اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: تبلیغات جستجوی ارگانیک یاهو، Sinistar و تعداد زیادی از صفحه نمایش گوشی های هوشمند

این هفته در بازاریابی مملو از ویژگی‌های مرتبط با گوشی‌های هوشمند از فیلترهای توییتر گرفته تا نقشه‌های گوگل در آیفون تا ویژگی کلیک‌های تایید شده جدید گوگل برای شکست دادن کلیک‌های تبلیغاتی انگشتان چاق بود.

اما برای من، فرمت جدید هزینه به ازای هر سرنخ یاهو در نتایج جستجوی ارگانیک و دور بودجه ۵ میلیون دلاری نمایندگی تحویل از Samsung Ventures بود که باعث ایجاد ابروها شد.

این … بخش بازاریابی است.

Yahoo Cost Per Lead Organic Ad

در Yahoo!، ما می‌خواهیم ببینیم که تبلیغ‌کنندگان ما روابط رویاهای خود را ایجاد می‌کنند، بنابراین در حال معرفی یک قالب تبلیغاتی جدید هستیم که جلب توجه و جلب توجه را آسان‌تر از همیشه می‌کند. از طریق نتایج جستجوی ارگانیک

منجر می‌شود

هزینه به ازای سرنخ (CPL) برای تبلیغات جستجو به شما امکان می‌دهد یک فرم تماس را به فهرست‌های خود اضافه کنید — تعامل جستجوگر را افزایش می‌دهد و کاربران را تشویق می‌کند اطلاعات ارزشمندی مانند اطلاعات جمعیتی، آدرس‌های ایمیل، و حتی «اعداد» خود را ارائه دهند. ” و بهترین بخش این است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربران فرم شما را تکمیل کنند.

تاکید در اینجا من است و دلیل این است که فک من هنوز روی زمین است. بسیاری از صنعت جستجو از دیدن محصول پرداختی یاهو غمگین بودند، اما به نظر می‌رسد اخلاق قرار دادن تبلیغات در جستجوی ارگانیک هنوز در یاهو باقی است. این باعث می شود که فکر کنم ماریسا مایر در مورد آینده جستجوی یاهو چه فکر می کند.

Twitter Photo Filters

از امروز، می‌توانید عکس‌های خود را مستقیماً از توییتر ویرایش و اصلاح کنید. آخرین نسخه‌های توییتر برای آیفون و توییتر برای اندروید چند راه جدید برای بهبود تصاویری که توییت می‌کنید معرفی می‌کنند. ما از شریکمان، Aviary، برای فعال کردن فیلترها و جلوه‌های ما سپاسگزاریم.

عکس‌ها و تصاویر مانند شیر اینترنت هستند. توییتر به وضوح می خواهد کنترل بیشتری بر این مجموعه از محتوای غنی داشته باشد. من نمی توانم آنها را سرزنش کنم و فکر می کنم توییتر جای گربه پرنده است. با این اوصاف، آنها در حال جمع آوری لیست چشمگیر «دشمنان» از جمله لینکدین، تامبلر و اینستاگرام هستند.

Google Maps on iPhone

در قلب این برنامه، نقشه جهان به طور مداوم در حال بهبود است که شامل اطلاعات دقیق برای بیش از 80 میلیون کسب و کار و نقاط مورد علاقه است. با نمای خیابان، مکان‌هایی را که می‌خواهید بروید پیش‌نمایش کنید و با عکس‌های تجاری داخل مکان‌ها را ببینید تا در مورد جدول تصمیم بگیرید یا ببینید در نوار بهتر است یا خیر. برای اینکه شما را به آنجا برسانید، دارای راهنمای صوتی، ناوبری گام به گام، شرایط ترافیکی زنده برای جلوگیری از ترافیک هستید و اگر می‌خواهید از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، اطلاعاتی را برای بیش از یک میلیون ایستگاه حمل‌ونقل عمومی پیدا کنید.

کمی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت طول کشید، اما Google Maps دوباره به آیفون رسید. جالب است که ببینید چند سوئیچ یا اینرسی علیرغم برخی از مشکلاتی که به خوبی منتشر شده است، افراد را در Apple Maps نگه می‌دارد یا خیر.

Koozoo

استارت‌آپ Koozoo مستقر در سانفرانسیسکو می‌خواهد به کاربرانش کمک کند تا به سؤالاتی مانند «مجموعه رستوران مورد علاقه من چقدر بزرگ است؟» یا «ساحل چقدر شلوغ است؟» پاسخ دهند. جمع‌سپاری فیدهای ویدیویی زنده از مکان‌های عمومی جهان.

من هنوز فکر می‌کنم که کمی از ویدیو که رسانه غالب آنلاین باشد فاصله داریم، اما در این مفهوم نویدهای زیادی می‌بینم. من فرصت ها را از منظر تجاری می بینم. فاکتور خزش را کنار بگذارید، تصور کنید بدانید چه زمانی خطوط در اداره پست یا در برخی از سواری‌های دیزنی لند کوتاه بود!

هدف کلی Canopy استفاده از ابزارهای مدل‌سازی مشتری است که شرکت‌های بزرگ اغلب برای خود می‌سازند و نسخه‌ای از خود ارائه می‌دهند که برای شرکت‌های کوچک‌تر مقرون به صرفه است. Canopy داده‌های موجود مشتری (مانند ایمیل‌ها، پست‌های صوتی و ضبط‌های مرکز تماس) را می‌گیرد، سپس یک مدل آماری را برای کمک به کسب‌وکارها در اولویت‌بندی با ارزش‌ترین مشتریان خود یا سفارشی‌سازی بازاریابی خود در بخش‌های مختلف اعمال می‌کند. در کمپین اولیه، این شرکت گزارش داد که تبدیل‌های فروش را 200 درصد افزایش داده است.

تعداد زیادی از شرکت‌ها هستند که سعی می‌کنند به فضای تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ سازمانی حمله کنند. بنابراین Canopy Labs ممکن است یک استراتژی بازار واقعا جالب در باز کردن قفل داده ها – به روشی بسیار عملی – برای مجموعه بزرگتری از مشاغل داشته باشد. به‌علاوه، روند اضافه کردن «آزمایشگاه‌ها» به نام استارت‌آپ شما در حال از دست دادن است.

Combating Accidental Mobile Ad Clicks

امروز، کلیک‌های تایید شده را در همه بنرهای تبلیغاتی تصویری درون برنامه‌ای در گوشی‌های هوشمند معرفی می‌کنیم که با درخواست از کاربر برای تایید اینکه قصد کلیک روی آن را داشته است، کلیک‌های تصادفی را کاهش می‌دهد. آگهی.

ما متوجه شدیم که بیشتر کلیک‌های تصادفی روی تبلیغات تصویری درون‌برنامه در لبه بیرونی واحد تبلیغات اتفاق می‌افتد، احتمالاً زمانی که می‌خواهید روی محتوای اطراف کلیک کنید یا به آن بروید. اکنون اگر روی حاشیه بیرونی تبلیغ کلیک کنید، از شما می‌خواهیم تأیید کنید که واقعاً قصد داشتید روی تبلیغ کلیک کنید تا بیشتر بدانید.

این بدیهی است که برای کاربران خوب است. اما آنچه بسیار مهمتر است این است که Google در تلاش است اطمینان حاصل کند که تبلیغ کنندگان به کارایی تبلیغات تلفن همراه اعتماد دارند.

این بودجه برای گسترش و مدیریت گسترده استقرار برنامه‌های کاربردی تجاری مرتبط با محتوای سرگرمی در همه دستگاه‌های متصل از جمله تلویزیون‌های هوشمند و تلفن همراه استفاده می‌شود.

تعداد اسکرین شات های گوشی هوشمند را در این ستون می بینید؟ بازاریابی و تجارت چند صفحه ای مانند Sinistar.

“RKG یک رهبر بازاریابی دیجیتال است. گالات گفت: ترکیبی از فناوری اختصاصی و برخی از باهوش ترین تحلیلگران در این زمینه به آنها درک عمیقی از قصد واقعی مشتری و توانایی ایجاد برنامه های بازاریابی که باعث ROI می شوند، می دهد. بسیاری از آژانس ها در مورد تلاقی جستجو و اجتماعی و استفاده از داده ها برای اطلاع رسانی بازاریابی صحبت می کنند. RKG در حال انجام آن است.»

دیدن این گروه از افراد باهوش و واقعاً خوب شکوفا می شود. ممکن است RKG پر زرق و برق ترین آژانس نباشد (منهای ویدیوی بسته شدن آدام اودت) اما آنها «این کار را انجام می دهند».

به گفته جان اسکوایر، مدیرعامل Cardfree، حدود 269 استارت‌آپ فعال در حوزه پرداخت‌های تلفن همراه وجود دارد، اما او می‌گوید آنچه شرکت او را از بقیه متمایز می‌کند، تیم.

Cardfree در مورد رویکرد آن به بازار کمی مبهم است. Squire می گوید همه چیز روی میز است، از جمله ارتباطات میدانی نزدیک، بارکدها، مجوز یک بار مصرف یا رویکرد PayPal شامل وارد کردن شماره تلفن همراه و پین. در حال حاضر، این شرکت تا حد زیادی شبیه یک مشاوره به نظر می رسد، زیرا بسیاری از برندها برای فهمیدن اینکه به چه چیزی نیاز دارند یا می خواهند، نیاز به دست گرفتن زیادی دارند.

پرداخت‌های تلفن همراه بسیار زیاد خواهد بود، به قدری انبوه که به نظر می‌رسد می‌توانید برای تبدیل شدن به یک ماهی پایلوت در این صنعت، پول جمع آوری کنید.

ماک می‌گوید

One Kings Lane انتظار دارد که این آخرین دور برای رسیدن شرکت به سودآوری باشد. این 200 میلیون دلار درآمد مورد انتظار در سال 2012 تقریباً دو برابر درآمد سال گذشته است. این شرکت، که تنها حدود سه سال از تاسیس آن می گذرد، شروع به عرضه نکردن اقلام بلیط بالا کرد. ماک می‌گوید، اما شرکت متوجه شد که مردم مایل به خرید فرش‌های محلی، مبل‌ها و اقلام قدیمی قدیمی هستند و شروع به ارائه تعداد بیشتری از آنها کرد. او می‌گوید که اکنون حدود 10 درصد از کل دکور خانه به صورت آنلاین فروخته می‌شود.

در حالی که اتو داغ است ضربه بزنید، درست است؟ واقعیت این است که تجارت الکترونیک هنوز مقدار زیادی سود دارد زیرا هر روز بیشتر و بیشتر با خرید مجموعه وسیع تری از اقلام آنلاین راحت می شوند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *