اعلانیه
اعلانیه

تابستان ترافیک جدیدی را برای سایت های صنعت سفر به ارمغان می آورد [comScore Data]

comscore-logoبا توجه به 2012/7/comScore_Media_Metrix_Ranks_Top_50_U_Pro_une_2″> برای ژوئن 2012.

ComScore می‌گوید که سایت‌های مسافرتی زمینی/کروز (مانند Amtrak و Carnival Cruises) با 9 درصد افزایش به 14 میلیون بازدیدکننده در مجموع، پردرآمدترین دسته بودند. سایت‌های هتل/تفریح ​​با هشت درصد افزایش و بیش از 37 میلیون بازدیدکننده، چهارمین بیشترین سودآوری بودند.

کرایه خودرو، بلیط و سایت‌های ورزشی/در فضای باز نیز در طول ژوئن هر کدام پنج درصد افزایش داشته‌اند.

به طور کلی، فهرست comScore از برترین ویژگی‌های وب ایالات متحده نسبت به ماه می تغییر چندانی نکرده است. گوگل، یاهو و مایکروسافت همچنان سه جایگاه اول را حفظ کرده اند. کمی پایین تر از نمودار، اپل تنها پس از ورود به 10 رتبه برتر در ماه مارس، به رتبه 9 صعود کرد.

comscore-sites

در میان برندگان فردی در ماه ژوئن، comScore می‌گوید برنده بزرگ Zynga بود، با ترافیک بیش از دو برابر در طول ماه به 14.9 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد.

Tumblr که در ماه آوریل در بین 50 مورد برتر معرفی شد، در ژوئن به رتبه 45 صعود کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *