اعلانیه
اعلانیه

خطوط مونتاژ استاتیک در بازاریابی تعاملی کار نمی کنند

شرکت شما با مقیاس‌بندی کاری که انجام می‌دهید و محدود کردن هزینه‌های مربوط به هر آنچه ارائه می‌کنید، درآمد کسب می‌کند.

در هر محصول یا خدماتی، مقیاس به تکمیل سیستماتیک یک سری وظایف بستگی دارد – به کارایی که با پذیرش خط مونتاژ ایجاد می‌شود، فکر کنید. در نتیجه، ما از فناوری‌هایی برای کمک به مقیاس‌پذیری و تعریف فرآیند برای اطمینان از ثبات تحویل استفاده می‌کنیم.

shutterstock_180665672-assemblyline

روند عالی است. این سنگ در کسب درآمد از ارائه خدمات است. اما در بازاریابی تعاملی، تغییر وضعیت موجود است و توسعه بیش از حد یک فرآیند می تواند از طریق فقدان تجزیه و تحلیل و تفسیر فعال منجر به معایب رقابتی شود.

من به استفاده از فناوری برای تسریع و تضمین انجام مداوم وظایف تکراری اعتقاد راسخ دارم. اما من همچنین معتقدم که شما به نظارت خلاق و متخصص بر روی آن وظایف تکراری نیاز دارید تا مطمئن شوید که وظایف مناسب برای اجرا هستند.

بسیار بارها می‌بینم که شرکت‌ها بهترین شیوه‌های قدیمی را به دلایل مختلف اجرا می‌کنند، از جمله فقدان تخصص داخلی برای دانستن بهتر یا اینکه خیلی نازک هستند و نمی‌توانند ممیزی و تنظیم کنند. وقتی سیستماتیک کوتاه می‌آید، خلاقیت باید وارد شود.

هنر پشت علم زیر سوال بردن و تکامل فرآیند است.

در شرکت من، یکی از بهترین روش‌های ما این است که هر چند ماه یکبار بهترین شیوه‌هایمان را دوباره ارزیابی کنیم. من از عکس‌های داغ پیش رو می‌خواهم که روش‌های تثبیت‌شده ما را جدا کنند تا دیدگاهی تازه داشته باشیم و مکاشفه‌هایی ارائه کنند تا ما را از سعادت جهل بهت زده کنند.

اگر در اوج بازی نمانید چه اتفاقی می‌افتد؟ چند مثال را در نظر بگیرید:

مورد 1: داده های متا وب سایت

بهینه سازی موتورهای جستجوی مدرسه قدیمی (SEO) شامل قرار دادن سیستماتیک کلمات کلیدی متا در هر صفحه از وب سایت شما بود. با گذشت زمان، گوگل شروع به کاهش ارزش کلمات کلیدی متا کرد و در نهایت آنها را غیر عاملی در نظر گرفت.

با وجود این تحول، شرکت‌ها همچنان به کارمندان پرداخت می‌کنند تا وب‌سایت‌هایشان را بررسی کنند و کلمات کلیدی متا را در هر صفحه تعریف کنند. بسته به اندازه سایت شما، درک کاهش ارزش کلمات کلیدی متا و تغییر ارزش مرتبط با آن به سمت تولید محتوا باعث صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه می شود.

مورد 2: کمپین‌های فید محصول PPC

قبل از ظهور تبلیغات فهرست محصول (PLA) و تبلیغات بدون کلمه کلیدی، یک روش معمول استفاده از خوراک محصول برای ایجاد تبلیغات در سطح محصول بود. فیدها روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و کلمات کلیدی و گروه‌های تبلیغاتی خاص محصول متوقف می‌شوند و در دسترس بودن تغییر می‌کند.

چند سال پیش، AdWords تبلیغات بدون کلمه کلیدی را منتشر کرد که از خزنده‌های Google برای ذخیره محتوای صفحه و فعال کردن تبلیغات برای محصولات موجود برای خرید استفاده می‌کرد. کاربران قالب های تبلیغاتی را تنظیم کردند و سیستم بقیه کارها را انجام داد.

وقتی راه‌حل‌های رایگان در دسترس هستند، شرکت‌ها همچنان برای راه‌حل‌های خوراک محصول پرداخت می‌کنند. فقط دانستن مجموعه ابزاری که به صورت رایگان در دسترس شماست می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

مورد 3: مدلسازی اسناد

سرورهای تبلیغاتی خودخواه هستند. هر چیزی را که لمس می‌کنند کوکی می‌شود و برای هر تراکنش مرتبط اعتبار گرفته می‌شود.

مدیریت سودآوری با استفاده از داده‌های تبدیل سرور آگهی به احتمال زیاد یک سوء استفاده ناخالص از درآمد است و می‌تواند به طور بالقوه باعث از دست دادن پول شما شود. ابزارهایی مانند Google Analytics مدل‌سازی اسناد سفارشی را برای درک ارزش افزایشی تبدیل‌های مرتبط با یک سرور آگهی خاص ارائه می‌دهند.

GA Funnel

(برای بزرگنمایی کلیک کنید.)

شرکت‌هایی که از ابزارهای مدل‌سازی اسناد استفاده می‌کنند، می‌توانند برنامه‌های بازاریابی پولی خود را با معیار سودآوری واقعی مدیریت کنند، در حالی که آنهایی که هنوز 100% کنترل را به سرورهای تبلیغاتی خود می‌دهند، به بهانه‌ای نادرست عمل می‌کنند. در مثال بالا، ردیابی AdWords به‌شدت تبدیل‌های قابل انتساب را نسبت به یک مدل ارجاع مبتنی بر موقعیت صادقانه‌تر نشان می‌دهد.

در تجارت، برنده شدن یک ورزش تیمی است. وقتی همه چیز خوب است، همه خوشحال هستند. اما باخت یک سرمایه‌گذاری انفرادی است – مردم نمی‌توانند صبر کنند تا انگشت اتهام را به سمت علت اصلی نشانه بروند. بررسی فرآیند شما به معنای تعریف مجدد چرخ نیست – فقط باید این سوال را بپرسید: “اگر می‌خواستیم چرخ را دوباره بسازیم، آیا دوباره این کار را انجام می‌دادیم؟”

اگر تخصص داخلی برای تکامل دائمی فرآیندهای خود ندارید، دریافت دیدگاه بیرونی می تواند مفید باشد. بینش افراد با تجربه از سایر بخش ها را به عملیات خود بیاورید. دانش پیش زمینه لازم را در مورد اصول اولیه به آنها بدهید و نسبت به پیشنهادات آنها فکر کنید.

اگر از کمبود منابع داخلی رنج می‌برید، مشاوران و آژانس‌های بی‌شماری وجود دارند که خوشحال می‌شوند آنها را بررسی کنند. در واقع، یکی از روش‌های رایج برای آژانس‌های PPC و SEO ارائه تجزیه و تحلیل فرصت یا ممیزی رایگان است. .

شاید آنها شما را با ایده های جدید غافلگیر نکنند، اما امیدواریم که مغز شما را به لرزه درآورند. چه چیزی برای از دست دادن دارید؟


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

بنی بلوم معاون بازاریابی و تجزیه و تحلیل عملکرد در sellpoints، پلتفرم پیشرو هماهنگ‌سازی فروش آنلاین است و در امریویل، کالیفرنیا مستقر است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *