وقتی جان هیز، مدیر ارشد اجرایی امریکن اکسپرس، ۳۷ سال پیش وارد تبلیغات شد، برنامههای رسانهای ساده بود، او میگوید: تلویزیون، چاپ، رادیو. امروزه، تبلیغات تلویزیونی تماسهایی را برای توییت ارسال میکنند و فناوری به سرعت در حال افزایش است. چگونه به عنوان یک بازاریاب زنده بمانیم؟ با اصول، به ویژه توانایی تفسیر تغییرات همراه باشید.
هیز یک سخنرانی کلیدی در کنفرانس تحول 4A امروز ایراد کرد – گردهمایی سالانه انجمن آژانس های تبلیغاتی آمریکا.
هیز به مخاطبان گفت:
تبلیغات در مورد ایجاد تقاضا و تمایل به ایجاد رشد است.
او گفت که آژانس ها اغلب اهمیت تفسیر را که به جای آن بر خلاقیت تمرکز می کنند نادیده می گیرند. بنابراین برای سخنرانی خود، او بر نمونه هایی از چگونگی تفسیر تغییرات در عادات رانندگی و خانواده آمریکایی توسط آژانس ها برای پیش بینی چگونگی هدایت مشتریان خود به آینده تمرکز کرد.
این همچنین به این معنی است که در دادهها یا خود فناوری گم نمیشوید، بلکه به این معناست که تغییر به کجا میرود.
او گفت: “اغلب ما تمایل داریم به تغییر در یک طرز فکر بسیار منحصر به فرد، یعنی فناوری فکر کنیم.” «اما فناوری، مسائل واقعی نیست، نه علت اصلی. مطمئناً این یک تأثیر است… [اما] محرک واقعی تغییر اجتماعی، خود جامعه است، نه گوشی هوشمند شما.»
“من دوست دارم یکی از شرکای آژانسم به من بگوید اشتباه می کنم…. این به من می گوید که آنها به کسب و کار ما فکر می کنند.”
در زیر یک وبلاگ زنده از صحبت های او وجود دارد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.