اعلانیه
اعلانیه

خطوط هوایی تجربه پرواز را به خیابان ها و رسانه های اجتماعی می برد

air_nz_cal_london

با کمی بازاریابی چریکی/محیطی، ایر نیوزلند #AirNZLondonReady Truck Tour را راه اندازی کرده است که در سراسر جهان توقف خواهد کرد. منطقه کالیفرنیای جنوبی برای تبلیغ پروازهای روزانه از LAX به لندن و همچنین به نمایش گذاشتن محصولات پروازی این خطوط هوایی برای مسافران و تجارت مسافرتی.

این کامیون سرگردان دارای کاناپه اکونومی ایر نیوزلند است، ردیفی از سه صندلی اکونومی که در کنار هم فضایی شبیه کاناپه برای استراحت ایجاد می‌کنند. این هواپیما همچنین دارای صندلی فضایی اقتصادی ممتاز این شرکت هواپیمایی است که برای ایجاد حس بیشتر فضا و حریم خصوصی به مسافران طراحی شده است.

این شیرین کاری، علاوه بر نشان دادن فضای داخلی هواپیما، افراد را تشویق می کند تا با استفاده از هشتگ #AirNZLondonReady به گفتگو بپیوندند. در طول تور، افرادی که کامیون را مشاهده می‌کنند و توییت‌ها، پیام‌ها و عکس‌ها را با @AIRNZUSA (تویتر)، @AirNZ (اینستاگرام) یا @AirNewZealand (فیس‌بوک) و هشتگ #AirNZLondonReady به اشتراک می‌گذارند، شانس برنده شدن جوایز را خواهند داشت.

یک برنده جایزه بزرگ با بازدید از www.AirNZ.com/LondonReady بلیط های رفت و برگشت Premium Economy برای دو نفر از LAX به لندن را دریافت می کند و به ایر اطلاع می دهد. نیوزلند چرا آنها “آماده لندن هستند.”

تور کامیون #AirNZLondonReady تا 14 ژوئن ادامه خواهد داشت. این جایی است که خواهد بود:

  • ۵ ژوئن – پیاده‌روی جهانی در شهر
  • 7 ژوئن – آکواریوم اقیانوس آرام در لانگ بیچ
  • 8 ژوئن – اسکله سانتا مونیکا
  • 14 ژوئن – غربالگری دبیرستان سانتا مونیکا برای Eat See Hear

این تور همچنین در مجموعه «اکسترا» در یونیورسال استودیو هالیوود توقف خواهد داشت. در پایان این تور، ایر نیوزلند با نمایش رایگان «ناتینگ هیل» در تئاتر یونانی یادبود دبیرستان سانتا مونیکا در روز شنبه، 14 ژوئن، ساعت 20:00 به تماشاگران فیلم طعم لندن را می دهد.

من این کمپین‌های «تجربه را به مردم ببر» دوست دارم. آنها توانایی افراد را برای تجربه واقعی یک برند دست اول ارائه می دهند. نه، این یک چیز دسترسی انبوه نیست، اما با افزودن توانایی افراد برای تایید شخصاً تجربه برند از طریق رسانه های اجتماعی، کمی دسترسی “انبوه” به دست می آید اما با موارد بسیار مهم انجام می شود. و مهر تایید دهان به دهان بسیار موثرتر از طرف دوستان.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *