اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: تقریباً، بازاریابی مدیریتی و هدیه برند

این هفته جالبی برای بازاریابان با تکامل آهسته کانال های وب 2.0 تاسیس شده بود.

Circa در حال انجام کارهای جالب با محتوای موبایل است. Swipp تغییر جدیدی در توصیه های محلی دارد. یاهو ابزار سرپرستی Snip.it برداشته شد. بومرنگ یک محصول هدیه B2B راه اندازی کرد. Quora یک پلت فرم وبلاگ نویسی را باز کرد.

من هیچ یک از اینها را جدید نمی‌دانم، اما داروینیسم دیجیتال شرکت‌ها را به سمت بهتر، سریع‌تر و کارآمدتر سوق می‌دهد.

این … بخش بازاریابی است.

Circa به شما این امکان را می دهد که یک داستان در حال انجام را دنبال کنید، مانند لنس آرمسترانگ که اعتراف می کند که در طول حرفه دوچرخه سواری خود دوپینگ کرده است. با ورود تک تک اطلاعات به‌روزرسانی می‌شود، نه اینکه شما را مجبور کند هر بار یک داستان کاملاً جدید بخوانید.

من از خود می‌پرسیدم که آیا این فقط نحوه ارائه اطلاعات در تلفن‌ها (و رایانه‌های لوحی) نیست، بلکه آیا محتوای واقعی نیز باید تغییر کند. آیا باید کوتاهتر باشد؟ بصری تر؟ بازاریابان باید Circa را تماشا کنند تا ببینند که آیا به آن می رسد یا خیر. اگر اینطور باشد، پیامدهایی برای نحوه ارائه محتوا در یک منظره چند صفحه ای دارد.

Swipp Index

ما معتقدیم وقتی دانش جمعی از نمودار اجتماعی جمع آوری و نمایش داده شود، دنیایی با اطلاعات بهتر ایجاد می کند. بهترین قسمت؟ برای درک آن نیازی نیست که یک دانشمند داده باشید. Swipp داده‌های اجتماعی را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را در قالب داشبوردهای داده (همچنین به عنوان “اینفوگرافیک” شناخته می‌شود) که مستقیماً در محصولات تعبیه شده است، به جامعه باز می‌گرداند. آنها مال شما هستند و رایگان هستند. و هرچه افراد بیشتری از Swipp استفاده کنند، داده ها بهتر می شوند و همه ما اطلاعات بیشتری دریافت می کنیم.

شما فکر می‌کنید فضای توصیه‌ها به اندازه کافی شلوغ است، اما غرغره‌ای در حال افزایش از افرادی وجود دارد که می‌دانند پلت‌فرم‌های توصیه سنتی (معروف به Yelp) هم بسیار زیاد و هم به طور فزاینده‌ای مفید هستند. مطمئن نیستم که Swipp آن را حل کرده باشد، اما یادآوری به بازاریابان برای بررسی پلتفرم‌های پیشنهادی جایگزین مانند Swipp، Foursquare و جستجوی نمودار فیس‌بوک برای نام بردن از چند مورد است.

ما از فرصتی که می‌توانیم دیدگاه Snip.it را در مقیاس بزرگ‌تری در یاهو بیاوریم، هیجان‌زده هستیم. در حالی که نمی‌توانیم جزئیات چیزی را که می‌سازیم به اشتراک بگذاریم، از فرصتی برای ارتقای اخبار اجتماعی به ارتفاعات جدید و هیجان‌انگیز در Yahoo! هیجان‌زده هستیم.

یاهو! در تلاش برای تبدیل شدن به منبع محتوا در اینترنت است. Snip.it ابزاری بود که ممکن است به یک استراتژی بازاریابی گسترده تر اشاره کند. من در واقع این را بهتر از مدل شبکه مشارکت‌کننده فعلی که مملو از محتوای ضعیف است، دوست دارم. بهتر است پورتال و گردآورنده محتوای با کیفیت باشید. سوال این است که آیا یاهو! این را قبل از اینکه شخص دیگری انجام دهد و مشتریانش را دزدان دریایی کند، انجام دهد؟

آدام شوئنفلد، مدیر عامل Simply Measured، گفت: «این یک روند کاملاً مستند است که بازاریابان به طور فزاینده ای غرق داده می شوند. “هدف ما این است که داده ها را به موارد قابل تحویلی تبدیل کنیم که تجزیه و تحلیل را زنده کند و هوش تجاری را برای کاربران در سراسر بخش ها قابل دسترس تر و قابل مصرف تر کند.

مجهز به دور جدیدی از بودجه، Simply Measured امیدوار است با مهم‌تر شدن اطلاعات، یک بازیگر اصلی باشد. زیرا داده‌ها را در اختیار ندارد، بلکه تبدیل آن به اطلاعات مهم است. حتی بهتر از آن، Simply Measured با آسان کردن استفاده از Excel و Power Point، اصطکاک را کاهش می دهد. احمقانه به نظر می رسد، اما این یک معامله بزرگ است.

امروز، ما Vine را معرفی می کنیم: یک سرویس تلفن همراه که به شما امکان می دهد عکس بگیرید و ویدیوهای حلقه کوتاه را به اشتراک بگذارید. مانند توییت‌ها، کوتاهی ویدیوها در Vine (6 ثانیه یا کمتر) خلاقیت را القا می‌کند. اکنون که می‌توانید به راحتی حرکت و صدا را ضبط کنید، مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چه چیزی ایجاد می‌کنید.

تویتر با راه اندازی Vine به دور شدن از ریشه های متنی خود ادامه می دهد. من به نوعی اینها را به عنوان GIFهای متحرک جلال یافته می بینم. اگر بدانید که چگونه چیزی جالب یا ویروسی ایجاد کنید، این چیز بدی نیست. یک بازاریاب نام تجاری هوشمند می تواند مجموعه ای از این ها را برای گفتن یک داستان جالب ایجاد کند. آن را به عنوان برمه-شیو در نظر بگیرید تبلیغات برای اینترنت.

بومرنگ کانالی ایجاد کرده است که به برندها امکان می دهد کارت های هدیه را به لیست ایمیل بازاریابی خود بدهند.

برای یک نام تجاری، کمی نسخه برچسب سفید نسخه اجتماعی بومرنگ است، اما گیرندگان کارت هدیه که با این سرویس آشنا هستند، همچنان ارائه بومرنگ را تشخیص خواهند داد. وقتی مشتری کارت دیجیتال را دریافت می‌کند، به او این فرصت داده می‌شود که کارت را با حدود 10 دوست در فیس‌بوک به اشتراک بگذارد تا مانند یک هدیه دیگر، جوایزی دریافت کند.

این یک حرکت هوشمندانه بومرنگ است زیرا فضای هدیه مصرف کننده به طرز باورنکردنی شلوغ است. یک محصول B2B که برای بازاریابان جذاب باشد می تواند به سرعت مورد توجه قرار گیرد. بدیهی است که باید با دقت اجرا شود تا به عنوان هرزنامه شرکتی تفسیر نشود.

Mercury Media، یک آژانس رسانه ای تلویزیونی پیشرو در پاسخگویی مستقیم، اعلام کرد که iMarketing، یک آژانس دیجیتال خدمات کامل را خریداری کرده است و بزرگترین آژانس بازاریابی عملکرد آنلاین و آفلاین مستقل در جهان را ایجاد می کند. کشور. این اکتساب، Mercury Media را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های بازاریابی و رسانه‌های بین کانالی کاملاً یکپارچه را ارائه دهد تا فروش، جذب مشتری و تولید سرنخ را به صورت مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان خود ارائه دهد.

یکی دیگر از ادغام قابلیت‌های آفلاین و آنلاین. همگرایی در راه است و کار کردن با آژانسی که انگشتان دستش نیست … همه جا منطقی نیست.

وبلاگ‌ها در Quora برای افرادی که (1) از قبل حضور آنلاین بزرگ و تثبیت شده‌ای ندارند و (2) نمی‌خواهند زمان زیادی را انجام دهند عالی هستند. ، بازاریابی وبلاگ خود را سنگین کرده و به آرامی مخاطب ایجاد می کند. اگر نویسنده خوبی هستید اما هزاران دنبال کننده توییتر یا مخاطبان زیادی برای وبلاگ خود ندارید، Quora مکانی ایده آل برای نوشتن است. وبلاگ شما به سرعت کشف خواهد شد، بدون اینکه نیازی به انجام کاری غیر از نوشتن داشته باشید.

در اینجا من فکر کردم که مردم باید برای کسب خوانندگان خود عجله کنند. من چه احمقم! به نظر من بخشی از تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس و بازاریاب بهتر، کشف چگونگی جذب آن مخاطب است. من نویسنده، وبلاگ نویس و بازاریاب بهتری برای مبارزه هستم. نه تنها این، بلکه من مراقب قرار دادن مالکیت معنوی شما در دامنه شخص دیگری هستم.

Extole به کسب و کارها اجازه می دهد تا بهترین مدافعان را در پایگاه مشتریان خود بیابند و به آنها برای تبلیغ شرکت به دوستان خود در شبکه های اجتماعی جوایزی ارائه دهند – به عبارت دیگر، راهی را به شرکت ها می دهد. برای ایجاد دهان به دهان.

شناسایی حامیان طبیعی مهم است. من خودم از زاویه پاداش هیجان زده نیستم، اما می دانم که نتایج کوتاه مدت بهتری دارد. مشکل برای من این است که آیا شما انگیزه بشارت دادن به آن برند را کوتاه می کنید یا خیر. من علاقه مند خواهم بود ببینم که آیا در طول زمان بازدهی کاهشی برای این نوع تلاش وجود دارد یا خیر.

“من از پیوستن به Optimal به عنوان سرمایه گذار و عضو هیئت مدیره هیجان زده هستم. آنها کارآمدترین پلتفرم را برای دستیابی به برند و مدیریت آن در رسانه های اجتماعی دارند. به عبارت دیگر، من خودخواهانه از آنها برای اهداف خود استفاده می کنم. علاوه بر این، آنها برای من یک فروشگاه یکپارچه برای خرید رسانه در سراسر سیستم عامل های اجتماعی، از جمله هدف گیری مجدد فیس بوک هستند. من به دنبال این بودم، بنابراین سرمایه‌گذاری کردم.»

اکوسیستم فیس بوک زنده و سالم است. Optimal این است که از موفقیت هدف گذاری مجدد فیس بوک خود پول نقد کنند، همانطور که باید. ما هنوز در مراحل اولیه خرید تبلیغات اجتماعی هستیم، بنابراین پیشرو بودن در آن برای Optimal خوب است (و برای بازاریابان خوب است.)

و سپس …

اعلام معیارهای Moz 2012، کسب AudienceWise، و افتتاح دفتر پورتلند ما

SocialCode به بیل مسترسون، مدیر ارشد درآمد جدید خوش آمد گفت

زنان استثنایی در نام های انتشاراتی، مدیر عامل انتشارات رسانه فدرال، دینا براون برنده جایزه EWIP 2013


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *