اعلانیه
اعلانیه

برند مد از سلفی های زاویه ای مای اسپیس برای فروش لوازم آرایش استفاده می کند

avene_couvrance

آیا می‌دانستید که کلمه “selfie” به فرهنگ لغت آکسفورد اضافه شده است؟ و نه به این دلیل که الن دژنرس آن سلفی را در مراسم اسکار گرفت یا به این دلیل که پرزیدنت اوباما یک عکس سلفی گرفت یا حتی به این دلیل که پاپ این عکس را گرفت. جواب منفی. این وجود دارد زیرا میلیاردها نفر در سراسر جهان از زمان ظهور دوربین تلفن همراه و حتی قبل از آن این کار را انجام داده اند.

با استفاده از این پدیده، برند فرانسوی لوازم آرایشی Avene کمپین Avene Selfie خود را در چین، بزرگترین بازار خارج از کشور این برند، راه اندازی کرد. این کشور چین را انتخاب کرد زیرا بر اساس بینشی که کشف کردند: زنان چینی هر بار که سلفی می گیرند دقیقاً به همین شکل ژست می گیرند.

آنها حتی علم سلفی را با تجزیه و تحلیل زاویه صورت، وضعیت چشم و موقعیت چانه شکستند. این کمپین که توسط فرد و فرید شانگهای ایجاد شد، شامل ویدیویی بود که با نشان دادن صدها تصویر از همان زنان در یک ژست بارها و بارها ثابت کرد که این ژست منحصر به فرد در طول زمان چقدر خسته کننده است. زاویه MySpace، کسی هست؟

avene_selfie

آژانس این پیام را با این واقعیت همراه کرد که محصولات Avene Couvrance می توانند به یک زن کمک کنند تا زیبایی 360 درجه خود را آشکار کند. علاوه بر این، آنها با رهبران نظر کلیدی تماس گرفتند و گیف هایی را که از تمام سلفی های آنها تشکیل شده بود به آنها نشان دادند و البته سر آنها بارها و بارها و بارها به همین شکل قرار داشت.

شعار کمپین، “زمان تغییر زاویه فرا رسیده است”، به بینش فرهنگی اشاره می کند و همچنین از این ایده حمایت می کند که با Avene، واقعاً زوایای سلفی بدی وجود ندارد و همه باید به دنیا اجازه دهند تا زیبایی آنها را به طور کامل درک کنند. شکوه 360 درجه. خوب، حداقل من اینطور تفسیر می کنم.

ویدیوی مطالعه موردی زیر را بررسی کنید.

]https://www.youtube.com/watch?v=JDH0SOXYpfI[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *