اعلانیه
اعلانیه

به بتای Marketing Land خوش آمدید! ما مشتاقیم که با سایت جدید خود کار کنیم. در اینجا چیزی است که باید در طول دوره آزمایش بتا و فراتر از آن، زمانی که به طور رسمی در 11 دسامبر راه اندازی می کنیم، انتظار داشته باشیم.

Marketing Land توسط همان تیم پشت جستجو تولید می‌شود زمین موتور. در حالی که Search Engine Land بر اخبار و نکات مربوط به موتورهای جستجو و بازاریابی جستجو تمرکز دارد، Marketing Land بازاریابی اینترنتی را به طور گسترده‌تری در بر می‌گیرد.

در طول دوره بتا، ما را خواهید دید که اخبار مربوط به موضوعاتی را پوشش می‌دهیم که شامل رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی وابسته، تبلیغات نمایشی، بازاریابی تلفن همراه، تجزیه و تحلیل و بازاریابی ایمیلی است. ما همچنین اخبار مهم بازاریابی جستجو را پوشش خواهیم داد و خلاصه ای از مقالات عمیق تر خود را در Search Engine Land ارائه می دهیم.

هر روز، خلاصه روزانه را نیز ارائه می‌کنیم که آن را روز بازاریابی می‌نامیم. خبرنامه خلاصه‌ای از تمام داستان‌هایی را که در اینجا در Marketing Land نوشته‌ایم، همراه با سرفصل‌های اصلی از سرزمین موتورهای جستجو و سراسر وب ارائه می‌کند. آن را هر روز به صورت رایگان در صندوق ورودی خود تحویل بگیرید — اینجا ثبت نام کنید.

در 11 دسامبر، سایت وضعیت بتا خود را از دست می دهد و به طور کامل فعال در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که روز بعد، اولین ستون از چندین ستون‌های بازاریابی اینترنتی ما آغاز می‌شود. مشتاق به دست آوردن آنها؟ اکنون می‌توانید برای همه آنها ثبت‌نام کنید.

Marketing Land تعهد می کند از سایت بازاریابی اینترنتی قبلی ما، Sphinn. نگران نباش اگر به دنبال محتوایی هستید که در Sphinn بود، همچنان وجود دارد. همه URL های مستقیم هنوز کار می کنند، و همچنین می توانید محتوا را از اینجا مرور کنید.

اگر در حین کار در نسخه بتا مشکلی را مشاهده کردید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

فراموش نکنید، همچنین می‌توانید از طریق همه کانال‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی با ما همراه باشید: Facebook، Google+، LinkedIn و تویتر.

از حضورتان متشکریم، و ما مشتاقانه منتظر ارائه محتوای عالی در روزهای آینده هستیم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *