اعلانیه
اعلانیه

در تعطیلات تعطیلات، Google تبلیغات تلویزیونی سنتی جدی انجام داد تا به تبلیغ Google+‎ کمک کند.

CNet گفت این نشان می‌دهد که چگونه گوگل ناامید این است که مردم را وارد شبکه اجتماعی خود کند – که آنها برای تبلیغ سایت شبکه اجتماعی تا این حد پیش می روند.

همانطور که استیون لوی می‌نویسد، علیرغم اینکه گوگل از ابزارهای تبلیغاتی سنتی استفاده می کند، آنها هنوز این کار را به روشی غیر سنتی انجام می دهند. در یکی از تبلیغات تعطیلات، آنها Muppets را در یک Google+ Hangout شرکت می‌کنند.

استفاده از ماپت ها در این تبلیغات عمیق تر از استفاده از شخصیت های دوست داشتنی است که مردم می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. این به کریگ سیلورستاین، اولین کارمند گوگل برمی گردد که یک گروه خبری برای ماپت ها راه اندازی کرد. . این به Google برمی گردد که Google Doodles را برای آنها و بسیاری از فرهنگ داخلی در شرکت پیرامون تاریخچه و طنز ماپت.

در هر صورت، علی‌رغم اینکه بسیاری می‌گویند Google+‎ در جذب جریان اصلی شکست خورده است و Google مجبور است از روش‌های غیر «Googley» برای جذب کاربران به Google+‎ استفاده کند – Google این کار «سنتی» را – گاهی اوقات – به روشی غیرسنتی انجام می‌دهد. .

این دو تبلیغ Google+‎ مربوط به تعطیلات است:


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *