اعلانیه
اعلانیه

برند آبجو طرفداران خود را به تجربه مکان های عجیب و غریب با درب بطری های حک شده GPS دعوت می کند

Pacifico_mobile_still1

برند آبجو مکزیکی Pacifico به مردم این شانس را می‌دهد که سبک زندگی آرام خود را با کمپین جدیدی تحت عنوان کلاه‌های زرد تجربه کنند.

به عنوان پیش‌زمینه، عبارت Yellow Caps توسط بارمن‌ها ابداع شد و به درب بطری‌های زرد این برند اشاره دارد که در خنک‌کننده‌های آبجو شلوغ راحت‌تر پیدا می‌شوند. کمپین «کلاه‌های زرد» که توسط GSD&M مستقر در آستین ایجاد شده است، از کلاه‌های نمادین برای جذب مشتریان استفاده می‌کند. به عنوان بخشی از این کمپین، قسمت زیرین هر درپوش با مختصات GPS چاپ شده است که یکی از 21 مقصد را در سراسر باجا، سرزمین اصلی مکزیک و در سواحل اقیانوس آرام ایالات متحده نشان می‌دهد.

هر سقف، مشتریان را تشویق می‌کند تا از وب‌سایت کمپین Pacifico، DiscoverPacifico.com بازدید کنند. مشتریانی که از سایت بازدید می کنند و مختصات را از روی کلاه خود وارد می کنند، به مکان و فعالیت منحصر به فردی مانند ماهیگیری با نیزه در خلیج سانتا ماریا، موج سواری در خلیج اسکورپیون یا کمپینگ در Playa el Requeson هدایت می شوند. بیش از 120 میلیون درب بطری چاپ شده منتشر شده است.

این سایت رویای مجازی یک مسافر است. و برای تجربه آن نیازی به درب بطری ندارید. کافی است به صفحه مکان های سایت بروید و می توانید روی هر یک از 21 مقصد کلیک کنید و زیبایی آن را بنوشید. سلام، در مورد سفر مجازی نیز چیزی برای گفتن وجود دارد، درست است؟

علاوه بر ویدیوها، بازدیدکنندگان سایت می توانند گالری را کاوش کنند محتوای توییتر و اینستاگرام تولید شده توسط کاربر. هرکسی می‌تواند با تگ کردن توییت‌ها یا پست‌های اینستاگرام با #DiscoverPacifico، محتوا را به گالری اضافه کند. این سایت همچنین دارای هنرمندان و ماجراجویان است که زندگی می کنند و سبک این برند را نمایندگی می کنند، مانند موج سوار و کارگردان، تیلور استیل، که محتوای ویدیویی سایت کمپین را کارگردانی و فیلمبرداری کرده است.

در مورد استفاده از درب بطری‌ها به‌عنوان یک رسانه، مدیر خلاق GSD&M، جی راسل، گفت: «هدف این کمپین ارتقای طرح رسانه‌ای ما با به حداکثر رساندن استفاده از دارایی‌هایی است که در حال حاضر داریم – درب بطری‌ها – برای معرفی مصرف‌کنندگان. به سبک زندگی پاسیفیکو مختصات GPS به کنجکاوی مصرف کنندگان ما کمک می کند و آنها را به مکان هایی هدایت می کند که روح پاسیفیکو را تجسم می بخشد.”

عناصر خلاق اضافی شامل Flash و رسانه غنی در سراسر کشور است. دو اسپات تلویزیونی 30 ثانیه ای، چاپی و خارج از خانه در بازارهای منتخب کالیفرنیا اجرا می شود. یک تبلیغ ملی خرده‌فروشی به نام «Uncap Pacifico» در ماه‌های کلیدی تابستان برگزار می‌شود و دارای هدایایی در قرعه‌کشی است که سبک زندگی پرماجرا را جشن می‌گیرد، مانند کایاک‌ها و رزمناوهای ساحلی. همچنین فرصتی برای برنده شدن وسایل سفر در سایت Discover Pacifico وجود دارد.

]http://youtu.be/waJ4ZIueNp8[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/-GKxNr1ANKw[/youtube]

]http://youtu.be/QZs9HDBgeuI[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *