اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: Ch, Ch, Ch, Ch, Changes

change

تغییر بخشی دائمی از چشم انداز بازاریابی است. اما تغییر هرگز آسان نیست و این هفته پر از تغییر بود.

ما باید داده‌های به‌روزرسانی شده پرداخت‌های تلفن همراه را بررسی کنیم. تست نسخه جدید bitly. انتقال از Google Places به Google+ Local. برای یک گوشی هوشمند شایعه شده فیس بوک آماده شوید و یک تجربه جدید خرید Google (و مدل کسب و کار) را ارزیابی کنید.

“ما انتظار داریم حجم و ارزش معاملات جهانی موبایل بین سال‌های 2011 تا 2016 به طور متوسط ​​42 درصد رشد سالانه داشته باشد و بازاری به ارزش 617 میلیارد دلار با 448 میلیون کاربر تا سال 2016 پیش‌بینی می‌کنیم. سندی شن، مدیر تحقیقات گارتنر گفت. «این فرصت‌هایی را برای ارائه‌دهندگان خدمات و راه‌حل‌ها به ارمغان می‌آورد که باید الگوهای تقاضای محلی را برای سفارشی‌سازی پیشنهادات خود برآورده کنند.»

این اعداد بزرگ هستند اما تعجب آور نیستند. شما باید در یک غار زندگی کنید تا فرصت گسترده ای را برای تجارت سیار مشاهده نکنید. در هفته گذشته، قهوه را از Peet’s از طریق Google Wallet و یک چاپ عکاسی در یک جشنواره هنری محلی با استفاده از Square خریدم. این اتفاق خواهد افتاد، فقط باید چه زمانی به جریان اصلی تبدیل شود.

آنچه امروز اینجا می بینید کمی جدید است! ما سخت مشغول افزودن ویژگی هایی بوده ایم که یافتن و به اشتراک گذاری مطالب جالب را آسان تر و سریع تر می کند. تشکر ویژه از صدها کاربر که در تمام مراحل آزمایش ما را یاری کردند.

چرا مرا به شدت گریه می کنی؟ شما کار را آسان‌تر و سریع‌ترنمودید، بلکه انجام کاری را که من می‌خواهم انجام دهم، پیچیده‌تر و کندتر کردید. هیچ مقدار منطقی سازی تجربه کاربری ضعیف را جبران می کند. نظر شما در مورد بیت جدید چیست؟

صفحات Google Places به طور کامل با صفحات محلی Google+‎ جدید جایگزین شده‌اند. به گفته ماریسا مایر از Google، از صبح امروز تقریباً 80 میلیون صفحه Google Place در سراسر جهان به طور خودکار به 80 میلیون صفحه محلی +Google تبدیل شده است. این یک تغییر چشمگیر (برای بهتر شدن) است، اگرچه بدون شک برخی از کاربران و صاحبان مشاغل را منحرف می کند.

البته Google می‌خواست محلی را در +Google ادغام کند. این تغییر جدید جستجو، اجتماعی و محلی را به هم نزدیکتر می کند. انتظار در بال چیزهایی مانند Google Wallet، Latitude و Google Offers برای تکمیل دایره کامل پیشنهادات هستند.

Yahoo کار بر روی Livestand را در سال 2010 پس از مشخص شدن محبوبیت iPad شرکت اپل آغاز کرد. اما این مجله تبلت تا نوامبر گذشته وارد بازار نشد، پس از آن که یک برنامه مشابه iPad به نام “Flipboard” قبلاً مخاطبان زیادی را جذب کرده بود.

آیا مشکلات یاهو می‌تواند با چرخه‌های طولانی توسعه محصول مرتبط باشد؟ از آنجایی که فروشگاه‌های چابک در اطراف سیلیکون ولی (و جاهای دیگر) به وجود می‌آیند، آیا یاهو به اندازه کافی سریع برای محیط تجاری امروزی تکرار نمی‌شود؟ وقتی نوبت به جستجوی اصلی رسید، مطمئناً به آنها صدمه زد و دیدیم که چگونه شد.

فیس‌بوک در صورت ورود به بازار گوشی‌های هوشمند، لزوماً اپل را به چالش نمی‌کشد. در عوض، می‌تواند فیس‌بوک در مقابل گوگل باشد که سیستم عامل Android را می‌سازد، و هر دو شرکت به دنبال تعداد زیادی از خریداران گوشی‌های هوشمند ارزان‌تر هستند.

هفته گذشته درباره استراتژی Google’s Dune. قرارداد Motorola Mobility اکنون تأیید شده است و Android پلتفرم غالب است، Google یک مزیت روشن در تلفن همراه دارد. اما فیس‌بوک نمی‌خواهد Google این ادویه را کنترل کند. آیا فیس بوک می تواند این کار را انجام دهد؟ من مطمئن نیستم، اما من علاقه مند خواهم بود که آنها را امتحان کنند.

Buddy Media به بسیاری از برندهای بزرگ کمک می کند تا حضور خود را در فیس بوک، توییتر، لینکدین و +Google مدیریت کنند. احتمالاً Salesforce می‌تواند بادی مدیا را به فهرست طولانی خدمات خود که شرکت‌هایی مانند Chatter و Force.com را هدف قرار می‌دهند، اضافه کند. مشخص نیست چه مقدار متقاطع با Radian6 متعلق به Salesforce، یکی دیگر از خدمات مدیریت رسانه‌های اجتماعی وجود دارد.

Salesforce بی سر و صدا شرکت هایی را مانند یک Pac Man گرسنه پلت خوار خریداری کرده است. به طور جدی، امروز به پیشنهاد آنها نگاه کنید و ممکن است تعجب کنید. به نظر می رسد این خرید بالقوه جدید راهی برای افزایش عمودی مدیریت رسانه های اجتماعی است.

دوره جدید، با حمایت Battery Ventures، Google Ventures، و InterWest Partners، به ما فرصتی می دهد تا خود را برای نبردهای پیش رو مسلح کنیم. ما واقعاً از اینکه اخیراً به یک نقطه عطف مهم رسیده ایم بسیار هیجان زده شده ایم. از نظر پذیرش توسط 10000 وب‌سایت برتر جهانی، اخیراً از Google Website Optimizer پیشی گرفته‌ایم و در اواخر سال جاری از Omniture Test & Target پیشی گرفته‌ایم. علاوه بر این، ما به سریع‌ترین پلتفرم بهینه‌سازی وب‌سایت در جهان تبدیل شده‌ایم و اکنون بیش از 2000 شرکت از پلتفرم Optimizely استفاده می‌کنند.

در حال تست A/B هستید درست است؟ امیدوارم. اگر هستید، می توانید بدتر از امتحان Optimizely انجام دهید. دلیل اینکه آنها تا این حد استقبال کرده اند این است که این محصول در جایی که Google Website Optimizer نیست بسیار آسان است. آنها به خاطر صداقت و جسور بودن هدف خود برای سرنگونی Omniture امتیاز می گیرند.

روش های زیادی برای توسعه روابط پیوند وجود دارد. بر اساس استراتژی مشتری، ما رویکردهای مختلفی را برای توسعه پیوند به کار می‌گیریم، و در برخی موارد به جبران مالی به عنوان یک ابزار اجازه داده‌ایم. حذف غرامت مالی از مجموعه ابزار توسعه پیوند یک هدف بلند مدت برای ما بوده است. ما از این رویدادهای اخیر استفاده می کنیم تا کاتالیزوری برای تسریع در اجرای آن برنامه ها باشد.

iAcquire اخیراً به دلیل اجرای یک برنامه پیوند پولی منتشر شد و متعاقباً توسط Google ممنوع شد. در پاسخ، iAcquire تلاش‌های پیوند پولی خود را متوقف کرده است … یا به زودی متوقف خواهد شد. ببینید، من از طرفداران پر و پا قرص کلمات هستم، بنابراین این نوع صحبت های بازاریابی مرا محتاط می کند. یا من خیلی انتقادی هستم؟

ابتدا، ما شروع به انتقال جستجوی محصولات Google در ایالات متحده به یک مدل کاملاً تجاری مبتنی بر تبلیغات فهرست محصول می کنیم. این تجربه کشف محصول جدید Google Shopping نامیده می شود و این انتقال در پاییز امسال کامل می شود. ما معتقدیم که داشتن یک رابطه تجاری با بازرگانان آنها را تشویق می کند تا اطلاعات محصول خود را تازه و به روز نگه دارند. داده‌های با کیفیت بالاتر – خواه قیمت‌های دقیق، آخرین پیشنهادها یا در دسترس بودن محصول باشد – باید به معنای نتایج خرید بهتر برای کاربران باشد که به نوبه خود باید ترافیک با کیفیت بالاتری را برای بازرگانان ایجاد کند.

درست است، سفر رایگان به پایان رسیده است و اکنون Google Shopping محصولی پولی خواهد بود. در تمام راه بازگشت به Froogle (به هر حال چه نام عالی) و Google Base، من هرگز کاملاً متوجه نشدم که چرا Google برای این لیست ها هزینه ای دریافت نکرده است. می‌دانم که برخی در مورد گنجاندن پولی و فشار دادن «پسر کوچک» فریاد می‌زنند، اما اینترنت تکامل یافته است و محصولات باید تغییر کنند و با محیط جدید سازگار شوند.

(تصویر از فلیکس برتون از طریق Creative Commons.)


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *