اعلانیه
اعلانیه

اخبار این هفته حول روش‌های رو به رشدی بود که بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنند، از بینش بهتر نسبت به معیارهای تبلیغات تا تحقیقات بازار “فوری”.

به موازات آن، شاهد تغییراتی در استراتژی‌های کسب‌وکار هستیم که توسط Google و Groupon پیاده‌سازی می‌شوند و راه‌اندازی محصولات جدید در مدیریت رسانه‌های اجتماعی و بخش‌های بازاریابی جستجو را دنبال می‌کنیم.

این یافته‌ها نشان می‌دهد که اندازه‌گیری تمام ابعاد ارائه آگهی برای هر مکان به شیوه‌ای جامع بسیار مهم است و بهینه‌سازی تحویل در پرواز یک گام ضروری در فرآیند مدیریت کمپین است. این یافته‌ها همچنین از این استدلال حمایت می‌کنند که هر معیار GRP دیجیتال باید برای برداشت‌های معتبر و نه ناخالص در نظر گرفته شود. این اندازه‌گیری تأثیر تأییدشده باید شامل «نمایش‌های قابل مشاهده» باشد، بر اساس این مفهوم بسیار ساده که اگر تبلیغی دیده نشود، احتمالاً نمی‌تواند اثر مورد نظر خود را ارائه دهد.

comScore برای اطمینان از اینکه تبلیغ‌کنندگان بیشترین بهره را از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال خود می‌برند، هزینه‌ای را ارائه می‌کند. آیا آژانس‌ها و تبلیغ‌کنندگان واقعاً شروع به فشار بر ناشران برای ارائه سنجه‌های درون‌نما خواهند کرد؟ اگر این کار را انجام دهند، تعداد، نوع، محل قرارگیری و نرخ واحدهای نمایش به طور اساسی تغییر می کند.

چه خبر؟ Viralheat 2.0 بر اساس پیشنهادات پرچمدار شرکت ساخته شده است و اکنون شامل یک پلتفرم قوی و کاملاً یکپارچه است که مدیریت رسانه های اجتماعی، نظارت، تعامل، تجزیه و تحلیل و قصد را در بر می گیرد.

نسخه جدید Viralheat امیدوارکننده به نظر می رسد. تاکید بر سهولت استفاده و عمل کردن از مجموعه ابزار بسیار مهم است، به ویژه در این بازار شلوغ. اغلب محصولات در سطح سازمانی با این ماهیت داده‌ها را ارائه می‌دهند، اما به بازاریابان اجازه نمی‌دهند آن‌ها را به اطلاعات عملی تبدیل کنند.

فناوری 360iTIGER خزیدن را خودکار می‌کند و داده‌ها را فوراً در یک صفحه‌گسترده مبتنی بر وب سازمان‌دهی می‌کند، روندی که قبلاً پرزحمت بود را تسریع می‌بخشد که ساعت‌ها یا روزها طول می‌کشید و می‌توان آن را در چند ثانیه با کلیک ماوس فراتر از جمع‌آوری داده‌های SEO مانند عناوین، متا تگ‌ها و سرفصل‌ها، 360iTIGER می‌تواند معیارهای اجتماعی، از جمله توییت‌ها، لایک‌های فیسبوک و Google +1 را برای صفحات وب ممیزی شده پوشش دهد. این یک لایه حیاتی از هوش برای برندها فراهم می کند زیرا اجتماعی برای رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت اهمیت بیشتری پیدا می کند.

تعدادی از فناوری‌ها یا برنامه‌های افزودنی مشابه یا مرتبط وجود دارد که بسیاری از کارهای مشابه را انجام می‌دهند. و من مطمئن نیستم که ساخت آن بر اساس ابر مزیت بزرگی باشد. اما هر ابزاری که بتواند به بازاریابان جستجو کمک کند تا بدون از دست دادن دید کارآمدتر شوند، ارزش امتحان کردن را دارد.

در اینجا یک قانون ساده وجود دارد: اگر محصول شما کاندوم نیست، آن را مانند کاندوم نامگذاری نکنید.

این پست گرافیکی و مرتبط با آن، این هفته گرد هم آمد و نامگذاری اندروید را به هم زد. خنده دار بود اما من با نتیجه گیری موافق نبودم. از چه زمانی استفاده از رابطه جنسی در تبلیغات چیز بدی بوده است؟ برای جنس خوب یا بد، برای طیف گسترده ای از محصولات به فروش می رسد و این کار را انجام می دهد. چرا گوشی های هوشمند نه؟

زمانی که Google شرکتی را خریداری می کرد تا بدون تولید محصول ناپدید شود، گذشته است. اکنون پیج منتظر گزارش‌های مستقیم و منظم از تیم خرید Google در مورد عملکرد شرکت‌های خریداری‌شده اخیر است. باتلر می گوید: «لری بسیار مشتاق است مطمئن شود که منطق استراتژیک هر معامله به خوبی درک شده است. این یک چیز بدیهی به نظر می رسد برای یک شرکت بزرگ، اما در گوگل غیرمعمول است، شرکتی که شناخته شده است که ایده ها را فقط به این دلیل که جالب به نظر می رسند، می پردازد، حتی اگر هیچ بازدهی ظاهری نداشته باشد. سبک مدیریت پیج نشان دهنده پایان یک دوره است. این روزها، گوگل به معنای تجارت است.

Google همیشه به معنای تجارت است. از دیدگاه من، گوگل چرخه‌های گسترش و انقباض اکتشافی را طی می‌کند. آنچه ما شاهد آن هستیم صرفاً یک انقباض دیگر است. در 18 ماه دیگر آونگ به سمت دیگر حرکت می کند. شاید این توانایی است که Google را منحصر به فرد می کند.

گزارش‌های Gravity که به طور متوسط ​​بیش از یک میلیون توصیه محتوای شخصی شده در روز را به بیش از 400 میلیون کاربر در ماه در بیش از 10 سایت در ابتدا ارائه کرده است. در سراسر این سایت های شریک، آنها می گویند که نرخ کلیک دو تا سه برابر افزایش یافته است. وفاداری سایت، همانطور که با نرخ بازگشت ماهانه اندازه گیری می شود، سه برابر شده است. در نهایت – و این یک ادعای جهنمی است – شرکای آن شاهد افزایش بازدید از صفحه به طور متوسط ​​بیش از 40 درصد بوده اند.

فاصله بین آنچه مردم می گویند و آنچه مردم انجام می دهند بسیار زیاد است. اگر از آنها سؤال شود، مطمئن هستم که مصرف کنندگان می گویند محتوای شخصی سازی شده (یا نتایج جستجو) را دوست ندارند یا نمی خواهند. با این حال، زمانی که رفتار آنها نشان می‌دهد که رضایت کاربر افزایش می‌یابد. با وجود نگرانی در مورد حباب‌های فیلتر، محتوای شخصی‌سازی شده شکوفا می‌شود زیرا کار می‌کند.

Groupon، که در حال حاضر حدود 200 مهندس در دفتر خود در پالو آلتو مشغول به کار است، به دنبال استخدام 100 نفر دیگر است و تعداد کارکنان شرکت مستقر در شیکاگو را در غرب افزایش می دهد. شرکت به ما می گوید.

با اکتساب FeeFighters، تمرکز به وضوح بر روی دستیابی به فناوری با هدف کمک به شرکای تجاری Groupon است، حوزه ای که این شرکت اخیراً با راه اندازی این ماه عمیق تر به آن پرداخته است. به عنوان مثال، از سرویس رزرو گروهی، محصول دیگری که از یک خرید (OpenCal) بیرون آمده است.

من هر دوی این مقاله‌ها را با هم جمع می‌کنم زیرا گروپون استراتژی بسیار زیرکانه‌ای را در پیش گرفته است. آنها از اینکه فقط یک پلت فرم معامله برای کسب و کارهای کوچک باشند دورتر می شوند و در عوض به دنبال ارائه طیف وسیعی از خدمات تجاری برای بازرگانان هستند. آیا فکر می کنید این یک حرکت هوشمندانه است؟

چگونه کار می‌کند: افرادی که در حال مرور وب هستند وقتی سعی می‌کنند به محتوای باکیفیت مانند مقالات خبری یا ویدیوها دسترسی پیدا کنند، با سؤالات شما مواجه می‌شوند. پاسخ دادن به این سوال به آنها امکان دسترسی فوری به صفحه مورد نظر را می دهد. همه پاسخ ها ناشناس هستند. آنها به هویت کاربران مرتبط نیستند یا بعداً برای هدف قرار دادن تبلیغات استفاده می شوند. این جایگزینی برای مدل سنتی paywall فراهم می‌کند: بازدیدکنندگان سایت مجبور نیستند کیف پول خود را بیرون بکشند یا وارد سیستم شوند، ناشران با پاسخ بازدیدکنندگان سایت‌شان پول دریافت می‌کنند و شما بینشی در مورد آنچه مردم فکر می‌کنند به دست می‌آورید – فقط با 0.10 دلار به ازای هر پاسخ برای جمعیت عمومی ایالات متحده یا 0.50 دلار به ازای هر پاسخ برای مخاطبان سفارشی.

این برای من جالب است زیرا در سال 2007 روی ایده مشابهی در Vizu. این شرکت از آن زمان در جهت بسیار مثبتی حرکت کرده است، اما ایده اولیه استفاده از اینترنت برای انجام تحقیقات بازار همچنان قانع کننده است. مقیاس بندی همیشه یکی از نگرانی ها بود، چیزی که گوگل به وضوح آن را حل می کند. با افزایش سرعت کسب و کار، بازاریابان نیازمند تحقیقات بازار هستند که بتواند پاسخ‌های سریع ارائه دهد.

سیستم نظرات گوگل، که تقریباً به طور قطع رقیب فیس بوک خواهد بود، دارای پیوندهای عمیق به شبکه خدمات و وب سایت های گوگل، نمایه سازی نظرات در جستجوی گوگل، و مهمتر از همه، این سیستم برای استفاده در سایت های شخص ثالث در دسترس خواهد بود.

در حالی که این مورد تأیید نشده باقی می ماند، اما از آنجایی که Google به دنبال درک فعالیت و تعامل در سراسر اینترنت است، کاملاً منطقی است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *