اعلانیه
اعلانیه

به نظر می‌رسد تکامل و انتقال موضوع اصلی این هفته باشد. توییتر و پینترست هر دو در حال گذار از مقیاس بندی به کسب درآمد هستند. Adobe همچنان به بهبود تجارت دیجیتال مارکتینگ خود ادامه می دهد در حالی که Google Wallet و CityGrid Media به دنبال راه های بهتری برای رشد محصولات و ویژگی های خود هستند. در همین حال یاهو و ICANN به روش‌های متفاوت و غم‌انگیز به تخصیص ادامه می‌دهند.

در طول تصدی خود در فیس بوک، کندال “داستان های حمایت شده” را ایجاد کرد که نشان می دهد کدام یک از دوستان شما محصولی را که تبلیغ می شود دوست دارند. اینکه چگونه او تجربیات خود در فیس بوک را در Pinterest اعمال خواهد کرد، باید دید.

می توانم ببینم که تجربه کندال چگونه اعمال خواهد شد. در حالی که Pinterest اطلاعات شخصی بسیار کمتری دارد، هر دو فیس بوک و Pinterest نمودار طعم را ترسیم می کنند. این چالش همچنان باقی خواهد ماند که چگونه افراد را به سمت پایین قیف هدف که در آن پول  واقعی در آن قرار دارد، منتقل کنیم.

برنامه API به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا قدرت فناوری Skimlinks را به روش‌های مختلف مهار و سفارشی کنند. Link API به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از فناوری اصلی Skimlinks (تبدیل پیوندها به پیوندهای کسب درآمد) در هر سایت یا برنامه‌ای استفاده کنند. Link API را می‌توان همراه با Merchant API استفاده کرد، که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد فهرست Skimlinks از 18000+ تاجر را براساس دسته و نام جستجو و فیلتر کنند تا تصمیم بگیرند کدام پیوندها را از طریق Skimlinks ارسال کنند.

بلوک نقل قول>

من احترام جدیدی برای Skimlinks پیدا کردم. راه اندازی این API تازه از مطبوعات دریافت شده از طریق ارتباط Pinterest آنها یک حرکت بازاریابی هوشمندانه است. ساده‌سازی درآمدزایی مبتنی بر شرکت‌های وابسته برای استارت‌آپ‌ها می‌تواند شلوغی نمایشگر را کاهش دهد و فضای تنفس بیشتری برای توسعه محصول فراهم کند.

کسب و کار دیجیتال مارکتینگ Adobe همچنان حرکت قابل توجهی را نشان می دهد. در جدیدترین اعلامیه درآمد این شرکت، ادوبی رشد سالانه 30 درصدی را در تجارت دیجیتال مارکتینگ خود گزارش کرده است. Adobe چندین نوآوری جدید را در مجموعه Adobe Digital Marketing Suite معرفی کرد.

Adobe با ویژگی‌های جدید اجتماعی، بازاریابی پیش‌بینی‌کننده و شخصی‌سازی، پیشرفت چشمگیری در مجموعه بازاریابی دیجیتال خود دارد. در حالی که Google Analytics به نوآوری (به صورت رایگان) ادامه می دهد، Adobe با مشتریان در سطح سازمانی ارتباط داخلی دارد. در واقع، این ویژگی‌های جدید بیشتر در برابر پیشنهاد تحلیلی در سطح سازمانی Google – Google Analytics Premium، دفاع می‌کنند.

بر اساس این اعداد و این واقعیت که تعداد کمی از شرکت‌ها برنامه‌های خود را برای ثبت .BRAND gTLD اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد که اکثر شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند در اولین دور درخواست‌ها شرکت نکنند. . بسیاری به صراحت اعلام کرده اند که هزینه و پیچیدگی فرآیند درخواست، نیاز به ایجاد روابط بلندمدت با ارائه دهندگان خدمات، و مزایای نامشخص ثبت نام باعث شده است تا ثبت نام به تاخیر بیفتد.

254 درخواست دریافت شده است. این هنوز برای چیزی که شبیه باج گیری برند است، خیلی زیاد به نظر می رسد. هر کدام 185,000 دلار، تقریباً 50,000,000 دلار است. شاید دکتر ایول لانه جدیدی پیدا کرده باشد.

او یک چهره کلیدی در توسعه چندین فناوری یاهو بود، از جمله Content Optimization and Relevance Engine (CORE)، یک «الگوریتم شخصی‌سازی» که بهترین نوع محتوا را تعیین می‌کند. برای زیرمجموعه های خاصی از وب گردها جذاب است. او همچنین رهبری تیمی را که در پشت ابتکار «Web of Objects» یاهو بود، برعهده داشت که هدف آن این است که نتایج جستجوی وب را کاربردی‌تر و مرتبط‌تر با هدف کاربر کند.

راگو راماکریشنان یاهو را به مقصد مایکروسافت ترک می کند. اکنون دقیقاً مشخص نیست که او چگونه در آنجا مشارکت خواهد کرد، اما بر اساس تجربه او می توانم تعدادی از زمینه هایی را ببینم که تخصص او می تواند مفید باشد. خروج استعدادهای برتر از یاهو، نوید خوبی برای تلاش برای بازگشت نیست.

با توجه به اینکه 55 درصد از بیش از 100 میلیون کاربر که هر ماه به توییتر وارد می‌شوند حداقل یک بار از طریق تلفن همراه این کار را انجام می‌دهند، این انتشار گسترده توییت‌های تبلیغاتی در تلفن همراه است. فرصتی عالی برای برندها برای ارتباط با کاربران بیشتر، در بیشتر مواقع.

با توجه به ماهیت تلفن همراه توییتر، این کاملاً منطقی است. با این حال، نمی‌دانم که آیا اجازه دادن به این سرویس برای مدت طولانی بدون تبلیغات ممکن است این جدیدترین تلاش‌های کسب درآمد را دشوارتر کند.

چیزی که ما را متمایز می کند توانایی ما در شناسایی تأثیرات موضوعی خاص در مقیاس است. ما می‌توانیم به شما بگوییم که آیا شخصی در موضوعاتی که برای برند شما مهم است، چه فناوری، خودرو، ادبیات یا ماهیگیری با هواپیما تأثیرگذار است یا خیر.

نمرات نفوذ عمومی بسیار خوب هستند، اما برای بازاریابی هدفمند کاربرد چندانی ندارند. مردم تمایل دارند در میان یک گروه علاقه خاص تأثیرگذار باشند و هدف قرار دادن کسی که طرفداران زیادی در فناوری دارد برای یک رمان یا عطر جدید چندان فایده ای ندارد.

PeerIndex با دور سرمایه‌گذاری 3 میلیون دلاری سری A که توسط Antrak Capital رهبری می‌شود، تلاش می‌کند خود را به عنوان اندازه‌گیری دقیق‌تر نفوذ معرفی کند. انتظار داشته باشید که بحث های بیشتری در مورد اینکه کدام اعداد تأثیر صحیح هستند یا اینکه آیا اصلاً می توان تأثیر را اندازه گیری کرد، مشاهده شود. سوالی که من دارم این است که آیا همه این خدمات از اصل عدم قطعیت هایزنبرگ رنج می برند؟ آیا اندازه‌گیری تأثیر به‌طور جبران‌ناپذیری آن را تغییر می‌دهد؟

IAC امروز اعلام کرد که موسس SeamlessWeb، جیسون فینگر، به‌عنوان مدیر عامل آن شرکت خواهد کرد. واحد CityGrid Media 12 آوریل. CityGrid Media شامل شبکه تبلیغات CityGrid و Citysearch، Urbanspoon، صفحات داخلی و BuzzLabs.

فضای محلی سفید گرم است و دلیل خوبی دارد. جالب است که ببینیم آیا جیسون فینگر می‌تواند دیدگاه و استراتژی جدیدی را به رسانه CityGrid بیاورد یا خیر. از جایی که من نشسته ام، دارایی هایی که دارند ضعیف عمل می کند. اگر بتوان ارزش کامل این ویژگی ها را باز کرد، چیزهای مثبت زیادی وجود دارد.

Google قصد دارد تقاضا برای برنامه Wallet خود را افزایش دهد، برنامه‌ای که برای افزایش سهم خود از بازار چند میلیارد دلاری تبلیغات تلفن همراه با اجازه دادن به خریداران با کوپن‌ها و تبلیغات طراحی شده است. چالش: تعداد کمی از تلفن‌ها دارای فناوری مناسب نصب شده‌اند و رقبا در حال آماده‌سازی سیستم‌های خود هستند، از جمله سیستمی به نام Isis که توسط اپراتورها پشتیبانی می‌شود.

از اینکه Google در اینجا با مشکل مواجه است متعجبم و فقط می توانم باور کنم که اپراتورها کینه ای نسبتاً بزرگ دارند. شما واقعا نمی توانید آنها را سرزنش کنید. Google عاقلانه خواهد بود که شرکت های مخابراتی را در این معامله قطع کند، زیرا اتصال Google Wallet (پرداخت ها) به Places (محلی) و Deals (کوپن) می تواند بسیار قدرتمند باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *