اعلانیه
اعلانیه

توییتر اولین تبلیغ تلویزیونی خود را پخش کرد، اولین صفحه هشتگ خود را تبلیغ کرد

twitter-logo-2012-new توییتر اولین آگهی تلویزیونی خود را در طول مسابقه روز یکشنبه پوکونوآ 400 نسکار که از شبکه کابلی ایالات متحده TNT پخش شد، پخش کرد.

جایگاه 15 ثانیه ای بخشی از معامله توئیتر است که اخیراً اعلام شده است. با NASCAR که سازمان مسابقه در حال خرید یک محصول تبلیغاتی جدید به نام “صفحه هشتگ” بود.

به‌روزرسانی، 22 ژوئن: این قسمت از داستان را اشتباه متوجه شدیم. همانطور که توییتر در این مقاله جدید تأیید کرده است، Twitter’s Second صفحه هشتگ یورو 2012 را تبلیغ می کند، به حرکت توییتر به رسانه ادامه می دهد، صفحات هشتگ یک محصول پولی نیستند. بابت خطا پوزش می طلبیم.

در طول آخر هفته مسابقه، طرفداران می‌توانند از twitter.com/#NASCAR دیدن کنند تا جدیدترین توییت‌های رانندگان، سایر اعضای تیم مسابقه و توئیت خبرنگاران در مورد مسابقه توییتر می‌گوید محتوای صفحه هم به‌صورت الگوریتمی و هم با نظارت انسانی انتخاب شده است.

twitter-hashtag-page

اولین تبلیغ تلویزیونی توییتر در اصل نشان داد که برخی از محتوای آن صفحه هشتگ از کجا آمده است – درایورها. براد کسلوفسکی نشان داده شده است که در ماشینش نشسته است و با آی فون خود عکس می گیرد با متن “ببین چه می بیند.”

تویتر سرانجام شش تبلیغ دیگر با مضمون NASCAR پخش کرد و کل گروه را در YouTube آپلود کرد.

تبلیغات فقط در طول پوشش مسابقه دیروز در TNT پخش شد و سخنگوی توییتر می گوید که این شرکت “در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تایید در آینده” در مورد تبلیغات تلویزیونی اضافی ندارد. توییتر می گوید که صفحه هشتگ NASCAR برای مسابقات آینده آنلاین باقی خواهد ماند.

هیچ مقایسه ای بین Pocono 400 و Super Bowl وجود ندارد، اما شایان ذکر است که Google همچنین یک رویداد ورزشی را برای اولین تبلیغ تلویزیونی آن. همچنین شایان ذکر است که تعدادی از اعضای تیم ارتباطی توییتر سابقهستند. > کارمندان Google.

(نکته از طریق Business Insider)


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *