اعلانیه
اعلانیه

در اخطار دو دقیقه ای مسابقات قهرمانی NFC در آخر هفته گذشته، کشور نگاهی اجمالی به کمپین تبلیغاتی جدید بینگ داشت، بینگ برای #انجام است. بینگ فقط امیدوار است که بینندگان Gen Y متوجه شده باشند.

نقاط‌هایی که رویکرد داستان‌گویی دارند و ورزشکاران ورزش ماجراجویانه، کوین پیرس، بابی براون، کیتلن فارینگتون و گرچن بلیلر را به نمایش می‌گذارند، آغاز یک تغییر بلندمدت در استراتژی تبلیغات بینگ هستند – تمرکز بر «انجام» در مقابل “موتور تصمیم گیری” و همچنین هدف مستمر جذب کاربران آنلاین جوان تر.

«وقتی به رویدادهای کلیدی و قطبی نگاه کردیم که به ما امکان می دهد با Gen Y در آن حوزه سرگرمی ارتباط برقرار کنیم، X-Games به عنوان یک روش واقعا هوشمندانه برای ارتباط با آن مخاطب و لیزا گوری، مدیر بازاریابی بینگ، دیروز در جشنواره فیلم ساندنس بینگ بار گفت. “در بین مخاطبان Gen Y بیش از 200 امتیاز ایندکس می شود.”

موج اول این کمپین تقریباً شامل 30 نقطه مختلف خواهد بود که در طول دوره بازی های ایکس زمستانی، 26 تا 29 ژانویه اجرا می شود. بینگ نه تنها از ورزشکاران جوان به‌عنوان استعداد برای تبلیغات خود استفاده نمی‌کند، بلکه از اسکی بازان و اسنوبوردها در طول سال آینده حمایت مالی می‌کند.

تمرکز یکشنبه بر کوین پیرس به عنوان مهمان برجسته سری سخنرانان بینگ در جشنواره فیلم ساندنس در پارک سیتی، یوتا، نمونه ای از این رابطه مداوم بین شرکت و ورزشکاران بود. اسنوبردی که پس از یک آسیب مغزی جدی مبارزه کرد و به عنوان تحلیلگر اسنوبورد در X-Games هفته آینده معرفی خواهد شد، در جلسه ساندنس خود مطلع شد که سود غیرانتفاعی او برای بیماران ترومای مغزی و مرکز پزشکی دانشگاه یوتا که تحت درمان بوده است. او در طول نبرد اولیه خود یک هدیه 100000 دلاری از طرف بینگ برای حمایت از تلاش های آنها به اشتراک خواهد گذاشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

سارا انگل موسس شرکت Elegant Disruption است
مشاوره بازاریابی دیجیتال و ارتباطات برند. انگل با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی برند، ارتباطات، روزنامه نگاری و بازاریابی رویدادی، اخیراً به عنوان معاون بازاریابی و ارتباطات برای iProspect، یک آژانس پیشرو در بازاریابی دیجیتال خدمت کرده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *