اعلانیه
اعلانیه

Kingsman_Become_A_Knight

کار با Unit9، فاکس قرن بیستم در حال تبلیغ فیلم آینده خود کالین فرث/ساموئل ال جکسون، Kingsman: The Secret Service، با ترکیبی از فیلم و تعامل آنلاین که بازیکن را درست در میانه داستان قرار می دهد.

سایت تعاملی بازیکنان را با شخصیت‌های اصلی فیلم آشنا می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در یک سری چالش‌های گیمیفی‌شده حرکت کنند و به کاربران طعم و مزه ارائه می‌دهند. از دنیای Kingsman در حالی که محتوای ویدیویی اضافه شده را نیز فاش می کند. کل ماجرا توسط شخصیت اصلی هری هارت با بازی کالین فرث هدایت می شود.

با استفاده از یک اتصال بین دستگاهی بین تلفن همراه و دسکتاپ، افراد می‌توانند دو چالش را در دنیای «یک پادشاه شو» انجام دهند. هر کدام از سکانس های ویدئویی الهام گرفته از صحنه های فیلم استفاده می کنند. یک ماموریت صحنه مبارزه است. دیگری آزمایشی زمان‌بندی‌شده با استفاده از Google Maps است. هر کدام مهارت‌های بازیکنان را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا ببینند آیا آن‌ها چیزی که لازم است برای یک شوالیه کینگزمن هستند یا نه.

در طول بازی، بازیکنان با انتقادات شوخ‌آمیز شخصیت هری هارت مانند اتهامات مربوط به «عدم هماهنگی کامل دست و چشم» در رفتار بازیکن که «به‌اندازه خارپشتی در روبالشی محتاطانه است» مورد تحسین قرار می‌گیرند. در چیزی که به احتمال زیاد به آن فرانچایز دیگر فیلم‌های اکشن با لیام نیسون اشاره نمی‌کند، به بازیکنان نیز گفته می‌شود قبل از تجدید نظر در درخواست خود به‌عنوان Kingsman Knight، «روی به اصطلاح مهارت‌های خود کار کنند».

می‌توانید نمای کلی بازی را در اینجا مشاهده کنید:

فاکس قرن بیستم به شدت این فیلم را در توییتر و فیس بوک با محتوای زیادی از جمله کلیپ های فیلم، تریلرها، عکس ها، صدها بازتوییت از نظرات دیگران درباره فیلم و مقدار کمی از ربودن هشتگ Super Bowl #SB49 تبلیغ می کند.

Kingsman: The Secret Service در 13 فوریه افتتاح می شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *