اعلانیه
اعلانیه

تایید شد: مایکروسافت Yammer را به مبلغ 1.2 میلیارد دلار به صورت نقد خریداری کرد

مایکروسافت روی شرکت اجتماعی شرط بندی بزرگی می کند. همانطور که ما و دیگران گزارش کردیم چند هفته پیش، شرکت در حال خرید Yammer است، که به عنوان “فیس بوک برای شرکت ها” توصیف شده است.

Microsoft قبل از این گفته شد امروز که Yammer را به مبلغ 1.2 میلیارد دلار نقد می خرید. یامر بخشی از بخش آفیس خواهد شد و مدیر عامل فعلی دیوید ساکس به اداره تیم و محصول ادامه دهید، که همچنان هویتی مستقل خواهد داشت. ساکس به کورت دلبن، رئیس بخش آفیس مایکروسافت گزارش خواهد داد.

به مرور زمان مایکروسافت Yammer را عمیق‌تر در انواع محصولات خود از جمله Skype ادغام خواهد کرد. این چیزی است که ساکس، مدیر عامل یامر در یک وبلاگ گفت پست امروز:

به‌عنوان یک مشتری Yammer، به داشتن یک شبکه اجتماعی امن و خصوصی ادامه می‌دهید که با همان تمرکز بر سادگی، نوآوری و تجربیات چند پلتفرمی ارائه می‌شود. با گذشت زمان، اتصالات بیشتری به SharePoint، Office365، Dynamics و Skype خواهید دید

Kurt DelBene این احساس را تکرار کرد و افزود:

به مرور زمان، فرصتی برای سناریوهای جدید هیجان انگیز با افزودن سرویس مستقل Yammer در کنار و ادغام در پیشنهادات همکاری ما با SharePoint، Office 365، Dynamics و Skype می بینم. من تصور می‌کنم افرادی که می‌توانند از Yammer برای مدیریت و گسترش روابط حرفه‌ای خود، اشتراک‌گذاری و همکاری در اسناد آفیس، مطلع شدن از به‌روزرسانی‌های محتوا، و انتقال یکپارچه از به‌روزرسانی‌های وضعیت و فیدها به مکالمات صوتی و تصویری استفاده کنند.

خرید Yammer را می‌توان تا حدی پاسخی به ظهور اینترنت اجتماعی و تا حدی پاسخی به Google Docs و قابلیت‌های همکاری سازمانی آن دانست.

چگونه مایکروسافت ابزار همکاری سازمانی موجود خود را شیرپوینت با Yammer ادغام یا ادغام می‌کند هنوز مشخص نیست.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *