اعلانیه
اعلانیه

این هفته پر از درام بود. ما یاهو و فیسبوک را در یک دعوای ثبت اختراع در حیاط مدرسه داریم. کینه ها؟ به دنبال تریپ ادوایزر و شکایت ضد تراست آنها نباشید. خیانت؟ کمپین تبلیغاتی جدید Skype را بررسی کنید یا خروج Google Wallet را دنبال کنید. مشکلات پولی؟ Groupon آن را پوشش داده است.

پس چه کسی به نمایش واقعی سیلیکون ولی در براوو نیاز دارد؟

در سه ماه اول کار خود، اسکات تامپسون، مدیرعامل، بزرگترین اخراج در تاریخ 17 ساله شرکت را تحمیل کرد، هیئت مدیره را تغییر داد، و یک مبارزه بالقوه مخرب را انتخاب کرد. با یک سهامدار عمده و از فیس بوک به دلیل نقض حق ثبت اختراع شکایت کرد.

اگر فکر می کنید قبلاً این یکی را شنیده اید، مرا متوقف کنید. مشکلی که من می بینم این است که این واقعاً بیشتر از این است. چند چین و چروک جدید وجود دارد، اما به طور کلی، در چهار سال گذشته، هر 10 ماه یکبار، بارها و بارها یکسان است. در پایان روز، شخصی در یاهو باید بایستد و به ما بگوید که شرکت وقتی بزرگ شد می‌خواهد چه کاره شود. آیا واقعا فکر می کنید او از پسش بر می آیید؟

در تشکیل پرونده متقابل خود که شامل 10 حق ثبت اختراع در فیس بوک است، گفت که یاهو از طریق طیف گسترده ای از پیشنهادات خود، از جمله صفحه اصلی، بهینه سازی محتوا، نقض می کند. ، موتور مرتبط، خدمات اشتراک گذاری عکس فلیکر و تبلیغات در سراسر سایت عظیم آن.

می دانید: تبلیغاتی که بیشتر درآمد یاهو را تشکیل می دهند.

به بهترین سریال جدید سیلیکون ولی خوش آمدید. اسکات تامپسون از یاهو فکر می کند که ممکن است ایده خوبی باشد که سعی کند فیس بوک را در آستانه عرضه اولیه سهام خود تقویت کند. هانی گورک اهمیتی ندارد. مارک زاکربرگ قرار نیست با این کار کند شود و در عوض تصمیم گرفت کمی به چشمان یاهو پرتاب کند.

“زمانی که پروژه Google Wallet را در ژانویه ترک کردم، کاملاً انتظار داشتم که در زمینه پرداخت کار نکنم اما در Google بمانم.” با این حال، پس از ملاقات با تیم در اسکوئر، تصمیم گرفتم برعکس عمل کنم. Square در فضای پرداخت کارهای بزرگی انجام می دهد. آنها یک تیم رهبری قوی و فرهنگی دارند که نوآوری را تقویت می کند.»

تغییرات زیادی در تیم Google Wallet رخ داده است. و ممکن است انتظار داشته باشید که برخی از کسانی که از Google خارج می شوند در سایر شرکت های پرداخت فرود بیایند. من باید فرض کنم که هیچ توافقنامه غیررقابتی وجود ندارد. با این حال، آخرین خط از این نقل قول توسط راب فون بهرن، به نظر می رسد که یک تفسیر برجسته در گوگل باشد. یا من فقط درام را می بینم که هیچ نمایشی وجود ندارد؟

امروز، ما مشتاقیم اعلام کنیم که شرکت فناوری پرداخت TxVia را برای تکمیل قابلیت‌های پرداخت ما و سرعت بخشیدن به نوآوری به سمت چشم انداز کامل Google Wallet خود خریداری کرده‌ایم. TxVia یک پیشگام در فناوری است که یک پلت فرم پرداخت سریع، منعطف و بسیار قابل اعتماد را ارائه می دهد – که ما معتقدیم یکی از بهترین ها در جهان است.

تلاش برای به دست آوردن جایگاه Google Wallet، TxVia را به تکمیل قابلیت‌های پرداخت NFC خود می‌آورد. آیا TxVia می تواند Google Wallet را به شریک دوستانه تری تبدیل کند؟ شاید، اما «چشم انداز کامل Google Wallet» هنوز هم ممکن است شرکای را که نمی خواهند ببینند Google بر این فضای بسیار ارزشمند تسلط دارد، بترساند.

آخرین بیان مجدد گروه تا حدی نتیجه ویژگی “Groupon Promise” مدل تجاری آن است. این شرکت متعهد می شود در صورت عدم رضایت مشتریان، مبلغ معاملات را بازپرداخت کند. از آنجا که اخیراً این معاملات را با قیمت‌های بالاتر می‌فروشد – که منجر به نرخ بازدهی بالاتری می‌شود – باید مبالغ بیشتری را برای حساب بازپرداخت کنار بگذارد – کاری که انجام نداده است. این مثال دیگری از ناتوانی Groupon در حسابداری دقیق بخشی از تجارت خود است که عملکرد مالی آن را کاهش می دهد. این نباید اعتماد سرمایه گذار را برانگیزد.

این خبر همچنان مدل کسب و کار اصلی Groupon را مورد تردید قرار می دهد. این واقعیت که گروپون این اصل بسیار ابتدایی تجارت را درک نکرده است، آزاردهنده است. سوال این است که گروپون چقدر سریع می تواند به یک ارائه دهنده خدمات SMB تبدیل شود که قرار گرفتن آنها در معرض فضای معاملات روزانه ناپایدار را کاهش می دهد.

Skype Ad Campaign

ایده کلی کمپین “زمان اسکایپ است” که از سه شنبه در ایالات متحده و بریتانیا راه اندازی شد، این است که ارتباطات مبتنی بر متن توییتر و فیس بوک افراد را به اجتماعی منزوی تبدیل می کند. زامبی‌های رسانه‌ای، در حالی که اسکایپ تنها راه انسان ماندن است تا زمانی که در تماس آنلاین هستید.

ناجور. مطمئناً در توییتر عکس بگیرید، اما فیس بوک؟ نمی‌دانم باید به آن‌ها به خاطر جسور بودن و وفادار بودن به دیدگاه‌شان تبریک بگویم یا به دلیل فشار بالقوه‌ای که بر یک رابطه تجاری ارزشمند وارد می‌کند، متعجب شوند.

شکایت TripAdvisor به “اقدامات ضدرقابتی و ناعادلانه گوگل که به بازار و رفاه مصرف کننده آسیب می رساند” می پردازد، شرکت مستقر در نیوتن در ماساچوست امروز در بیانیه ای گفت. جزئیات ادعاها را بیان کنید.

وقتی شخصی که برای بخش عظیمی از ترافیک خود به او اعتماد کرده اید، شروع به ارائه خدمات رقابتی می کند، جالب نیست. تصاحب ITA توسط Google و گسترش Google Places در نتایج جستجو به وضوح به تریپ ادوایزر آسیب رساند. شکست نقد چند سال پیش را به خاطر دارید؟ فکر می کنم تریپ ادوایزر این کار را می کند.

در دو سال گذشته، Google یک ماشین خرید وحشیانه و استارت آپی بوده است. در سال 2010، 48 معامله انجام داد. در سال 2011، این شرکت رکورد 79 خرید و سرمایه گذاری را اعلام کرد و حدود 2 میلیارد دلار هزینه کرد، بدون احتساب معامله معلق برای خرید موتورولا موبیلیتی به قیمت 12.5 میلیارد دلار.

اما یک چهارم راه تا سال 2012، و اصلاً معامله ای وجود نداشت. سکوت رادیویی زیلچ آیا اشتهای یکباره دلچسب گوگل برای خرید برطرف شده است؟ به طور خلاصه نه.

این واقعیت که Google در حالت اکتساب است چیز جدیدی نیست. در واقع، آرامش اخیر در اکتساب‌ها، یک مشکل واقعی است. اظهارات عمومی مبنی بر اینکه گوگل هنوز در بازار برای تصاحب شرکت ها است، به نظر یک استراتژی ارتباطات بازاریابی است. استارت‌آپ‌ها باید همچنان گوگل را به عنوان یک خواستگار بالقوه در نظر بگیرند و به سراغ رقبای مختلف از فیس‌بوک گرفته تا گروپون نروند. پیام دریافت شد.

مانتا که در سال 2005 تأسیس شد، با سایت شبکه حرفه ای لینکدین مقایسه شده است. هر دو سایت به کاربران اجازه می دهند برای یک شرکت توصیه بنویسند و به کارمندان اجازه دهند با شرکت آنها ارتباط برقرار کنند. با این حال، Manta جایگاهی در میان SMB ها پیدا کرده است که ممکن است حضور قوی، آنلاین یا رسانه های اجتماعی نداشته باشند. این دور مالی به Manta فضای پای بیشتری می‌دهد تا پیشرفت‌های بیشتری را در جامعه آنلاین خود در حال حرکت به جلو انجام دهد.

نمی توانم بگویم که من تا به حال به Manta به عنوان یک لینکدین برای SMB فکر کرده ام، اما آنها جایگاه قابل توجهی در فضای محلی دارند. آنها در رقابت با برخی از رقبای نسبتاً بزرگ از جمله Google به پول نقد اضافی نیاز دارند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *