اعلانیه
اعلانیه

تبلیغ زیبای این دختر 14 ساله را که برای شلوار هوشمند ساخته شده است تماشا کنید

smartypants_lily

محتوا. حمایت از برند. دختران نوجوان. این سه چیز چه مشترکاتی دارند؟ آنها به طور منحصر به فردی ترکیب شدند تا یک محتوای فوق العاده برای برند ویتامین خانواده محور SmartyPants ایجاد کنند.

SmartyPants با همکاری با Adolescent راماا موزلی، شرکتی که از کار فیلمسازان نوجوان حمایت می کند، به لیلی الیانا والش 14 ساله دستور ساخت ویدیویی درباره برند.

لیلی در نیویورک به دنیا آمد، در لس آنجلس بزرگ شد و از 11 سالگی شروع به عکاسی کرد. وقتی 12 ساله بود، به سمت ویدیو رفت و در آنجا شور و شوق او شکوفا شد.

لیلی درباره کارش روی ویدیوی SmartyPants گفت:

من دوست داشتم با بچه های کوچکتر کار کنم، حتی اگر آنها همیشه آنچه را که من می خواستم انجام نمی دادند. هنگام کار با بچه های خردسال، به جای اینکه دقیقاً به آنها بگویید چه حرکاتی باید انجام دهند، آسان تر است که سناریوهایی برای بازی در آنها تنظیم کنید و سپس لحظات واقعی را ثبت کنید. در حالی که با افراد هم سن و سال خود کار می‌کردم، احساس می‌کردم که می‌توانم به آن‌ها کمی عمل یا الهام ببخشم و آنها مستقیماً وارد عمل می‌شوند.

ممکن است کسی به این نتیجه برسد که قرار دادن سرنوشت نام تجاری خود در دستان یک کودک، یک شرط مخاطره آمیز است. اما این خط فکری کوته بینانه خواهد بود. همانطور که ویدیوی لیلی را مشاهده می کنید، خواهید دید که چگونه او زیبایی، معصومیت و فعالیت دوران کودکی را به شکل جادویی به تصویر کشیده است. و چه چیزی به این زیبایی، معصومیت و فعالیت کمک می کند؟ زندگی سالم. و بخشی از زندگی سالم، تغذیه مناسب است. و بخشی از تغذیه مناسب، دریافت ویتامین های مناسب است.

و به همین دلیل است که قرار دادن نام تجاری خود در دست یک کودک ممکن است چیز بدی نباشد.

[youtube]http://youtu.be/BzotY7pEhmI[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *