اعلانیه
اعلانیه

برنامه تغذیه به بچه ها کمک می کند تا از فرت هایشان هوشمند شوند

fart_code

در شاید عجیب‌ترین ترکیب طنز شوخ‌آمیز و آموزش سرگرم‌کننده، Goodby Silverstein & Partners برنامه‌ای به نام Fart Code ایجاد کرده است. امروز آن را در فروشگاه iTunes منتشر می کند.

توسعه دهندگان داخلی آژانس، گروه GS&P BETA، این برنامه را برای ترویج سلامت و آموزش علوم کودکان ساخته اند. و این فقط یک دسته از خلاقان بی حوصله نیستند که عضلات خود را در یک دوره کسالت خم می کنند. علم هوشمندانه ای در پس خنده های ناخوشایند وجود دارد.

پس از دانلود، برنامه Fart Code به شما امکان می‌دهد بارکد را روی هر موردی در فروشگاه مواد غذایی اسکن کنید. برنامه، مواد تشکیل دهنده واقعی آن مورد را تعیین می کند، و هر ماده ای را که باعث ایجاد گاز می شود، یادداشت می کند.

یک الگوریتم از آن مواد برای تعیین سطح سمیت روی یک “فرتومتر” استفاده می کند و صدای گوز و ارتعاش مناسب را تولید می کند. معادل تقریبی از نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده دستگاه گوارش شما. اگر ناگهان خواربارفروشی شما شبیه جمع ژیمناستیک هایی که گوز می زنند. در اواسط روتین، می‌دانید که برنامه موفق است.

پس از ایجاد، کاربران می‌توانند گوز را از طریق پیام متنی – کامل با شکلک گوز – و پست‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سپس دوستان می توانند روی یک پیوند کلیک کنند و به طور جدی صدای گوز دوستشان را بشنوند.

درباره رویکرد پرشکوه برنامه در آموزش تغذیه، GS&P ECD مارگارت جانسون گفت: “این یک راه سرگرم کننده و جذاب برای ترغیب بچه ها به فکر کردن درباره آنچه در بدن خود می گذارند است.”

به ما گفته شده است که مدارس سراسر سانفرانسیسکو برای استفاده از برنامه در برنامه‌های درسی کلاس خود ثبت نام کرده‌اند و منابع معلمان ملی این برنامه را به شبکه‌های خود توصیه می‌کنند.

هیچ چیز در کل زمین جهانی تر از توانایی یک گوز برای انجام کارهای بزرگ نیست. چرا از آن برای بهبود تغذیه کودکان استفاده نمی کنید؟

[youtube]http://youtu.be/6f4LlON4yI0[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *