اعلانیه
اعلانیه

حسابرسی دیجیتال: چه چیزی را باید نگه داشت، چه چیزی را دور انداخت و چه چیزی را برای سال 2014 تغییر داد

پیشگیری از روندهای تجاری و بازاریابی هرگز آسان نبوده است. اطلاعات متناقض در فضای آنلاین فراوان است و ابزارهای دیجیتال جدید به قدری مکرر وارد می شوند که بسیاری از بازاریابان خود را در شبکه درهم تنیده ای از برنامه ها و استراتژی ها می بینند. همه این ابزارها ارائه نمی شوند – اما دانستن اینکه چه چیزی را در سال 2013 پشت سر بگذارید و چه چیزی را باید ایجاد کنید یا در سال 2014 ادامه دهید، می تواند دلهره آور باشد.

اجازه دهید با آن روبرو شویم، می‌توانید یک متخصص خود حرفه‌ای پیدا کنید که تقریباً هر گرایش را مرده یا مؤثر اعلام کند. به همین دلیل، بسیاری از مردم به دنبال پاسخ های آسان هستند. اما تلاقی فن‌آوری‌های جدید و ترجیحات مصرف‌کننده همیشه در حال تغییر است، و پر کردن جعبه ابزار دیجیتال با استراتژی‌هایی که ارائه می‌کنند ضروری است. در اینجا مواردی که باید نگه دارید، چه مواردی را دور بیندازید و چه مواردی را برای سال 2014 اتخاذ کنید، آمده است.

بازاریابی محتوا

محتوا تاج و تخت خود را به عنوان راهی موثر برای جذب سرنخ ها، جلب اعتماد و ایجاد تعامل حفظ می کند. از آموزش و سرگرم کردن مصرف‌کنندگان گرفته تا به اشتراک‌گذاری پیشرفت‌های صنعت، می‌خواهید به تولید جریان ثابت محتوای تازه و ارزشمندی که مشتریان انتظار دارند ادامه دهید.

اگر قبلاً این کار را انجام نمی‌دهید، اکنون زمان شروع ساخت کتابخانه‌ای است که ممکن است شامل ویدیوها، پست‌های وبلاگ، مقاله‌ها، کاغذهای سفید یا مطالب رسانه‌های اجتماعی باشد – هر چیزی که برای مخاطب هدف شما مؤثرتر باشد.

Maximize Return on Your Investment Arrow Matrixبازاریابی رسانه های اجتماعی

این را نیز در قسمت «نه فقط یک روند گذرا» ثبت کنید. توییتر، یوتیوب و فیس‌بوک به‌طور محکمی در مجموعه‌های بازاریابی B2B و B2C جای گرفته‌اند، در حالی که محبوبیت Pinterest، Tumblr، Google Plus و Instagram در حال افزایش است.

اگر تصور می‌کنید رسانه‌های اجتماعی نمی‌توانند بازگشت سرمایه واقعی را ارائه دهند، دوباره فکر کنید. کسب‌وکارها از هر نوع باید پلتفرم‌های اجتماعی قوی را مدیریت کنند که جوامع فعال، سفیران برند و خطوط لوله تولید سرنخ پر رونق را تقویت کند. بهترین از همه: رسانه های اجتماعی داده های قابل اندازه گیری بیشتر از همیشه، مانند داده های موقعیت جغرافیایی Foursquare.

بازاریابی مداوم و همیشه فعال

مشتریان در یک چشم به هم زدن از لپ‌تاپ به دستگاه‌های تلفن همراه به رسانه‌های اجتماعی می‌پرند و می‌توانند در هر کجا و هر زمان آنلاین باشند. در حال حاضر هیچ کلید خاموشی در بازاریابی وجود ندارد. کمپین ها باید به صورت شبانه روزی اجرا شوند و هر کجا مشتری برگشته ظاهر شوند.

اگر هنوز به کانال‌های تقسیم‌بندی شده فکر می‌کنید، وقت آن است که سیلوها را پشت سر بگذارید و بازاریابی خود را در همه دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها همگام کنید. حضور برند شما باید ثابت و فراگیر باشد و همچنین در زمان واقعی به فعالیت مشتری پاسخگو باشد. دارایی های از هم گسیخته که از کانالی به کانال دیگر متفاوت است، برند شما را تضعیف می کند.

تصویر

در مورد رسانه‌های اجتماعی، محبوب‌ترین سایت‌های جدید – Pinterest، Vine، Instagram و Pheed – همه وجه اشتراک دارند: محتوای مبتنی بر تصویر. به راحتی می توان فهمید که چرا تصاویر محتوای انتخابی برای بسیاری از مصرف کنندگان. در دنیای پر سرعت، خریدارانی که وقت خود را برای خواندن متن تلف نمی‌کنند، زمانی را برای نگاه کردن به عکس یا پخش ویدیو در حین کار اختصاص می‌دهند. مصرف سریع است و تصاویر بصری به راحتی قابل اشتراک گذاری است.

اگر وبلاگ یا وب‌سایت شما عمدتاً متنی است، وقت آن است که به جلو بروید و از تصاویر برای هضم کردن پاراگراف‌ها آسان‌تر استفاده کنید.

تکنولوژی

بازاریابانی که در عصر داده‌های بزرگ زندگی می‌کنند نمی‌توانند تأثیر آن بر بازاریابی را نادیده بگیرند – نه زمانی که رقبای آنها از سیستم‌های CRM، اتوماسیون بازاریابی و پلت‌فرم‌های انتشار دیجیتال برای خودکارسازی و افزایش کمپین‌هایی استفاده می‌کنند که به شخصیت‌های دقیق خریداران دسترسی پیدا می‌کنند. محتوای زمان بندی شده.

به آخرین نوآوری های موجود در بازار و آنچه می توانند به دست آورند نگاهی بیندازید. سپس ابزارهای فعلی خود را ارزیابی کنید و هر طور که می توانید ارتقا دهید. بازده ارزش آن را دارد.

محتوای بهینه شده برای موبایل

همین چند سال پیش، از تلفن ها برای تماس تلفنی و لپ تاپ ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می شد. امروزه ظهور گوشی های هوشمند و تبلت ها این خطوط را محو کرده است. دستگاه های تلفن همراه یکی از محبوب ترین ابزارها برای تحقیق و خرید محصولات، مصرف رسانه و اتصال آنلاین هستند. این بدان معناست که دارایی‌های دیجیتال شما باید در همه دستگاه‌ها صاف و تمیز به نظر برسد، با سرفصل‌های قوی و ناوبری آسان.

کسب و کارهایی که فکر می کنند موبایل مهم نیست، مشتریان خود را در مقابل رقبا از دست خواهند داد. انتظار می‌رود تلفن همراه برای 36 درصد از تبلیغات جدید تا سال 2016، قبل از تلویزیون.

کمپین های معنادار

هیاهوی پیام‌های دیجیتال همچنان در حال افزایش است و جمعیتی را ایجاد می‌کند که در گوش دادن به بازاریابی شما مهارت دارند. تنها راه‌حل واقعاً مؤثر: ایجاد کمپین‌های شخصی مرتبط که توجه یک سرنخ را جلب کرده و نگه می‌دارد. کمپین‌های عمومی و یک‌اندازه برای همه شکست دیروز هستند.

ابزارهایی که امروزه در دسترس هستند، بررسی دقیق مخاطبان خاص و رسیدگی به چالش‌ها، اولویت‌ها و اهداف دقیق آنها را در لحظه مناسب آسان می‌کنند. نتایج: تاثیر شدید، افزایش بازگشت سرمایه.

هدف گذاری مجدد

اگر از هدف‌گیری مجدد استفاده نمی‌کنید، اکنون زمان شروع است. این فناوری کاربران را از طریق فعالیت آنلاین آنها دنبال می کند تا تبلیغاتی را با محصولات یا خدماتی که اخیراً در سایت دیگری مشاهده کرده اند به آنها نشان دهد.

مطالعات نشان داده‌اند که این نوع قرار گرفتن در معرض تکرار، خرید بالقوه را در ذهن مشتری نگه می‌دارد و در تحریک فروش مؤثر است. به یاد داشته باشید، برآوردها حاکی از آن است که فقط 2 درصد خریداران در نگاه اول تبدیل می شوند. هدف گذاری مجدد 98 درصد باقی مانده را دنبال می کند و به خریدار کمک می کند تا از حصار خارج شود و به سرزمین خرید وارد شود.

برای سال 2014 نگه دارید، نادیده بگیرید و بپذیرید

هیچ زمانی بهتر از یک سال جدید برای پذیرش برنامه های بازاریابی جدید و رها کردن افراد غیر مجری در گرد و غبار وجود ندارد. اکنون خانه را تمیز کنید و از ابزارهایی استفاده کنید که ارائه می‌دهند – و ممکن است وقتی سال جدید آینده فرا می‌رسد، از خودتان تشکر کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اندی لومبارد یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل SocialWhirled است، جایی که او بر نوآوری، رشد و نظارت دارد.
جهت گیری شرکت در حالی که چشم انداز انتشارات اجتماعی، موبایلی و دیجیتال را متحول می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *