اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: تجزیه و تحلیل پیش بینی، تبلیغات فیس بوک و داده های اجتماعی

به یک نسخه دوگانه که دو هفته از داستان های بازاریابی را پوشش می دهد، خوش آمدید. در طول دو هفته شاهد بودیم که شرکت‌های تحلیل پیش‌بینی‌کننده AgilOne و Lattice Engines بودجه جدیدی را تامین کردند.

فیس‌بوک همچنین محبت زیادی به خود جلب کرد زیرا شرکت‌های آزمایشی ماهی مانند Triggit، SocialWire و Socialbakers همگی امیدوار بودند و دورهای مالی دریافت کردند.

داده‌های اجتماعی نیز در کانون توجه قرار گرفت و PeopleBrowsr در حالی که Gnip پیشنهاد Tumblr خود را گسترش داد، دستور منع توئیتر را تضمین کرد. اوه و موزیلا روی وب شرط می‌بندد تا بر برنامه‌ها پیروز شود.

این … بخش بازاریابی است.

چند ماه خوبی برای استارت‌آپ فناوری تبلیغات مستقر در سانفرانسیسکو Triggit می‌گذرد. به گفته این شرکت، از ماه ژوئن، درآمد 300 درصد به لطف مشارکت آن در تبادل تبلیغات فیس بوک افزایش یافته است.

این به نوعی یک تعریف پشت سر هم برای پلتفرم فیس بوک است. چیزی که به من می‌گوید این است که تبلیغات معمولی آنقدر موثر نبودند و فقط با ارائه تبلیغات هدف‌گذاری مجدد در پلت‌فرم است که تبلیغ‌کنندگان شروع به جذب می‌کنند.

این شرکت با زنجیره‌های خرده‌فروشی شریک می‌شود تا یک بازاریابی هدفمند و خدمات کوپن را به تولیدکنندگان خواربار و محصولات مصرفی ارائه دهد. هدف فناوری در انتظار ثبت اختراع Incentive Targeting کمک به بازاریابان برای ایجاد تبلیغات شخصی و مرتبط – و اندازه‌گیری ROI در زمان واقعی است.

این نشانه دیگری از چشم انداز بلند مدت Google برای تکمیل حلقه بین جستجو، محلی، موبایل و تجارت است. در حال حاضر تکه‌های پازل روی میز ریخته شده‌اند، اما اگر Google Google Now، Google+ Local، Offers و Wallet را کنار هم بگذارد، تصویر زیبایی خواهد بود.

Sumo Logic می‌خواهد جایگزین سیستم‌های مدیریت لاگ سنتی شرکت شود، که معمولاً 98٪ داده‌ها را تجزیه و تحلیل نمی‌کنند. بنیانگذاران آن می گویند که Sumo Logic منحصر به فرد است زیرا مبتنی بر ابر است و می تواند در عرض چند دقیقه راه اندازی شود.

Sumo Logic می خواهد تجزیه و تحلیل فایل لاگ را آسان کند. من نمی توانم به شما بگویم که چه مقدار اطلاعات مهم را می توان از فایل های گزارش استخراج کرد. من علاقه مند خواهم بود ببینم آیا آنها می توانند آن را آسان تر و ارزان تر از Splunk کنند.

این شرکت که خود را سرویسی می‌نامد که اطلاعات پیش‌بینی‌کننده را به بازاریابان ارائه می‌کند، می‌گوید از داده‌ها برای کمک به شرکت‌ها استفاده می‌کند تا بفهمند مشتریانشان در آینده چه کاری انجام خواهند داد. تقریباً مانند یک «دانشمند داده در فضای ابری»، مشتریان آن متوجه می‌شوند که AgilOne می‌تواند تمام نویز ایجاد شده توسط حجم داده‌های تولید شده را فیلتر کند و بینش‌های کلیدی را استخراج کند تا به درک نحوه دسترسی به مشتریان و موثر کردن برنامه‌های بازاریابی کمک کند. دوباره.

من عاشق داده‌ها هستم و دائماً از آنها استفاده می‌کنم و آن‌ها را به عنوان راهی برای تصمیم‌گیری بهتر بازاریابی تبلیغ می‌کنم. بنابراین من آنچه را که AgilOne در تلاش است در اینجا انجام دهد، دوست دارم. با این حال، در عین حال، من محتاط هستم که هر مجموعه ای از داده ها می تواند بازاریابی پیش بینی کننده را انجام دهد. آیا فکر می‌کنید پیام دیجیتال شخصی شما (من این عبارت را ابداع می‌کنم) می‌تواند به بازاریابان بگوید که در مرحله بعد چه خواهید کرد؟

این سرویس برای تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده ها برای تعیین هدف مشتری طراحی شده است. این پلتفرم داده‌های بی‌درنگ را از طریق پلتفرم CRM، ایمیل یا دستگاه‌های تلفن همراه به نمایندگان فروش ارائه می‌دهد. در قلب این فناوری، پلت فرم تجزیه و تحلیل داده salesPRISM شرکت است. به فروشندگان این امکان را می دهد که نقاط گفتگوی مناسبی را بیابند تا در هنگام تماس با مشتریان از آنها استفاده کنند، چه چیزی را به صورت متقابل بفروشند، چه مقدار معامله بزرگی را انتظار داشته باشید و مشتری چه محصولاتی را بیشتر خریداری می کند.

در حالی که شبیه به AgilOne است، من تمایل دارم که موتورهای شبکه را به عنوان روشی مؤثرتر برای شناسایی و غلبه بر مخالفت‌ها در طول فرآیند فروش در نظر بگیرم. برای من این فقط به فروشندگان کمک می‌کند تا با متا داده‌های قوی‌تر اتاق را بخوانند.

با SocialWire، برندها می توانند کاربران را وادار کنند تا به صورت ارگانیک یک داستان را در Open Graph فیس بوک به اشتراک بگذارند، و سپس از داستان های حمایت شده فیس بوک برای تبلیغ آن داستان به با ارزش ترین مشتریان بالقوه خود استفاده کنند.

چیزی که واقعاً نظر من را با SocialWire جلب می کند این است که آنها به پایگاه داده محصولات مشتری برای ایجاد تبلیغات شخصی و بلند مدت در فیس بوک ضربه می زنند. در حالی که من هنوز معتقدم فیس بوک مشکل زمینه ای دارد، به نظر می رسد این سرویس هم آسان است و هم ممکن است شخصی سازی کافی برای غلبه بر مشکل زمینه ارائه دهد.

42Floors، یک استارت‌آپ با پشتیبانی Y Combinator، روز جمعه اعلام کرد که به نیویورک و دور سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری سری A گسترش خواهد یافت. این شرکت که در ماه می در سانفرانسیسکو راه اندازی شد، یک موتور جستجو برای یافتن فضای اداری برای اجاره و اجاره فرعی در اختیار مشاغل قرار می دهد.

42Floors به ​​درستی انجام شد می‌تواند یک صنعت بسیار سودآور و ضعیف را مختل کند. بازاریابان نه تنها به نحوه حمله به این بازار بلکه به طور بالقوه به خدماتی که ارائه می دهند نیز علاقه مند خواهند بود.

با پیاده‌سازی Socialbakers، برندها می‌توانند به طور موثر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود را با رقبا مقایسه کنند. تنها دو سال پس از راه اندازی، Socialbakers با پلتفرم کاربر پسند خود، خود را به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه هوش رقابتی و معیارهای رسانه های اجتماعی، اندازه گیری، آمار و معیارهای عملکرد برند تثبیت کرده است.

افراد زیادی هستند که تجزیه و تحلیل اجتماعی انجام می دهند، اما چیزی که من معتقدم Socialbakers را جالب تر می کند این است که آنها هوش رقابتی ارائه می دهند. این نه تنها ممکن است مفید باشد، بلکه یک فریب عالی برای واداشتن برندها برای آزمایش این سرویس است.

PeopleBrowsr کسب و کار خود را ایجاد کرده و بیش از 5 میلیون دلار و 30000 ساعت برای توسعه محصولاتی که به Firehose کامل متکی هستند سرمایه گذاری کرده است، زیرا توییتر بارها و به طور مداوم قول داده بود که یک اکوسیستم باز را حفظ کند. بر اساس این شکایت، «از کنترل خود بر داده‌ها برای انتخاب شرکت‌هایی که می‌توانند موفق شوند استفاده نمی‌کند و با حذف دسترسی بازنده‌هایی ایجاد می‌کند».

می خواهید کمی پنیر با آن ناله کنید؟ می‌دانم بد رفتار می‌کنم، و وقتی شرکتی مانند توییتر مسیر خود را تغییر می‌دهد واقعاً بد است، اما آیا این فقط … زندگی نیست؟ و آیا همه ما نوشته های روی دیوار را ندیدیم؟

اینکه آیا شرکتی بخواهد نامهای تجاری خود، یک URL خاص را ردیابی کند یا فقط اطلاعاتی در مورد آخرین trend-du-jour دریافت کند، داده های Tumblr می تواند بینش مضحکی ارائه دهد. .

در نقطه مقابل PeopleBrowsr، Gnip، شرکت غیرجنسی زیر رادار قرار دارد که اتفاقاً اساساً همه داده‌های اجتماعی روی این سیاره را در اختیار دارد. من اکنون یک سال است که در Tumblr زیاد کار می کنم و در اینجا شواهد بیشتری در مورد ارزش نگاه کردن به این پلت فرم منحصر به فرد وجود دارد.

ما اخیراً روی توسعه این پلتفرم در کنار Everything.me کار کرده‌ایم، که تلفن‌های هوشمند را قادر می‌سازد تا به صورت پویا نیازهای کاربر را با مرتبط‌ترین محتوای HTML5 مطابقت دهند و دسترسی آسان به هزاران نفر را فراهم کند. از برنامه‌ها، بازی‌ها و خدمات.

بازاریابان اینجا نخوابید! این در مورد تفاوت بین وب و برنامه ها است و موزیلا کاملاً در کنار وب است. قبل از اینکه برنامه‌های پلتفرمی خاص را دوبرابر کنید، فقط به این فکر کنید که بابا شکر موزیلا (Google) کیست.

اگر با این شرکت‌ها آشنا نیستید، آن‌ها کاملاً ساخته‌شده در بهشت ​​هستند. GetGlue برنامه‌ای دارد که به کاربران امکان می‌دهد هنگام تماشای تلویزیون حضور پیدا کنند و با آنها ارتباط اجتماعی برقرار کنند، و 3 میلیون کاربر آنها ثابت می‌کنند که چقدر تقاضا برای یک محصول خوب در این فضا وجود دارد.

از سوی دیگر، Viggle (که فقط یک سال پیش راه‌اندازی شد) از فناوری تأیید صوت برای پاداش دادن به کاربران برای بازگشت وفادارانه به برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌شان، خواه زنده یا در DVR استفاده می‌کند. سپس کاربران می‌توانند برای جوایز واقعی Hulu Plus، Fandango، Best Buy، Amazon و iTunes امتیاز دریافت کنند.

نمی‌توانم بگویم که اگر آنها دنبال چیزی می‌گردند که ممکن است با یک چشم به هم زدن به زمین سقوط کند، واقعاً هوشمندانه است یا خیر. اگرچه من کاملاً معتقدم که تلویزیون در حال تبدیل شدن به یک فعالیت چند صفحه‌ای است و  اجتماعی بخشی از این ترکیب است، من کاملاً مطمئن نیستم که Viggle متناسب با محصول و بازار مناسب باشد.

“با اضافه شدن Retrevo.com، ما اطلاعات خرید با کیفیت بالا، جامع و متمرکز برای محصولات الکترونیکی مصرفی را در اختیار خریداران قرار خواهیم داد، همانطور که Beso.com کشف و کشف را ترویج می کند. بیل گلس، مدیر عامل Shopzilla، گفت: الهام بخشی در دسته بندی های مبتنی بر سلیقه مانند پوشاک و دکوراسیون خانه.

از آنجایی که Google فشار بیشتری را بر فضای مقایسه خرید وارد می‌کند، گمان می‌کنم که خریدهای بیشتری از این قبیل ببینیم. محتوای اضافی و ارزش ارائه شده چیزی است که برندگان را از بازنده ها متمایز می کند.

و سپس …

Scrappy Cloud Hosted Emailer Mailjet 3.3 میلیون دلار جمع آوری کرد

RadiumOne یکپارچه سازی با سیستم مناقصه بیدرنگ اکسچنج Facebook را اعلام کرد

Searchmetrics با انتصاب مدیر عامل جدید، تام شوستر، مدیریت ارشد را تقویت می کند

ویل هاجمن، بنیانگذار M:Metrics به عنوان مدیرعامل به KISSmetrics می پیوندد

Covario به عنوان آژانس جستجوی سال 2012 انتخاب شد

دوشنبه سایبری 1.46 دلار سود تجارت الکترونیک ایجاد می کند


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *