اعلانیه
اعلانیه

تماشای این افراد در این آزمایش اجتماعی آگاهی از بی خانمان ها درست از کنار عزیزان خود عبور می کنند

resue_mission_ny_experiment

همه ما این کار را انجام دادیم. همه ما مقصریم با این حال آیا واقعاً می توان ما را به خاطر آن سرزنش کرد؟ ما مردم شلوغی هستیم ما روی کارهای روزمره خود متمرکز شده ایم. ما کارهایی داریم که باید انجام دهیم. مردم برای ملاقات. مکان هایی برای رفتن و بنابراین بدون تعجب از کنار بی خانمان ها رد می شویم بدون اینکه متوجه شویم.

توجه به این رفتار، که تا حدی ناشی از این ایده است که اگر آن را نادیده بگیریم، وجود ندارد یا از بین خواهد رفت، ماموریت نجات شهر نیویورک، یک پناهگاه بی خانمان که غذا، سرپناه و خدمات اجتماعی ارائه می کند. ، یک آزمایش اجتماعی انجام داد تا نشان دهد که چقدر نسبت به بی خانمان ها حساسیت زدایی شده ایم.

این آزمایش که توسط آژانس تبلیغاتی نیویورک Silver + Partners پیش‌بینی شده است، تصاویری از افرادی را نشان می‌دهد که در کنار اعضای خانواده‌شان – خواهر و برادر، همسر و بستگانشان – که همه لباس‌های بی‌خانمان به نظر می‌رسند، راه می‌روند. سپس این فیلم به مردم ناآگاه نشان داده شد و بسیاری را لال و متاثر کرد. این آزمایش توجه را به این واقعیت جلب کرد که بی‌خانمان‌ها در نیویورک چنان عمیقا نادیده گرفته می‌شوند، به طوری که اعضای خانواده که به عنوان افراد نیازمند ظاهر می‌شوند، برای عزیزانشان کاملاً نامرئی هستند.

این ویدیوی لمسی به یک وب‌سایت، MakeMeVisible اشاره می‌کند، که در آن عکس‌ها و ویدیوهای افرادی که توسط مأموریت نجات به آنها کمک شده است در یک صفحه نمایش داده می‌شود. تلاش برای اینکه مردم بفهمند بی خانمان ها هم مثل بقیه انسان هستند.

در مورد این پروژه، TJ Hadley، یکی از کارکنان ماموریت نجات که قبلاً بی خانمان بود، گفت: «یک بار در پیاده‌روی آتلانتیک سیتی با من به عنوان نامرئی رفتار می‌شد. در واقع دوستانی را دیدم که سال‌ها می‌شناختم و مرا نمی‌شناختند. با این پروژه می توانیم کمک کنیم بی خانمان ها دوباره دیده شوند. ما به مردم نیاز داریم که درک کنند که بی خانمان ها افراد عادی هستند، درست مثل من و شما. اما آنها در روزهای سختی قرار گرفته اند و فقط به کمی کمک نیاز دارند.”

آیا دفعه بعد که در کنار یک فرد بی خانمان قدم می زنید، از نزدیک نگاه می کنید؟

[youtube]http://youtu.be/u6jSKLtmYdM[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *