اعلانیه
اعلانیه

توییتر درآمد بیشتری از تبلیغات موبایلی نسبت به اپل دارد، فیسبوک — eMarketer

twitter-advertising-iconجمع‌کننده داده و پیش‌بینی‌کننده eMarketer یک تبلیغات تلفن همراه در ایالات متحده منتشر کرد طرحی که نشان می دهد توییتر درآمد بیشتری از تبلیغات موبایلی نسبت به شبکه تبلیغاتی تلفن همراه Millennial Media، و همچنین فیس بوک و شبکه iAd اپل دارد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که در سال 2013، درآمد فیس‌بوک از طریق تلفن همراه از توییتر پیشی بگیرد:

به طور کلی این شرکت می گوید که تبلیغات موبایلی در ایالات متحده تا پایان سال 2012 به ارزش 2.6 میلیارد دلار خواهد بود. IAB گفت که ارزش تبلیغات موبایلی در آمریکای شمالی کمتر از 1.7 میلیارد دلار در سال 2011 بود.

منبع: IAB (2012)

جستجوی پولی موبایل بزرگترین بخش تبلیغات تلفن همراه است، درست مانند رایانه شخصی. پیش بینی می شود که برای آینده قابل پیش بینی ادامه یابد. بر این اساس، گوگل پیشروترین شرکت تبلیغات تلفن همراه امروز و در طول دوره پیش‌بینی است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *