اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: شوک آینده (از قبل اینجاست)

این یکی از آن هفته‌هایی است که ایده‌های دیجیتال مارکتینگ که قبلاً بسیار پیشرفته بودند، اکنون به واقعیت تبدیل شده‌اند. Google+‎ بیش از یک سال از عمر آن می گذرد. توییتر مجموعه ای از پیشنهادات تبلیغاتی دارد. Foursquare مشتریان وفادار را به مشاغل مرتبط می کند. امضاهای الکترونیکی در حال فراگیر شدن هستند.

اگر می دانید به کجا نگاه کنید، آینده بازاریابی در حال حاضر اینجاست.

با بازنگری تبلیغات به عنوان “پاداش” که در لحظات مناسب و در میان استفاده معمولی از برنامه نمایش داده می شوند – بالا رفتن سطح در یک بازی، رفتن برای دویدن، خواندن یک مقاله خبری —وونگ فکر می‌کند که Kiip می‌تواند مشکلاتی را که در تبلیغات موبایلی برای توسعه‌دهندگان برنامه، بازاریابان و کاربران وجود دارد برطرف کند.

این ایده جالبی است اما من نگران فرسودگی کاربر هستم. معیارهای اولیه چشمگیر هستند اما معمولاً زمانی هستند که یک محصول تبلیغاتی جدید معرفی می شود. سوال این خواهد بود که آیا Kiip می‌تواند تبلیغات مرتبط ارائه کند و تعداد دفعات پاداش را مدیریت کند.

بازخوردهای مثبت زیادی از این برنامه‌نویس‌ها، کسب‌وکارهایی که با آن‌ها کار می‌کنند، و جامعه +Google به طور کلی دریافت می‌کنیم. بنابراین طی چند هفته آینده، این APIهای مدیریتی را برای صدها ارائه‌دهنده ابزار دیگر باز خواهیم کرد.

آیا ابزارهای مدیریت اجتماعی بیشتر به Google+‎ کمک می‌کند تا جذابیت بیشتری برای برندها به دست آورد؟ شاید. از آنجایی که استفاده از +Google همچنان در حال افزایش است، زمان خوبی برای Google است تا برای برندهایی که در حاشیه هستند، سوخت به آتش بیافزاید.

FourSquare

از امروز، به‌روزرسانی‌ها را در برگه دوستان خود از مکان‌هایی که مشتری وفادار هستید مشاهده خواهید کرد. این یک راه آسان برای مطلع شدن از اخبار از مکان‌هایی است که به آنها سر می‌زنید، از جمله چیزهایی مانند موارد ویژه جدید، تصاویر جدیدترین محموله کفش‌ها، یا ظاهر دلپذیر کامیون مواد غذایی. بهترین بخش این است که هیچ کار اضافی برای شما وجود ندارد: ما قبلاً می دانیم که اگر اغلب به مکانی مراجعه کرده باشید یا آن را دوست داشته باشید، به شما اهمیت می دهید و زمانی که در همان شهر هستید به روز رسانی های آن را به شما نشان می دهیم. اگر نظرتان تغییر کرد و دیگر از کسب‌وکاری به‌روزرسانی نمی‌خواهید، می‌توانید با یک ضربه آن را خاموش کنید.

کسب و کارها در برگه دوستان من هستند؟ در حالی که من فکر می کنم ایده ارتباط بین تجارت و مشتری ارزشمند است، مطمئن نیستم که ما BFF هستیم. من فورسکوئر را از شک و تردید بهره مند خواهم کرد زیرا UX جدید آنها چشمگیر بوده است.

اگر بخواهید فقط به کاربران توییتر نیویورک پیشنهاد بدهید چه؟ تا به امروز، ارسال این نوع توییت‌های کاملاً سفارشی غیرعملی بوده است، زیرا هیچ راهی برای دسترسی به افرادی در نیویورک بدون دسترسی به دنبال‌کنندگانی در نروژ، نبراسکا و نیجریه که نمی‌توانند از پیشنهاد شما استفاده کنند وجود نداشت.
امروز توییت‌های هدفمند را معرفی می‌کنیم، پیشرفتی که به برندها امکان می‌دهد بدون ارسال توییت به همه دنبال‌کنندگان، به مخاطبان خاصی در توییتر دسترسی پیدا کنند.

به نظر می‌رسد فردی با یک تازیانه غول‌پیکر در توییتر وجود دارد که مطمئن می‌شود هر هفته یک پیشرفت تبلیغاتی دیگر ایجاد می‌کند. در تبلیغات، “فهرست” همیشه مهمترین بخش معادله است و توییتر فقط کیفیت لیست را بهبود بخشیده است.

همانطور که به آینده می نگریم، به کاری که با سازندگان شگفت انگیز با دیدگاه قوی انجام می دهیم ادامه خواهیم داد و در عین حال تجربیات ویرایشی زیبایی ارائه می دهیم که با تبلیغ کنندگان ارتباط برقرار می کند و مخاطبان را جذب می کند. . SAY با حمایت کار تیم متعهد و واقعاً با استعداد ما، در مسیری برای دستیابی به اهداف خود و ایجاد یک شرکت رسانه ای “یک بار در یک نسل” است.

SAY در حال حاضر دارای خواصی مانند ReadWriteWeb، Catster و Serious Eats است. دور 27 میلیون دلاری به سمت خریدهای جدید و فرصت های پلت فرم تبلیغاتی خواهد رفت. اکنون، نمی‌دانم که آیا این یک شرکت رسانه‌ای «یک بار در یک نسل» خواهد بود یا نه، اما به نظر می‌رسد که SAY موقعیت خوبی دارد، زیرا دلار تبلیغات آنلاین تغییر می‌کند.

کارمندان در card.io به تیم محصول جهانی PayPal در سن خوزه می‌پیوندند تا به ما کمک کنند تجربیات جدیدی ایجاد کنیم تا استفاده از PayPal را برای مشتریان و بازرگانان آسان‌تر کنیم. کیف پول دیجیتال.

پرداخت‌های تلفن همراه تقریباً در گوشه و کنار هستند و PayPal تمام تلاش خود را می‌کند تا از رقبای قدرتمند عقب بماند.

ما معتقدیم که به دلیل طیف وسیعی از محصولات، خدمات و پشتیبانی GoDaddy که به صراحت برای صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است، سود خواهید برد. پیوستن به GoDaddy به نظر حرکتی است که قرار بود انجام شود. ما در حال ترکیب نیروها با شرکتی هستیم که یک تجارت میلیارد دلاری را با ایده ساده ارائه محصولات عالی و یک برند خدماتی که مشتریانی مانند شما را خوشحال می کند، ایجاد کرده است.

به نظر می رسد که تغییر GoDaddy به طور جدی شروع شده است. استراتژی؟ ادغام خدمات کسب و کار کوچک این بدترین ایده نیست اما مطمئناً منحصر به فرد نیست. من همچنین استدلال می‌کنم که GoDaddy آن کسب‌وکار میلیارد دلاری را بر اساس تجربه کاربری جنسی و الگوی تاریک ساخته است.

وجوه جدید به میزان زیادی در پلتفرم، زیرساخت داده و تیم ما سرمایه گذاری خواهد شد. در ماه‌های آینده، می‌توانید منتظر راه‌حل‌های فوق‌العاده دوستانه‌تر برای چالش‌برانگیز بودن مشکلات تبلیغاتی در زمان واقعی باشید. ما آموخته‌ایم که تبلیغ‌کنندگان ما در بالای معادن طلای خود از داده‌های قصد شخص اول نشسته‌اند. برای این منظور، ما را در حال بررسی بیشتر راه‌های جدید برای بستن حلقه «جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل داده‌ها و اقدام بر روی داده‌ها» خواهید دید. همچنین محصولات جدید با کارایی بالا را در تلفن همراه، ویدیو و شبکه های اجتماعی عرضه خواهیم کرد.

AdRoll، یک پلتفرم تبلیغاتی پیشرو در هدف گیری مجدد، 15 میلیون دلار اضافی به دست می آورد. علیرغم اینکه آن را ترسناک و تجاوز به حریم خصوصی می‌نامند، هدف‌گیری مجدد باقی می‌ماند و عاقلانه است که آن را در ترکیب بازاریابی خود داشته باشید.

کراچ می‌گوید: «در نیمه دوم این دهه، اکثریت قریب به اتفاق امضاها الکترونیکی خواهند شد.» “هر فردی یک مشتری بالقوه است.”

این نقل قول کاملاً درست است. از برخی جهات DocuSign جلوتر از زمان خود بود، اما زمان بالاخره به چشم انداز آنها رسید.

با استفاده از داده‌های عملکرد از شبکه جستجوی خود، پیشنهادات نمایشی LookSmart به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا دامنه کمپین‌های عملکردی خود را افزایش دهند و نسبت به کمپین‌های نمایش معمولی که سودی ندارند، به بازگشت سرمایه بالاتری دست یابند. از داده های تبدیل عمیق.

من در حال روت کردن LookSmart هستم. آنها فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اند. آن‌ها ممکن است بزرگ‌ترین یا پرشورترین شبکه‌های جستجو نباشند، اما همچنان به پیشروی خود ادامه می‌دهند و بخش کوچکی از بازار را ایجاد می‌کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *