اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: متریک جدید فیس بوک، پرداخت موبایلی Dark Horse و پیشرفت های سئو ریو

این هفته شاهد تحرک بیشتری در فضای پرداخت موبایلی سفید و تداوم تغییرات توسط توییتر بودیم زیرا به یک پلتفرم تبلیغاتی مناسب تبدیل شد. دو رهبر داده سئو حرکات قابل توجهی انجام دادند و بنیانگذاران توییتر ابزار انتشار جدیدی را راه اندازی کردند. به معیار تبلیغاتی جدید فیس بوک، برخی خریدهای مهم و اعلان IPO 75 میلیون دلاری Trulia اشاره نمی کنیم.

این … بخش بازاریابی است.

در محل، برای کسانی که با این شرکت آشنایی ندارند، یک موتور داده کاوی اختصاصی ساخته بود که داده‌ها را از تلفن‌های همراه مشتریان (انتخاب‌شده) جمع‌آوری می‌کرد تا بیشتر بدانند. چه نوع رفتارهایی در دنیای واقعی داشتند. این می تواند نشان دهد که چگونه یک مشتری از یک مکان به مکان دیگر نقل مکان کرده است، از چه فروشگاه هایی در طول مسیر عبور می کند، چه مدت از فروشگاه ها بازدید می کند، کاربر در کدام نوع سبک زندگی یا بخش خریدار قرار می گیرد، مصرف کننده به کدام فروشگاه های رقیب مراجعه می کند، چگونه کسب و کار در مقایسه با رقبای خود، و خیلی بیشتر.

مطمئنم که توضیحات بالا بعضی ها را می ترساند، اما برای یک بازاریاب باهوش این یک گنج مطلق است. من نمی‌دانم که آیا Locately کمی قبل از زمانش بود، زیرا فکر می‌کنم یک فرصت عظیم در اینجا وجود دارد. تقریباً برای هر کسب‌وکاری، در آینده به این نوع اطلاعات نیاز دارم.

این داده‌های اضافی به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا بفهمند تبلیغاتشان در شبکه اجتماعی چگونه است و چگونه می‌توانند کمپین‌ها را بهتر بهینه کنند. چندین آزمایش اولیه نشان داده است که تبلیغات مبتنی بر فید خبری دارای نرخ کلیک بسیار بالاتری نسبت به تبلیغات نوار کناری هستند. از آنجایی که فیس‌بوک داده‌هایی را ارائه می‌کند تا نشان دهد تبلیغات در فید چقدر خوب کار می‌کنند، تبلیغ‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای مایل به اجرای تبلیغات در آن مکان هستند. با این حال، با محدودتر بودن موجودی News Feed، رقابت برای این فضا قیمت‌ها را افزایش می‌دهد.

به نظر می‌رسد فیس‌بوک صفحه‌ای از کتاب بازی Google گرفته است. ارائه این نوع اطلاعات به تبلیغ‌کنندگان یک راه عالی برای ایجاد یک بازار حراج بزرگ‌تر و جذاب‌تر است.

Carlyle Group LP (CG)، دومین شرکت بزرگ سهام خصوصی جهان، با خرید آرشیو عکس Getty Images Inc. از Hellman & Friedman LLC در قراردادی به ارزش 3.3 میلیارد دلار.

اگر فکر نمی‌کردید که تصاویر چیز مهمی هستند، این خرید عظیم باید نظر شما را تغییر دهد. من باید بپرسم که آیا در اینجا با فراگیر شدن تصاویر دیجیتالی و تغییرات و ترکیبات مداومی که اخیراً دیده‌ایم، خطری وجود دارد.

ما فوق العاده هیجان زده هستیم که اعلام کنیم به گله در توییتر ملحق شده ایم! توییتر IP Clutch.io را به دست آورده است و امروز اولین روز ما با این شرکت است. ماموریت ما در چند ماه گذشته کمک به توسعه دهندگان تلفن همراه برای تکرار سریع و رشد پایگاه کاربران خود بوده است. اکنون، به‌عنوان بخشی از تیم رشد و بین‌المللی توییتر، از فرصتی برای تمرکز تلاش‌های خود بر روی محصول توییتر در مقیاس بزرگ هیجان‌زده هستیم.

تویتر شتاب دهنده را به هم می زند و راه اندازی دیگری را انتخاب می کند. این بار Clutch.io است که دارای چارچوب و پلت فرم تست A/B برای اپلیکیشن های موبایل است. بله، توییتر ارزش تلفن همراه را درک می‌کند و در مورد آن انجام می‌دهد.

در هفته های آینده نسخه 1.1 Twitter API را منتشر خواهیم کرد. برای کمک به شما در برنامه ریزی قبلی، این تغییرات را اکنون، قبل از در دسترس قرار گرفتن نسخه جدید API، اعلام می کنیم. تغییرات عبارتند از:

  • در هر نقطه پایانی API احراز هویت لازم است
  • روش جدید محدودکننده نرخ در نقطه پایانی
  • تغییراتی در قوانین برنامه‌نویس ما ایجاد می‌کند، به‌ویژه در مورد برنامه‌هایی که مشتریان سنتی توییتر هستند.

برای درک اینکه این تغییرات مربوط به ایجاد کنترل، ایمنی و ثبات بیشتر در سراسر اکوسیستم توییتر است، لازم نیست که یک متخصص باشید. چرا؟ زیرا تبلیغ کنندگان آن را مطالبه خواهند کرد.

گروهی متشکل از بیش از 14 خرده فروش و بازرگان با نام تجاری، شرکت جدیدی به نام Merchant Customer Exchange (MCX) تشکیل داده اند، یک شبکه پرداخت موبایلی که به مشتریان امکان می دهد با تلفن همراه پرداخت کنند. در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و پمپ بنزین‌های شرکت‌کننده استفاده کنید.

Best Buy، Wal-Mart، Target، 7-Eleven، CVS و Shell برخی از بزرگ‌ترین نام‌هایی هستند که از MCX حمایت می‌کنند، که در حال حاضر در حال آماده‌سازی یک برنامه پرداخت موبایلی برای انتشار است. این برنامه همچنین پیشنهادات و تبلیغات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و با برنامه های وفاداری خرده فروش ادغام می شود.

خب، فکر می‌کنم باید شاهد آمدن آن بودیم. چرا خرده‌فروشان نمی‌خواهند قطعه‌ای از پای پرداخت‌های موبایلی در اندازه غول‌پیکر را دریافت کنند؟ خرده فروشان به مجموعه بزرگی از مشتریان دسترسی دارند، اما به نظر من وجودواقعی همه جا در این فضا ضروری است. شاید این به یک راه حل وفاداری پرداخت تلفن همراه تبدیل شود؟

اما تا کنون Braintree عمدتاً یک نیروی در میان بازرگانان بوده است، با جادوی آن که برای مصرف کنندگان کاملاً نامرئی است. این معامله به طور چشمگیری آن را تغییر می دهد. Braintree با خرید شرکت کیف پول دیجیتالی که با مشتری روبروست، اکنون می‌تواند قدرت خرید آسان را با یک کلیک در هر فروشنده‌ای که با آن کار می‌کند گسترش دهد.

Braintree را به لیست شرکت‌هایی که در حال رقابت در فضای پرداخت موبایلی هستند، اضافه کنید. Braintree قبلاً با بازرگانانی مانند Fab.com و Uber قرارداد بسته است، اما این خرید آنها را با مشتریانی مرتبط می کند که در نهایت تصمیم می گیرند چه کسی در این فضا برنده شود.

بسیاری از سرویس‌ها با موفقیت نوار اشتراک‌گذاری اطلاعات را کاهش داده‌اند، اما پیشرفت کمتری در جهت افزایش کیفیت محصول تولید شده صورت گرفته است. اگرچه خیلی خوب است که می‌توانید یک شرکت رسانه‌ای تک نفره باشید، اگر راه‌های بیشتری وجود داشته باشد که بتوانید با دیگران کار کنید، بهتر است. و از بسیاری جهات، وب همچنان مفاهیم چاپ را تقلید می کند، در حالی که حتی از نظر طرح، طراحی و وضوح تجربه به آن نمی رسد.

ایوان ویلیامز و بیز استون از بنیانگذاران توییتر در حال راه اندازی یک سرمایه گذاری دیجیتالی جدید هستند. هم جذاب و هم خسته کننده است. من تمرکز بر کیفیت را دوست دارم، اما عبارت “بزرگ” پرتاب را ناله می دانم. حتی بیشتر از این، زیرا تعدادی پلتفرم دیگر وجود دارند که انواع مشابهی را انجام می دهند.

که توسط معماران فناوری توصیه آمازون طراحی شده است، RichRelevance به خرده فروشان اجازه می دهد تا تجربیاتی پویا و متناسب ارائه دهند که مشتریان را در مرکز استراتژی خرده فروشی قرار دهد. شش تا از 10 زنجیره خرده‌فروشی اینترنتی برتر، RichRelevance را به عنوان ارائه‌دهنده شخصی‌سازی خود انتخاب می‌کنند و این شرکت روزانه بیش از 850 میلیون توصیه محصول را ارائه می‌کند.

تجارت الکترونیک اخیراً در حال رنسانس است و شرکت‌هایی مانند RichRelevance آماده هستند تا به هوشمندها کمک کنند نه تنها زنده بمانند بلکه شکوفا شوند.

اگر بیش از چند ماه در جامعه SEO بوده اید، تقریباً مطمئناً نام ابزار قابل توجه جستجو، تجزیه و تحلیل و کشف توییتر به نام Followerwonk را شنیده اید. ما سال‌ها محصول آن‌ها را دوست داشتیم و توصیه می‌کردیم و امروز، به لطف ادغام شرکت‌هایمان، خوشحالم که اعلام کنم Followerwonk اکنون در عضویت SEOmoz PRO گنجانده شده است.

SEOmoz، همراه با بودجه جدید، Followerwonk، یک سرویس تجزیه و تحلیل توییتر و بهینه سازی اجتماعی را خریداری کرده است. فراتر از مزایای این ادغام خاص، یک روند کلان از هم افزایی بین جستجو و اجتماعی است.

رهبران جهانی فناوری بهینه‌سازی موتورهای جستجو Rio SEO و Majestic SEO یک رابطه استراتژیک را در کنفرانس SES (استراتژی‌های موتور جستجو) اعلام کردند که شامل مجوز داده‌ها و یکپارچه‌سازی فناوری با هدف ارائه می‌شود. فناوری‌های نوآورانه و بین‌المللی تجزیه و تحلیل لینک و لینک‌سازی به تبلیغ‌کنندگان جهانی، و همچنین آژانس‌های دیجیتالی که کمپین‌های بازاریابی محتوا و سئوی مؤثر را از طرف مشتریان خود اجرا می‌کنند.

Majestic SEO کسی را به دست نیاورد، اما آنها با Covario’s Rio SEO شریک شدند تا داده ها را به تبلیغ کنندگان و آژانس ها تحویل دهند. از برخی جهات، SEOmoz و Majestic SEO ارائه دهندگان کلان داده در یک اکوسیستم دیجیتالی پرشتاب هستند.

Trulia، غول آنلاین لیست املاک، اکنون به صورت عمومی یک IPO تا سقف 75 میلیون دلار ثبت کرده است – که در واقع تایید می کند گزارش های پایان جولای مبنی بر اینکه این شرکت قبلاً برای آن درخواست داده است. یک IPO به صورت خصوصی S-1 این شرکت همچنین به‌روزرسانی‌هایی را در مورد وضعیت کسب‌وکار ارائه می‌کند که نشانه‌های تشویق‌کننده رشد کاربران را نشان می‌دهد.

این که آیا بازار مسکن خوب است یا بد، مردم هنوز در حال جستجو، تحقیق و علاقه به خانه های خود (و خانه های دیگران) هستند. من نزدیک به پنج سال به دنبال یک خانه بودم (داستان طولانی برای زمانی دیگر) و با Trulia، Zillow و Redfin آشنا شدم. راستش ردفین مورد علاقه من است. با این حال، بازار واقعی اینجا در میان مشاوران املاک است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *