اعلانیه
اعلانیه

بشناسید: معاون بازاریابی ExactTarget’s Marketing Insights

جف روهرز یک وکیل در حال بهبودی، عاشق بیکن، و معتاد به کوکاکولا رژیمی است که سرپرستی تیم بینش بازاریابی ExactTarget را بر عهده دارد – دسته‌ای از افراد فوق‌العاده متخصص در بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی و رهبری فکری.

اولین کتاب او، مخاطب: بازاریابی در عصر مشترکین، طرفداران و پیروان توسط Wiley در دسامبر منتشر شد. او همچنین مجموعه تحقیقاتی SUBSCRIBERS، FANS & FOLOWERS برنده جایزه را ایجاد و تولید می کند – اولین و طولانی ترین بررسی در جهان در مورد روابط مصرف کننده با برندها از طریق ایمیل، تلفن همراه و کانال های اجتماعی. وقتی جف به پیچیدگی‌های زندگی فکر نمی‌کند، بیش از حد فوتبال تماشا می‌کند و از وضعیت ابدی خود به عنوان طرفدار کلیولند براونز لذت می‌برد.

Jeff Rohrs
  • سن: 44
  • HQ: Lakewood، اوهایو؛ ایندیاناپولیس و سانفرانسیسکو
  • اولین شغل: میزبان در رستوران خانواده امپایر در ناپلئون، اوهایو
  • اپل یا اندروید؟ اپل. اما من حتی از پاسخ دادن به سوال
  • متنفرم

  • سرگرمی: نوشتن فیلمنامه و طرح کمدی
  • اولین ماشین: فورد اسکورت با نام مستعار “استیگ”

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

کفش. اما گوشی هوشمند در رتبه دوم قرار دارد.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

بله. اما من به شما هشدار می دهم، کاغذ دیواری مانند دیوار اتاق خواب است. من فقط از بیب ها سیر نمی شوم! #Belieber4eva

Jeff Rohrs phone

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

ایمیل.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

تویتر.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

اینکه شارژ شده است. سپس ایمیل بزنید.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

کار در مناطق زمانی جهانی.

مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟

انتشار کتاب من، مخاطب: بازاریابی در عصر مشترکین، طرفداران و دنبال کنندگان. دریافت بازخورد از خوانندگانی که بستگان یا همکاران من نیستند شگفت‌انگیز است. اثبات کارکرد اینترنت.

چند مایل در این سال سفر کرده اید؟

توسط SMX West، بیش از 60 هزار خواهد بود.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

نویسنده عنوان برای Buzzfeed یا Upworthy. اینجا را کلیک کنید تا دلیل باورنکردنی را بیاموزید!

میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟

شما جدی فکر می کنید که من عکسی از این آشفتگی برای شما می فرستم؟ آیا نمی‌دانید NSA در حال تماشا است؟

خب، پس، اما این را به همسرم نشان نده:

Jeff Rohrs desk

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

من یک به یک آینده توسط دان پپرز و مارتا راجرز را دوباره خواندم. 20 ساله است و هنوز به همان اندازه که در زمان انتشار آن وجود داشت، امروز نیز مرتبط است.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین بازاریابی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

Esurance به هر تبلیغ کننده دیگری از Super Bowl آموزش داد که چگونه می تواند ارزش کامل (در مورد آنها 2.5 میلیون دلار) را از تبلیغات “بازی بزرگ” شما بدست آورد. یک فراخوان برای اقدام واضح با تعامل اجتماعی ادغام شده با خلاقیت که فضای توییتر را به آتش کشید در حالی که سایر تبلیغات در معرض فراموشی قرار گرفتند. شما فکر می کنید دیگران یاد می گیرند. اما این کار را نمی کنند.

]https://www.youtube.com/watch?v=fQ6brprBSGk[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *