اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: توییت‌های تعاملی، خودسرویس بیرونی و پرچ

این هفته توییتر به نمایش چقدر جذاب برای تبلیغ‌کنندگان است Twitter Cards و Raven ویژگی‌های جدید بازاریابی محتوا را ادغام کردند. Outbrain پلتفرم خود را باز کرد و Closely یک برنامه هوش رقابتی SMB را راه اندازی کرد.

ما همچنین شاهد اولین خرید توسط یاهو به رهبری مایر و همچنین تامین مالی برای Rewarder و Inigral بودیم. فقط من را در News.me شروع نکنید.

این … بخش بازاریابی است.

Twitter Card Player

اوایل تابستان امسال، ما قابلیت گسترش توییت‌ها را برای مشاهده پیش‌نمایش محتوا، عکس‌ها و ویدیوها مستقیماً در یک توییت معرفی کردیم. در آن زمان با گروه کوچکی از شرکا کار می کردیم. امروزه بیش از 2000 روش برای آوردن توییت‌های تعاملی و جذاب‌تر به جریان شما وجود دارد –– در twitter.com، و همچنین توییتر برای iPhone، Android و BlackBerry.

تویتر همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد و پلتفرم خود را بصری و تعاملی تر می کند و قابلیت های جدید کارت های توییتر را به نمایش می گذارد. سوال این خواهد بود که آیا توییتر می‌تواند این تغییر را بدون حذف کردن کاربران اصلی انجام دهد (مانند Bitly.)

تویتر به آژانس‌ها پیام می‌دهد که همه بزرگ شده‌اند و آماده هستند تا مانند Google و AOL به آنها خدمات ارائه دهند.

این شرکت مدیر جدید توسعه کسب و کار آژانس، مت درلا، مدیر سابق گوگل را استخدام کرده است که بر روابط شرکت با Publicis، سومین شرکت هلدینگ بزرگ جهان از نظر درآمد، نظارت داشت.

We Ad Age آن را به اینجا نشان می دهد. توییتر به وضوح نشان می دهد که آنها می خواهند با پسران بزرگ بازی کنند و آنها یک پلت فرم امن و موثر برای تبلیغ کنندگان بزرگ هستند.

تیم Stamped یک محصول جدید و دفتر مهندسی برای یاهو در پارک برایانت نیویورک ایجاد خواهد کرد. بعد از همه چیزهایی که از ساخت Stamped یاد گرفتیم، مشتاقیم که دوباره کار را روی چیزی بزرگ، موبایل و جدید شروع کنیم – اما هنوز نمی‌توانیم درباره جزئیات صحبت کنیم.

آنچه در اینجا جالب است این است که Stamped هم توسط تعدادی از کارمندان سابق Google اداره می شود و هم اینکه توسط Google Ventures پشتیبانی می شود. شاید بهترین راهی که ماریسا می تواند یاهو سمی را تغییر دهد! فرهنگ این است که به سادگی رتبه ها را با کارمندان Google پر کنید؟

Rewarder Example

کجا می‌توانید مکانی برای جستجوی توصیه‌های شجره نامه، ایده‌های لباس لوسیوس مالفوی، دستور پخت سس انار و آموزش نیروی دریایی به یکباره پیدا کنید؟ Rewarder، یک سایت اجتماعی که یادآور TaskRabbit یا Kickstarter است، با ۷ میلیون دلار برای تحقق رویاهای شما راه اندازی می شود.

به هر دلیلی که فکر می‌کنم این تبدیل به مکانیکال ترک مبتنی بر تخصص است، که برای بازاریاب‌هایی که ممکن است به دنبال راه‌های مقیاس‌پذیرتر برای تولید محتوا باشند، واقعاً مورد توجه خواهد بود.

ادغام با Return Path، Context.IO را قادر می‌سازد تا برنامه‌های توسعه‌دهندگان موجود را مقرون به صرفه‌تر مقیاس‌بندی کرده و بهتر پشتیبانی کند. توسعه دهندگانی که از Context.IO استفاده می کنند، با استفاده از روابط مسیر بازگشت در سراسر اکوسیستم ایمیل و راه حل های هوشمند ایمیل، به جامع ترین مجموعه داده های جهان برای به حداکثر رساندن عملکرد و بازگشت سرمایه ایمیل برای مشتریان خود دسترسی خواهند داشت.

ایمیل جذاب نیست اما همچنان موثر است. با این حال، با توجه به گسترش سایر اشکال بازاریابی، ایمیل چندان مورد توجه قرار نگرفته است. در حالی که من هنوز فکر می کنم RSS باید جایگزین ایمیل شود، یک بازاریاب باهوش باید به دنبال راه هایی برای اصلاح و گسترش کمپین های ایمیل خود باشد.

News.me، سرویس اخبار اجتماعی که در بالای توییتر (و فیس‌بوک) ساخته شده است، امروز اعلام کرد برنامه‌های مدیریت خود را برای iPhone و iPad حذف می‌کند. این شرکت توییتر را برای این اقدام مقصر می‌داند و می‌گوید که می‌خواهد به جای آن روی تلاش‌های Digg خود تمرکز کند.

واقعا؟ شاید این واقعیت نبود که جایگزین‌هایی وجود داشت که جالب‌تر بودند؟

سرویس این شرکت، به نام Schools App در فیس بوک، مکانی برای ملاقات دانشجویان پذیرفته شده در کالج فراهم می کند تا قبل از ورود به دانشگاه، با آن ها ارتباط اجتماعی برقرار کنند و اطلاعات بیشتری در مورد موسسه کسب کنند. دانش‌آموزان می‌توانند برای یافتن سایر دانشجویان جدید با علایق مشابه، سازماندهی رویدادهای اجتماعی و دریافت اطلاعات از کالج وارد برنامه شوند.

من به این ابزار خاص علاقه مند نیستم. و در اینجا Inigral ابزاری را توسعه داده است که اساساً ساعت را به روزهای اولیه فیس بوک برمی گرداند.

Rave در حال افزودن تحلیل محتوای Scribe 4 به همه حساب‌ها است. Scribe به شما کمک می کند ساختار محتوا و کلمات کلیدی خود را برای سئو بهینه کنید. ابزاری از دوستان معتبر ما در Copyblogger، هزاران بازاریاب آنلاین در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند و آن را دوست دارند.

بازاریابی محتوا سیاه و سفید جدید است و ریون به استراتژی ادغام خود با افزودن محصول Copyblogger’s Scribe ادامه می دهد.

اگر با Outbrain آشنایی ندارید، به احتمال زیاد بدون اطلاع از پلتفرم آن برخورد کرده اید. این شرکت ناشرانی مانند CNN، Mashable، Fast Company و Slate و برندهایی مانند GE را از جمله ناشرانی می‌شمارد که از ویجت آن برای پیشنهاد لینک‌هایی برای مطالعه بیشتر در کنار محتوای سایت استفاده می‌کنند: یک ستون داستان از خود سایت و دیگری از داستان‌ها را ارائه می‌کند. داستان هایی از جاهای دیگر.

امیدواریم با Outbrain آشنا باشید زیرا اهرم بسیار خوبی برای کشیدن است. افزودن یک مدل سلف سرویس که SMB ها را هدف قرار می دهد بسیار جالب است. با توجه به دلسردی بسیاری از SMB ها از AdWords، Outbrain می تواند در اینجا نفوذ جدی داشته باشد.

Shift

ماه گذشته، GraphEffect یک API را معرفی کرد که به چندین حزب/شرکت اجازه می‌دهد با استفاده از ابزارهای بازاریابی/همکاری خود در پروژه‌ها همکاری کنند. اکنون، GraphEffect پلتفرم دیگری به نام Shift.com راه‌اندازی کرده است که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

بلوک نقل قول>

این یک فرصت عالی برای بازاریابان فنی است تا شراکت ها و ایده ها را تسریع و آزمایش کنند. من این را شبیه مدیریت برچسب می‌دانم زیرا میزان تشریفات اداری را کاهش می‌دهد که بازاریابان باید روزانه با آن‌ها برخورد کنند. اگر از Shift استفاده می‌کنید، خوشحال می‌شوم نظر شما را بدانم.

بخشی نظارت بر شهرت، بخشی تجزیه و تحلیل، بخشی هوش رقابتی و بخشی از ابزار آموزش رسانه های اجتماعی، نسخه تبلیغاتی موجود در سایت iTunes می گوید: “Perch یک جریان زنده و شخصی سازی شده اجتماعی را ارائه می دهد. فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی برای مشاغل محله.»

چه ایده خوبی! یک ابزار هوش رقابتی SMB بیش از حد محلی. نه تنها این، بلکه به آنها دیدی ملموس از اینکه رقبا چه کسی و چگونه از فناوری استفاده می کنند، می دهد. من احساس می کنم این می تواند به یک برنامه استاندارد برای همه SMB ها تبدیل شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *