اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: پیچ توییتر، هشدار Vevo و بی احترامی Bitly

animals-plains-600

این هفته در بازاریابی کمی شبیه درس زیست شناسی تکاملی بود. اوضاع به سرعت در حال تغییر است. شیر در حال تعقیب آنتلوپ بیمار در دشت دیجیتال است. بزرگ ها کوچک را می بلعند. موجودات دیجیتالی رنگ های روشن خود را برای دفع شکارچیان چشمک می زنند. و همه می‌خواهند به حفره اینترنت نزدیک شوند.

در حالی که این جریمه احتمالاً تنها بخش کوچکی از درآمد گوگل را تشکیل می دهد – سال گذشته، غول اینترنت تقریباً هر پنج ساعت یک بار این مقدار پول نقد به دست آورد – این یکی از مواردی است که به حساب می آید. مجموعه‌ای از گزارش‌های منفی درباره شیوه‌های حفظ حریم خصوصی Google که می‌تواند اعتماد کاربران به خدمات آن را تضعیف کند.

جریمه 22.5 میلیون دلاری واقعاً یک گرانی است و این ایده که این امر باعث تضعیف مقدار قابل توجهی از اعتماد کاربران جریان اصلی می شود مضحک است. بسیاری هنوز تفاوت بین یک موتور جستجو و یک مرورگر را درک نمی‌کنند، بسیار کمتر از حریم خصوصی کوکی.

33.9٪ از آمریکایی ها از تلفن همراه خود برای خرید استفاده کرده اند، بر اساس گزارش ژوئیه 2012 از IDC Financial Insights. این نشان دهنده افزایش 76 درصدی نسبت به 19.3 درصدی است که یک سال پیش گفته بودند پرداخت موبایلی انجام داده اند. در میان کسانی که پرداخت تلفن همراه انجام داده اند، PayPal Mobile (56٪) به عنوان محبوب ترین سرویس به حساب می آید.

نظرسنجی دیگری که به تسریع پرداخت‌های تلفن همراه اشاره دارد. احساس من این است که این تغییر در رفتار کمتر تدریجی خواهد بود و نوعی تعادل نقطه‌گذاری شده را منعکس می‌کند.

او گفت: «ما در میدان اسکوئر خیلی خوش می گذرانیم. “ما فقط به ساختن ادامه می دهیم و هیجان زده هستیم زیرا به زودی به خارج از ایالات متحده می رویم.”

می‌توانم درک کنم که چرا Square بسیار سرگرم‌کننده است و برای گسترش آن هیجان‌زده است. لانه قوانین در خارج از کشور خاردار است، اما با توجه به استفاده بیشتر از تلفن همراه در بسیاری از کشورهای دیگر، روند صعودی آن بسیار زیاد است.

این معامله Dentsu، پنجمین شرکت تبلیغاتی بزرگ در جهان، را با هفتمین شرکت بزرگ ترکیب می‌کند. Aegis در خرید رسانه‌ای، منبع درآمد ثابت و بازاریابی دیجیتال با رشد سریع تخصص دارد و کسب‌وکارهایی با رشد کندتر مانند ایجاد تبلیغات تلویزیونی را به آژانس‌های دیگر واگذار می‌کند.

تجمیع آژانس‌ها نشان می‌دهد که تبلیغات دیجیتال در شرف نوک است. این چیزها معمولاً به صورت چرخه‌ای پیش می‌روند و من انتظار دارم در کوتاه‌مدت شاهد تثبیت بیشتر و سپس دور دیگری از استقلالی‌ها در پنج سال آینده باشم.

آژانس جستجو PM Digital دارایی‌های خدمات دیجیتال Zeta Interactive را برای پشتیبانی از مجموعه‌ای از خدمات بازاریابی چند کاناله مانند تلفن همراه، اجتماعی، توسعه وب، تجزیه و تحلیل، ایمیل، و بازاریابی موتورهای جستجو جزئیات مالی این معامله فاش نشد.

حتی با خرید Zeta Interactive توسط PM Digital، یکپارچگی به خانه نزدیکتر شده است. یکی از سؤالات این است که آیا این آژانس های در حال رشد می توانند با سرعت فناوری همگام شوند؟ آیا قرار است ظهور و سقوط آژانس‌ها کوتاه‌تر از گذشته باشد؟

Long بیش از 20 سال تجربه رهبری مالی، از جمله سمت‌های ارشد در انتشارات، نرم‌افزار، تجزیه و تحلیل، نیمه‌رسانا، رسانه‌های دیجیتال، خرده‌فروشی تخصصی، استراحتگاه و صنایع مخابراتی دارد. قبل از پیوستن به U-T، لانگ به عنوان مدیر مالی علوم بصری (که قبلاً WebSideStory نام داشت) خدمت می کرد، جایی که در مدیریت کسب موفقیت آمیز آن توسط Omniture، Inc.

نقش داشت.

Covario اخیراً در روابط عمومی دچار مشکل شده است و به حفاری های جدیدی در یکی از زمین های پایکوبی قدیمی من (مرکز شهر دانشگاه) رفته است. این حرکت باعث می‌شود به این فکر کنم که آیا تمام این فعالیت‌ها برای این است که Covario را به هدفی برای خریدی با مشخصات بالا تبدیل کنیم.

Twitter Advertising Pitch Deck Slide

تویتر درباره تلاش‌های خود برای فروش تبلیغات به‌طور عمومی صحبت نمی‌کند. اما شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌هایی که شرکت اخیراً برای جذب یک شرکت بزرگ سهامی عام استفاده می‌کند، نگاهی اجمالی به آنچه انجام می‌دهند، داشته باشید.

دو بخش بسیار جالب در این بازی وجود دارد. اول تمرکز بر روی تلفن همراه است که توسط تویتر اخیراً یک برنامه تلفن همراه جدید را منتشر کرد. دوم این که توییتر خودش را با فیس بوک مقایسه می کند. بنابراین توییتر معتقد است که برای تولید قصد در مقایسه با برداشت هدف مناسب تر است؟ این توضیح می دهد که چرا قابلیت های جستجوی آنها هنوز ضعیف است.

برای 500px، این می تواند به مزیت قابل توجهی منجر شود، به خصوص در حوزه های درآمدزایی استارتاپ. سرویس اشتراک عکس اخیراً بازاری را معرفی کرده است که در آن مردم می توانند چاپ یا حقوق انتشار تصاویر را در سایت خود خریداری کنند و با قرار دادن تصاویری که بیشتر با سلیقه، حرفه و خرید آنها مطابقت دارد، می توان به موفقیت این سرمایه گذاری کمک زیادی کرد. قصد.

اگر متوجه نشده اید، وب به طور فزاینده ای بصری می شود. سایت‌های اشتراک‌گذاری عکس و کیوریشن بسیار رایج هستند، اما آن‌هایی هستند که چگونگی کسب درآمد از این روند را پیدا می‌کنند. بنابراین شاید 500px اولین سایتی نباشد که به آن فکر می کنید، اما ممکن است یکی از آخرین سایت هایی باشد که پابرجا هستند.

به گفته ComScore Inc، با توجه به اینکه Vevo – که ویدیوهای کیتی پری، جاستین بیبر، ریحانا و حدود 11000 هنرمند دیگر را ارائه می‌کند، این یک تهدید جدی است – محبوب‌ترین کانال YouTube است. در ماه مه، ویدیوهای Vevo 617.8 میلیون بازدید در سایت ایجاد کرد که گوگل در سال 2006 آن را به قیمت 1.65 میلیارد دلار خریداری کرد.

موریس در اولین پخش عمومی شکایات خود به تایمز گفت: «Google برای قرار دادن ویدیوهایمان در پلتفرم خود پول زیادی از ما دریافت می کند و ما می خواهیم که آنها هزینه های خود را کاهش دهند. “اگر نه، حداقل سه شرکت دیگر وجود دارند که می خواهند ویدیوهای ما را بگیرند.”

این باعث ناله ام می شود. چرا؟ از آنجا که هر وقت می‌بینم ویدیویی که می‌خواهم از Vevo است، می‌دانم که باید در یک تبلیغ وحشتناک بنشینم. با این حال، من اغلب این کار را انجام می دهم (اگرچه هرگز به آن توجه نمی کنم) زیرا کاملاً می خواهم ببینم که Kasabian. من احساس می‌کنم باید راه بهتری برای کسب درآمد از محتوای ممتاز وجود داشته باشد.

در حالی که راه اندازی مجدد Bitly به عنوان یک مقصد نشانه گذاری اجتماعی ممکن است برخی از کاربران فعلی را ناراحت کرده باشد، استرن این درام را کم اهمیت جلوه داد. “این یک پاسخ سریع توسط کاربران نیمه حرفه ای بود زیرا ما گردش کار آنها را تغییر دادیم.”

هیچ افتی در ترافیک Bitly وجود نداشته است و 200000 نفر جدید در ماه گذشته ثبت نام کرده اند که یک جهش بزرگ است. “ما قبلاً هیچ دلیلی برای ایجاد حساب Bitly به کاربران اصلی ارائه نکردیم.”

می دانی چه بیتلی، تو را خراب کن. هر بار که این را می خوانم کمی عصبانی تر می شوم. می‌دانم که باید چرخش کنید، اما بی‌احترامی به یک پایگاه کاربر بسیار پرشور در حالی که به سمت یک بازار شلوغ جریان اصلی با محصولی پایین‌تر می‌روید، در کتاب من موفقیت آمیز نیست.

(تصویر حیوانات توسط رایان سوما و از طریق مجوز Creative Commons استفاده شده است.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *