اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: آیا فیس بوک یک بخش “ایده های وحشتناک” ایجاد کرد؟

این هفته در بازاریابی تحت سلطه اخبار فیس بوک و توییتر بود. نمی‌دانم، حتما یادداشت مربوط به تأسیس بخش «ایده‌های وحشتناک» را از دست داده‌ام.

بنابراین در حالی که فیس‌بوک کفش‌های نعنایی می‌پوشید، توییتر همچنان به پیشروی خود ادامه می‌دهد. آنها تنها افراد سنگین وزن در اخبار نبودند. هم اوراکل و هم WPP خریدهای جدی انجام می دهند که منعکس کننده محیط جدید بازاریابی دیجیتال است.

این … بخش بازاریابی است.

AdAge اولین بار در مورد محصول جدید بر اساس اطلاعات مدیران صنعت که توسط فیس بوک به آنها اطلاع داده شده بود، گزارش داد. منبع خود ما تأیید می کند که فیس بوک یک واحد ویدیوی مبتنی بر فید در حال کار است و پخش خودکار یک ویژگی کلیدی خواهد بود.

همه عاشق پخش خودکار تبلیغات در اینترنت هستند … هیچ کس هرگز نمی گوید.

Facebook Nearby

فقط آن دسته از مشاغل (بزرگ یا کوچک) که صفحه فیس بوک دارند فهرست می شوند. بر این اساس می توانید تصور کنید که این یک انگیزه جدید قدرتمند برای ایجاد یک صفحه فیس بوک است. همچنین به این معنی است که منبع داده، خود کسب‌وکارها خواهد بود تا فروشندگان داده شخص ثالث.

می‌دانم که بسیاری این را حرکتی فوق‌العاده توسط فیس‌بوک می‌دانند، اما من چیز متفاوتی می‌بینم. من صفحات خالی فیس بوک، داده های بد و هرزنامه صفحه فیس بوک (حتی بیشتر) را می بینم تا فقط چند مورد را نام ببرم. در همین حال Foursquare از پلتفرم فیس بوک برای پیاده سازی این مفهوم بسیار زیباتر استفاده می کند.

برخی یا تمام سرویس ممکن است توسط درآمد تبلیغاتی پشتیبانی شود. برای کمک به ما در ارائه محتوا یا تبلیغات جالب پولی یا حمایت‌شده، موافقت می‌کنید که یک کسب‌وکار یا نهاد دیگر ممکن است برای نمایش نام کاربری، شباهت، عکس‌های شما (همراه با هر ابرداده مرتبط)، و/یا اقداماتی که در رابطه با پولی انجام می‌دهید، به ما پول بپردازد. یا محتوا یا تبلیغات حمایت شده، بدون هیچ گونه جبرانی به شما.

درباره دم دستی انتشار، عقب نشینی و کار مجدد بالقوه زبان TOS به روز شده صحبت نمی کنم. چیزی که همچنان مرا شگفت زده می کند این است که چگونه فیس بوک نمی داند چگونه این تغییرات را پیش بینی و مدیریت کند. یک بار منو گول زدی، خجالت بکش. من را دوازده بار فریب دهید، شرم در فیس بوک.

امروز یک آزمایش کوچک را برای آزمایش سودمندی سیگنال‌های اقتصادی برای تعیین ارتباط شروع می‌کنیم. این آزمایش به تعداد کمی از افراد این امکان را می دهد که برای ارسال پیام به صندوق ورودی به جای پوشه دیگر گیرنده ای که با آن ارتباط ندارند، هزینه پرداخت کنند.

اجازه دادن به مردم برای ارسال هرزنامه به صندوق ورودی من، ایده خوبی به نظر می رسد … هیچ کس هرگز نمی گوید.

در بیانیه سخنگوی فیس بوک آمده است:

“ما در حال توقف تست تبلیغات موبایلی خود در فیسبوک هستیم.” «در حالی که نتایجی که دیده‌ایم و بازخوردهای شرکا مثبت بوده است، تمرکز ما بر مقیاس‌بندی تبلیغات در فید اخبار موبایل قبل از تبلیغات خارج از فیس‌بوک است. ما از این آزمون چیزهای زیادی یاد گرفتیم که در آینده مفید خواهد بود.»

به نظر می‌رسد مانعی برای شبکه تبلیغات تلفن همراه موجودی است – همانطور که در آن، مقدار زیادی از آن وجود دارد که فروش آن را بسیار ارزشمند کند، اما هنوز.

در حالی که می‌دانم در حال حاضر ممکن است کشش زیادی در اینجا وجود نداشته باشد، شما فکر می‌کنید فیس‌بوک برای به خطر انداختن این بازار سرمایه‌گذاری می‌کند تا زمانی که منطقی بود در آنجا حضور داشته باشند (مثلاً خرید YouTube و Android توسط Google). به نظر نمی‌رسد فیس‌بوک علاقه‌ای به اسکیت کردن به جایی که جن در آن می‌رود، نیست، بلکه به جایی که اکنون است، علاقه دارد.

این چهارمین سالی است که وب‌سایت شبکه‌های اجتماعی به طور کلی برترین عبارت جستجو شده است و 4.13 درصد از کل جستجوها را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال 2011 رشدی 33 درصدی داشته است. عبارت “فیس بوک” در میان 10 عبارت برتر قرار داشت و 5.62 درصد از جستجوهای ایالات متحده را به خود اختصاص داد که 27 درصد نسبت به سال 2011 افزایش داشت.

علیرغم تمام موارد فوق، فیس بوک همچنان یک هیولای جریان اصلی است. این همچنین باید به بازاریابان یادآوری کند که چگونه کاربران عادی در اینترنت حرکت می کنند.

تویتر امروز یک قرارداد انحصاری چند ساله برای ایجاد “رتبه‌بندی تلویزیون توییتر Nielsen” برای بازار ایالات متحده اعلام کرد. بر اساس این قرارداد، نیلسن و توییتر یک معیار استاندارد سندیکایی در مورد دسترسی به مکالمه تلویزیونی در توییتر ارائه خواهند کرد، که قرار است در شروع فصل تلویزیونی پاییز 2013 در دسترس تجاری قرار گیرد.

من اخیراً بیان کردم که “تویتر به سرعت به یک پلتفرم سرگرمی مشترک تبدیل شده است که به عنوان چسب تماشای چند صفحه ای عمل می کند.” توافق نامه با نیلسن از این مفهوم بیشتر پشتیبانی می کند و توییتر را در آن قرار می دهد. یک مسیر بسیار جالب (و سودآور).

برخی از شرکت های رسانه های اجتماعی به سرعت بالا و پایین می شوند. با این حال، به نظر نمی رسد توییتر به این زودی ها از بین برود.

این افزایش 43 درصدی نسبت به گزارش 140 میلیون کاربر فعال در مارس 2012 است. این رشد چشمگیر در 9 ماه برای شرکت و پلتفرمی است که شش سال از عمر آن می گذرد.

تویتر دو پست اجرایی ارشد را تغییر داده است، مدیر ارشد مالی سابق شرکت را به سمت مدیر عملیاتی منتقل می کند و مدیر ارشد مالی سابق Zynga را در این سمت در توییتر پیاده می کند. این تغییرات زمانی رخ می‌دهند که توییتر برای کسب درآمد و تقویت رشد خود تلاش می‌کند.

جهت و استراتژی جدید برای توییتر نیاز به مدیران جدید دارد. با این حال، سیگنال‌های بیشتری نشان می‌دهد که سال 2013، سالی است که توییتر به دنبال آن است تا به‌عنوان یک کسب‌وکار نشان خود را نشان دهد.

Urban Compass

Urban Compass یک “شبکه انسانی” خواهد داشت، افرادی که توسط شرکت استخدام می شوند تا برای جمع آوری داده ها به مناطق شهری بروند. این داده ها به یک پلتفرم وارد می شوند. او می‌گوید این جمع‌آورنده‌های داده، «ماشین‌هایی را دنبال می‌کنند که با نرم‌افزار ما نیرو می‌گیرند».

شرکت‌های زیادی وجود دارند که برای بازار محلی و فرامحلی مبارزه می‌کنند. نام‌های جالبی پشت این استارت‌آپ وجود دارد که به همین دلیل است که ۸ میلیون دلار سرمایه اولیه را تامین کرده است. اما بین قدم‌هایی که برخی از دستگاه‌ها (معروف به تلفن‌های هوشمند) و سرویس‌هایی مانند Foursquare دارند، فکر می‌کنم فضای کافی برای یک تازه‌وارد پایدار وجود ندارد.

شاید این بودجه منعکس کننده شرط بندی است که یکی از بازیکنان فعلی Urban Compass را در اوایل چرخه زندگی خود به دست خواهد آورد.

Oracle و Eloqua با هم یک “Customer Experience Cloud” ایجاد خواهند کرد تا روش بازاریابی شرکت ها برای مشتریان خود و همچنین نحوه فروش، حمایت و ارائه خدمات بیشتر به آنها را ساده کنند. . در نهایت، به نظر می‌رسد که اوراکل می‌خواهد یک سرویس تجربه مشتری بسازد تا بر همه آنها حکومت کند. این شامل ارائه یک تجربه برند واحد برای مشتریان، افزایش وفاداری از طریق خدمات اجتماعی، و هدایت نتایج بهتر به تیم‌های فروش برای افزایش درآمد است.

Oracle در حال بازی کردن نیست؟ خرید Eloqua نشان می‌دهد که اوراکل چقدر در ادعای عمودی بازاریابی سازمانی جدی است.

Kantar داده‌های گسترده‌ای را در مورد هزینه‌های رسانه‌ای رقابتی منتشر می‌کند – شامل تلویزیون، رادیو، مجلات، تبلیغات نمایشی در وب و غیره – اما تبلیغات جستجو به عنوان یک حفره بزرگ باقی مانده است. در داده های آن AdGooroo، که برخی از پربیننده ترین داده ها را در مورد هزینه های جستجو و قیمت گذاری کلمات کلیدی منتشر می کند، این قابلیت را اضافه می کند. در میان خدمات آن می‌توان به تجزیه و تحلیل هزینه‌های جستجوی صنعت اشاره کرد، از جمله گزارش اخیری که نشان می‌دهد Target از نظر هزینه‌های جستجوی پولی بر همه خرده‌فروشان آنلاین برتر است.

خرده‌داران تبلیغات سنتی بالاخره تبلیغات دیجیتال را تأیید می‌کنند و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. این نوع خریدها باید نشانه‌های واضحی باشند که نشان می‌دهد تغییر دلارهای تبلیغاتی آنلاین تسریع می‌شود.

IFTTT Recipe

IFTTT در حال حاضر در درجه اول یک سرویس مصرف کننده است، اما این پلتفرم دامنه خود را به شرکت گسترش می دهد و امکانات جدیدی را برای ارائه دهندگان SaaS و سازندگان برنامه های سازمانی باز می کند.

من مدت زیادی است که از طرفداران IFTTT هستم. اگر شما یک بازاریاب هستید، باید شخصاً آن را امتحان کنید و در مورد اینکه چگونه می‌توانید با چند دستور غذا می‌توانید بهره‌وری تیم خود را افزایش دهید، خلاق باشید.

Tubular بر اساس اطلاعاتی که بینندگان به صورت عمومی در سراسر YouTube به اشتراک می گذارند، داشبوردی برای درک جمعیت شناسی مخاطبان ارائه می دهد. این شامل جمعیت شناسی مخاطب، ترجیحات، عادات تماشا، و رفتار مصرف کننده، اما همچنین توانایی تشخیص بزرگترین طرفداران، و همچنین تأثیرگذاران کلیدی است.

من از کمبود نسبی ابزار و تحلیل در فضای ویدیو شگفت زده شده ام. توجه داشته باشید که تعداد کمی وجود دارد، اما Tubular باید در اینجا در یک رشد بسیار سریع و در عین حال نادیده گرفته شده متوسط، در اینجا کمی کشش پیدا کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *