اعلانیه
اعلانیه

این هفته شاهد تداوم همگرایی اجتماعی، محلی، موبایلی و تجاری با فیسبوک و گروپون بودیم که خریدهای استراتژیک را انجام دادند. علاوه بر این، پلتفرم های میکروبلاگینگ توییتر و تامبلر هر دو با ابتکارات تبلیغاتی پیش رفتند. البته، ما هنوز درام داشتیم که لری پیج شهادتی شبیه به بیل کلینتون می‌داد و ماریسا مایر صفحه‌ای از کتاب بازی اریک اشمیت را می‌گرفت.

IPA روشی جدید برای انتساب حق ثبت اختراع است که کنترل را در دست مهندسان و طراحان نگه می دارد. این یک تعهد از سوی توییتر به کارمندان ما است که از پتنت ها فقط برای اهداف دفاعی استفاده می شود. ما از اختراعات اختراعات کارکنان در دعاوی توهین آمیز بدون اجازه آنها استفاده نخواهیم کرد. علاوه بر این، این کنترل با اختراعات انجام می شود، بنابراین اگر آنها را به دیگران بفروشیم، آنها فقط می توانند از آنها همانطور که مخترع در نظر گرفته است استفاده کنند.

ترول نباشید. یک ترول ثبت اختراع است. به نظر می رسد این شعار پشت توافقنامه ثبت اختراع مبتکر توییتر باشد. ما در چند ماه گذشته شاهد گسترش کمی استراتژی ثبت اختراع بوده‌ایم و توییتر اساساً تصمیم گرفته است که با آن بازی نکند. این یک حرکت جالب و با طراوت است. متأسفانه، گاهی اوقات افراد خوب آخرالزمان می شوند.

شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی Hotspots.io توسط توییتر خریداری شده است و تیم آن به بخش مهندسی درآمد در آنجا ملحق خواهد شد.

توییتر با عصبانیت به ساختن یک پلتفرم تبلیغاتی ادامه می دهد و جالب اینجاست که اکنون یک “بخش مهندسی درآمد” دارد. این صرفاً یک «استخدام acqui» بود و تیم Hotspots.io روی ایجاد تجزیه و تحلیل تبلیغات کار خواهد کرد.

در طی بازجویی از وکیل اوراکل، پیج گفت که اندروید بسیار مهم است، اما با این تصور که آن بسیار مهم است مخالفت کرد. او سپس گفت که اگر به هیئت مدیره گوگل گفته شود که اندروید برای این شرکت حیاتی است، تعجب نخواهد کرد.

در مورد اختلافات مربوط به اختراع، در اینجا کمی از ژیمناستیک کلامی از دعوای اوراکل آورده شده است. من فکر می‌کنم مردم سعی می‌کنند مطالب زیادی را در این بیانیه بخوانند، اما واقعاً همه اینها مجموعه‌ای از معناشناسی است. Android به وضوح بخش بسیار مهم، حیاتی و/یا حیاتی در آینده Google است.

Wal-Mart Stores, Inc. (NYSE: WMT) امروز اعلام کرد که هیئت مدیره آن ماریسا آ. مایر از Google Inc. را برای انتخاب به عنوان عضو جدید انتخاب کرده است. هیئت مدیره شرکت در جلسه سالانه سهامداران Walmart در 1 ژوئن 2012. در صورت انتخاب، مایر شانزدهمین عضو هیئت مدیره خواهد بود.

به نظر می‌رسد گوگل از تجربه حضور اریک اشمیت در هیئت مدیره اپل درس نگرفته است. یا شاید دارند؟ آیا Walmart یک روز از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که Google یک فروشگاه رقیب راه اندازی کرده است؟

برای دیدن تأثیر این نوع اطلاعات بر مدیریت برند و توسعه محصول، نیازی به جهش زیادی نیست. مکالمات در Tumblr سرشار از تصاویر و بحث در مورد مارک ها و محصولات است، از اشتراک گذاری ساده یک عکس در مورد یک جفت کفش مورد علاقه گرفته تا وبلاگ نویسی مجدد اخبار در مورد برند مورد علاقه. و با توجه به ماهیت بسیار اجتماعی جامعه Tumblr، این بحث ها به سرعت و به طور گسترده در جامعه حرکت می کنند. شما اغلب پست هایی را می بینید که ده ها هزار بار به اشتراک گذاشته شده اند. برای مارک‌ها، هر مکالمه‌ای مهم است و دسترسی به فایرهوس کامل تضمین می‌کند که چیزی را از دست نخواهند داد.

Tumblr یک پلت فرم جذاب با تعامل و اجتماع واقعی است. من هنوز مطمئن نیستم که برندها واقعاً Tumblr را توسعه دهند، اما آنهایی که انجام می دهند مطمئناً این داده ها را می خواهند. من انتظار دارم تعدادی از خدمات احساسات اجتماعی علاقه مند به ادغام داده های Tumblr برای مشتریان باشند.

در 12 آوریل، کامپ به Ad Age گفت که تبلیغات “آخرین راه حل کامل” است. در سال 2010، مدیرعامل در مصاحبه‌ای با لس‌آنجلس تایمز گفت که این شرکت «بسیار مخالف تبلیغات است. واقعاً شکم ما را می چرخاند.»

اما دیروز، مدیر اجرایی 25 ساله اضافه کرد که قرار دادن تبلیغات در رادار Tumblr به تبلیغ کننده 120 میلیون بار در روز می رسد و از 2 می در دسترس خواهد بود.

به نظر می‌رسد که در پشت صحنه اینجا در حال چرخش است، اما من فکر می‌کنم این یک حرکت عالی است. هرچه Tumblr سریعتر شروع به آزمایش و ادغام تبلیغات کند، پلتفرم قابل دوام تر می شود. توییتر نباشید و بگذارید زمان زیادی بگذرد.

اما ما هرگز پازل “چگونه ویروسی شویم” را شکستیم، بنابراین ثابت شد که جلب توجه یک فرآیند “طولانی” است (ما به اضافه کردن تعداد انگشت شماری کاربر جدید ادامه دادیم. همیشه، اما به هیچ وجه یک چوب هاکی نبود)… و ما هرگز به یک برنامه درآمدی که قبل از رسیدن به حجم بحرانی کار می کرد نرسیدیم (توجه به کارآفرینان همکار از کاپیتان واضح است: “رشد طولانی مدت” بدون برنامه درآمد فوری یک مسیر سریع برای شکست تضمین شده است).

Knowabout.it آخرین موردی است که پس از Summify (که توسط Twitter به دست می آید) و Trunk.ly (خرید شده توسط Delicious) از حالت عمودی خارج شده است. این پست خواندنی عالی است و به برخی مشکلات ذاتی پیرامون این نوع خدمات اشاره می کند.

فیس‌بوک قرارداد دیگری را بسته است و مانند اینستاگرام، دوباره در تلفن همراه است. آن‌ها TagTile، یک استارت‌آپ مدیریت مبتنی بر وفاداری مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، را با مبلغی نامشخص خریده‌اند.

این خبر بلافاصله پس از راه اندازی مجدد محصول پیشنهادی فیس بوک منتشر می شود. اکثر آنها اکنون به SoLoMo (اجتماعی، محلی، تلفن همراه) زیبا هستند. اما آینده در ارتباط آن با تجارت است. من شاهد نبرد نسبتاً شدیدی در این منطقه طی سه تا پنج سال آینده هستم.

خوشحالیم اعلام کنیم که Groupon Ditto.me را خریداری کرده است!

ما از یک سال پیش Ditto را شروع کردیم تا کشف رستوران‌ها، فیلم‌ها و کارهای جدید با تلفن خود را بسیار ساده و سرگرم‌کننده کنیم. در پس آن ایده ای در مورد تغییر جهان وجود دارد.

Ditto.me در مورد ایجاد جامعه بود، و نوعی برنامه کاربردی بیش از حد محلی را ارائه می داد. Groupon آشکارا به دنبال معاملاتی فراتر از معاملات است و می تواند یکی از کسانی باشد که برای همگرایی SoLoMo و تجارت آماده می شوند.

تبلیغ‌کنندگان مدت‌هاست که به دنبال بینشی بوده‌اند که آیا مصرف‌کنندگان تبلیغی را در صفحه 145 یک مجله دیده‌اند، یا کانال را در طول یک وقفه تبلیغاتی تلویزیونی تغییر داده‌اند. به صورت آنلاین مشابه است، بنابراین ما در حال ارائه فناوری هستیم که برای اعتبارسنجی شورای رتبه‌بندی رسانه (MRC) ارائه می‌شود، که می‌تواند نمایش‌های مشاهده‌شده را شمارش کند (همانطور که توسط استاندارد پیشنهادی IAB تعریف شده است، این یک تبلیغ نمایشی است که در حداقل 50% قابل مشاهده روی صفحه حداقل برای یک ثانیه).

این خبر بزرگتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. ضرب المثل قدیمی این است که «می‌دانم که نیمی از دلارهای بازاریابی خود را هدر می‌دهم، فقط نمی‌دانم کدام نصف است.» این نوع اندازه‌گیری می‌تواند آن را تغییر دهد و تبلیغات آنلاین را بسیار مؤثرتر کند. این امر هم به تغییر دلار در آنلاین شدن سرعت می‌بخشد و هم ناشران را مجبور می‌کند که قالب‌های صفحه خود را تغییر دهند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *