اعلانیه
اعلانیه

برت تیلور، مدیر ارشد فناوری فیس بوک (و خالق سابق نقشه های گوگل و فرندفید) کناره گیری کرد.

bret-taylor مدیر ارشد فناوری فیس بوک در سه سال گذشته در حال کناره گیری است. برت تیلور تعداد انگشت شماری از محصولات موفق ایجاد کرده است و فیس بوک را ترک می کند تا یک سرمایه گذاری جدید را آغاز کند. تیلور در یک پست عمومی دیوار فیس بوک، خروج را اعلام کرد. یک شرکت با دوستم کوین گیبز.” هیچ جزئیاتی در مورد اینکه این شرکت چیست. این اولین خروج عمده یک افسر فیس بوک پس از IPO است.

تیلور یکی از خالقان Google Maps بود و گوگل را ترک کرد تا به Benchmark Capital بپیوندد. در بنچمارک، او با یکی دیگر از کارمندان سابق گوگل، جیم نوریس، برای ایجاد FriendFeed همکاری کرد. مطمئناً FriendFeed توسط فیس بوک در سال 2009 به مبلغ 50 میلیون دلار، زمانی که مدیر ارشد فناوری شد ربوده شد. در فیس بوک، او ایجاد Open Graph، App Center و Facebook Camera را رهبری کرد. او در پیام خروج خود اظهار داشت:

من در زمان حضورم در فیس بوک بیش از آنچه تصور می کردم آموخته ام. همچنین از رابطه ام با همه افراد شگفت انگیزی که اینجا با آنها کار کرده ام بسیار سپاسگزارم.

می‌خواهم از مارک زاکربرگ تشکر ویژه کنم. شما نه تنها در سه سال گذشته رئیس من بوده اید، بلکه مربی و یکی از نزدیک ترین دوستان من بوده اید.

برای اطلاعات بیشتر، پست دیوار او را مشاهده کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *