اعلانیه
اعلانیه

تایید شد: یاهو، فیس بوک اختلافات مربوط به اختراع را حل و فصل می کنند، شراکت تبلیغ و توزیع را اعلام می کنند

AllThingsD گزارش می کند یاهو به توافقی با فیس بوک رسیده است که در ازای این دعوی حقوقی نقض حق اختراع صرف نظر کند. تبلیغات و محتوای خود را گسترش دهند.

کارا سویشر، که معمولاً در مورد این موضوعات صحبت می کند، گفت که این معامله صبح امروز توسط مدیران یاهو در یک جلسه تلفنی تأیید شد. کارا گفت که یاهو و فیس‌بوک به‌طور رسمی آن را «بعداً امروز» اعلام خواهند کرد. هیچ پرداخت نقدی در این معامله وجود نخواهد داشت.

مشخصات این معامله در حال حاضر مشخص نیست، اما نکته اصلی این است که یاهو شکایت خود را برای ثبت اختراع کنار می گذارد و همکاری در حال انجام خود را گسترش می دهد. کارا گفت: این باید شامل “یک تلاش مشترک برای فروش تبلیغات، و همچنین مجوز متقابل برخی از پتنت های کلیدی بین این زوج باشد.”

علاوه بر این، فیس‌بوک ممکن است برای برخی از پتنت‌های دیگر یاهو هزینه مجوز بپردازد.

به‌محض شنیدن گزارشی، این داستان را به‌روزرسانی می‌کنیم.

پست اسکریپت: یاهو این شایعات را تأیید کرد و اعلام کرد که ” تمام دعاوی ثبت اختراع بین شرکت ها را حل و فصل کنید. آنها همچنین برخی از جزئیات را به شراکت جدید اضافه کرده اند:

طبق این قراردادها، که شامل مجوز متقابل پورتفولیوی ثبت اختراع است، طرفین با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا تجارب رسانه‌ای ممتاز را برای مشتریان و تبلیغ‌کنندگان به ارمغان بیاورند که در هر دو یاهو تبلیغ و توزیع شود! و فیس بوک یاهو و فیس بوک همچنین با همکاری یکدیگر برای پوشش رویدادهای رسانه ای بزرگ یاهو به کاربران فیس بوک با همکاری در یکپارچگی اجتماعی در یاهو همکاری خواهند کرد! سایت.

“ما از ایجاد یک همکاری عمیق تر با فیس بوک هیجان زده هستیم، و از شریل و تیمش سپاسگزارم که سخت با تیم ما برای ایجاد این توافق پویا کار کردند. راس لوینسون، مدیر عامل موقت یاهو گفت: ما مشتاقانه منتظر موفقیتی هستیم که قبلاً دیده ایم و محصولات و تجربیات جدید و نوآورانه را هم برای مصرف کنندگان و هم برای حامیان مالی ارائه می دهیم. «ترکیب محتوای ممتاز و دسترسی یاهو! به عنوان شرکت رسانه دیجیتال پیشرو در جهان با فیس بوک فرصت بی نظیری را در اختیار تبلیغ کنندگان مارک قرار می دهد.»

شریل سندبرگ، مدیر عملیاتی فیس بوک، گفت: «خوشحالم که توانستیم این موضوع را به شیوه ای مثبت حل کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با راس و رهبری در یاهو هستیم. رهبران جدید یاهو با تمرکز مجدد بر نوآوری و ارائه محصولات عالی به کاربران هدایت می شوند. با هم، می‌توانیم در عین ایجاد ارزش برای بازاریابان، تجربیات اجتماعی جذابی را در اختیار کاربران قرار دهیم.»


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *