اعلانیه
اعلانیه

sopa-pipa-minecraftکنگره و لابی هالیوود/رسانه از تظاهرات گسترده ضد SOPA. با توجه به آن، و بررسی مجدد چندین حامی لایحه و حامیان برجسته در کنگره، رهبر اکثریت سنا، هری رید، رأی گیری در مورد اقدام SOPA-company PROTECT I.P را لغو کرد. Act یا “PIPA.”

این متن بیانیه رید است که حدود یک ساعت پیش منتشر شد:

“با توجه به رویدادهای اخیر، تصمیم گرفتم رای روز سه‌شنبه در مورد PROTECT I.P را به تعویق بیندازم. عمل کنید.

«هیچ دلیلی وجود ندارد که مسائل قانونی مطرح شده توسط بسیاری در مورد این لایحه قابل حل نباشد. جعل و دزدی دریایی سالانه میلیاردها دلار و هزاران شغل برای اقتصاد آمریکا هزینه دارد و صنعت سینما به تنهایی بیش از 2.2 میلیون شغل را پشتیبانی می کند. ما باید برای جلوگیری از این اقدامات غیرقانونی اقدام کنیم. ما در کشوری زندگی می کنیم که مردم آن به حق انتظار دارند که برای یک روز کار به طور منصفانه غرامت دریافت کنند، خواه آن شخص معدنچی در صحرای مرتفع نوادا باشد، یا یک گروه موسیقی مستقل در شهر نیویورک، یا کارگر اتحادیه در پشت زمین های کالیفرنیا. استودیوی فیلم.

«من کارهایی را که رئیس لیهی در این لایحه انجام داده است تحسین می کنم. من او را تشویق می کنم که به تعامل با همه ذینفعان ادامه دهد تا تعادلی بین حفاظت از مالکیت معنوی آمریکایی ها و حفظ فضای باز و نوآوری در اینترنت ایجاد کند. ما از طریق گفتگوهایی که در روزهای اخیر انجام داده‌ایم پیشرفت خوبی داشته‌ایم و من خوش‌بین هستم که می‌توانیم در هفته‌های آینده به سازش برسیم.»

حامیان PIPA و SOPA و رسانه‌ها و حامیان صنعت محتوا، این لوایح را تلاشی برای جلوگیری از تسهیل دزدی گسترده مالکیت معنوی و سرقت فیلم‌های آمریکایی و سایر محتواها توسط وب‌سایت‌های خارجی می‌دانند. کسانی که در صنعت اینترنت مشغول به کار هستند، در عوض «تسلط دولت بر وب» یا تلاشی ناآگاهانه برای اعمال قوانین و مجازات هایی که «وب را شکسته» می بینند.

اکنون تلاشی برای اصلاح و معرفی مجدد برخی از نسخه‌های این قانون صورت می‌گیرد که به دزدی دریایی می‌پردازد، اما سعی می‌کند از اعتراضی که SOPA و PIPA ایجاد کردند جلوگیری کند. با این حال، حتی بدون SOPA و PIPA، به نظر می‌رسد که ایالات متحده یک کمپین اجرای قانون را بر علیه سایت‌هایی که سرقت IP را فعال می‌کنند، دنبال خواهد کرد. جدیدترین مورد، «توقیف» مگا آپلود دیروزاست.، همراه با دامنه ها و دارایی های آن. این سایت به سودجویی و تسهیل دزدی دریایی متهم شد.

بنابراین، ممکن است شاهد اجرای “عملی” مفاد کلیدی SOPA و PIPA توسط FBI باشیم، حتی اگر آنها به طور رسمی توسط کنگره تصویب نشده باشند.

مدخلهای مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *