اعلانیه
اعلانیه

تنها اپل iOS و اندروید در بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده در حال رشد هستند

ComScore آخرین گزارش سهم بازار تلفن همراه ایالات متحده را منتشر کرد. بر اساس نظرسنجی از 30000 کاربر، داده ها نشان می دهد که تنها اندروید و iOS در حال رشد هستند. همه پلتفرم‌های دیگر از جمله Windows/Windows Phones در حال قرارداد هستند.

Samsung همچنان بزرگترین گوشی هوشمند OEM باقی ماند در حالی که اندروید بزرگترین سیستم عامل بود و 51.6 درصد از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده را در اختیار داشت. اما بر اساس درصد، اپل از مارس تا ژوئن بیشتر از اندروید رشد کرده است.

iOS و Android با هم حدود 90 درصد از فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند.

ComScore می گوید 110 میلیون کاربر تلفن هوشمند در ایالات متحده وجود دارد. بر اساس محاسبات این شرکت، 47 درصد از جمعیت مشترکین تلفن همراه ایالات متحده اکنون صاحب گوشی های هوشمند هستند. نیلسن می گوید این عدد 55 درصد است.

منبع: Nielsen

هر دو comScore و Nielsen گزارش می دهند که اکثر خریداران تلفن های جدید گوشی های هوشمند را انتخاب می کنند (دو سوم برای Nielsen). تا پایان سال 2012، نفوذ تلفن های هوشمند ایالات متحده ممکن است 60 درصد باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *