اعلانیه
اعلانیه

با: کریس کانسیلا، مدیر ارشد خلاقیت TRIS3CT آشنا شوید

کریس کانسیلا به عنوان مدیر خلاق Trisect، یک آژانس تبلیغاتی مستقر در شیکاگو که با مارک های برجسته مانند کاوازاکی و کیمبرلی- کار می کند، خدمت می کند. کلارک.

Cancilla در ابتدا در سال 2011 به عنوان مدیر خلاق اجرایی به آژانس پیوست. او در ارائه کمپین امضای آژانس نینجا 300 در حالی که رهبری تیم خلاق کاوازاکی را بر عهده داشت، نقش مهمی داشت. به عنوان مدیر ارشد خلاقیت، Cancilla مسئول گسترش قابلیت‌ها و شهرت خلاقانه Trisect است.

نزدیک به 20 سال است که Cancilla کمپین های خلاقانه موفق و برنده جوایزی ایجاد کرده است که در سراسر کانال ها پخش می شود. کانسیلا که به ارتباطات آفلاین، آنلاین و خرده‌فروشی مسلط است، می‌گوید بیشترین الهام را از چالش ادغام یکپارچه این نقاط تماس گرفته است.

قبل از پیوستن به Trisect، Cancilla یک SVP، مدیر خلاق گروه در Y&R Chicago بود. زمانی که در Y&R بود، توسعه کمپین چند رشته‌ای را برای مارک‌های متنوعی مانند Sears، Dave & Buster’s، The Red Cross و Hilton Hotels رهبری کرد. کمپین “جنگ های چمن” او برای Sears Lawn & Garden سه سال کاهش فروش را معکوس کرد و برنده یک Silver Effie شد.

قبل از Y&R، کریس بیش از ده سال را در Arc/Leo Burnett گذراند و با برندهای پیشرو مانند Visa، McDonald’s و Wonka Candy کار کرد.

Get To Know:
  • سن: 46
  • مرکز: شیکاگو
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: پسر سهام
  • سرگرمی: طفره رفتن از ترافیک شیکاگو با دوچرخه
  • اولین ماشین: ’86 VW Golf GL

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

این رابطه بین تلفن و کیف پول من است.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

Chris Cancilla phone

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

اخیراً از یاهو استفاده کرده ام! اخبار دایجست زیاد. این یک راه عالی برای به روز ماندن در موضوعات اخبار عمومی با یک رابط بسیار ساده و اعتیاد آور ارائه می دهد.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

فیس بوک. کجا دیگر می‌توانم درباره باغ عمویم به‌روزرسانی دریافت کنم، آگهی‌های «مناسب سن» دریافت کنم، و به فسق‌آمیز آخر هفته کارکنان خردسالمان پی ببرم؟

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

برنامه کانال آب و هوا – هنوز به دنبال نشانه های بهار در شیکاگو است.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

واقعاً هیچ «معمولی» وجود ندارد، اما در یک روز خوب، دوچرخه‌سواری می‌کنم تا در کنار دریاچه کار کنم و زود وارد دریاچه شوم. در طول سال‌ها، من واقعاً از سکوت آژانس در صبح قدردانی کردم – این تنها بخشی از روز است که واقعاً متعلق به شماست. این کمک می کند زیرا لحظه ای که روز شروع می شود، همیشه پر است.

به نظر می‌رسد بیشتر وقت من بین وظایفی که آژانس را می‌سازد (کارکنان، ساختار، روابط مشتری، توسعه استعداد و غیره) و بررسی کارهای خلاقانه‌مان تقسیم می‌شود.

در حالی که همیشه از دیدن ایده های تازه وارد جهان بیشترین لذت را می برم، متوجه شده ام که بزرگترین پروژه خلاقانه من خود آژانس است. این در مورد ایجاد محیطی است که در آن افراد بزرگ بتوانند بهترین کار خود را انجام دهند.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

طراحی مجدد بخش خلاق ما. آنقدرها هم جذاب به نظر نمی رسد، اما تأثیر زیادی بر نحوه کار ما داشته است، ما را قادر می سازد استعدادهای جدیدی بیاوریم، و به ما کمک کرد تا در تجارت برنده شویم.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

بیشتر سفر من به لس آنجلس بوده است — جایی که دفتر دوم ما و کاوازاکی، یکی از مشتریان اصلی ما، در آنجا قرار دارند.

تا کنون نکات برجسته مجموعه ای از سفرها بود که به ایجاد همکاری بین کاوازاکی و فیلم رنجر تنها دیزنی اختصاص داشت. در طول راه با جری بروکهایمر آشنا شدیم، مفاهیمی را به گور وربینسکی ارائه کردیم و به مدت دو روز در صحرای کالیفرنیا فیلمبرداری کردیم.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

معمولاً 5 دقیقه دیگر بیرون می روم. من معمولاً این رویاهای استرس زا و مبهم مربوط به کار را می بینم که گاهی اوقات شامل بزها می شود.

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

نه واقعا. شما همیشه می توانید به چیزی نگاه کنید و عیب هایی را پیدا کنید، اما من سعی می کنم روی آنها تمرکز نکنم. فقط تکلیف بعدی را بهتر کنید. با سرعتی که امروز داریم، چالش بعدی همیشه در انتظار است.

درباره افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند و مسیری که ارائه کرده اند به من بگویید.

من در طول سال‌ها از داشتن روسا و مربیان عالی برخوردار بوده‌ام. همه آنها فوق العاده با استعداد بودند، اما همه آنها واقعاً افراد خوبی بودند که به حرفه من علاقه داشتند و به من فرصت هایی برای درخشش دادند. من سعی کرده‌ام این ویژگی‌ها را تجسم بخشم و آن ارزش‌ها را در تیم‌هایم القا کنم. یک بار رئیسی به من گفت که شور و شفقت داشته باشم. من فکر می کنم این یک راه بسیار ساده برای بیان آن است.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

استعداد. تاب آوری. لهجه بریتانیایی.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

در ذهن من، من چهارمین پسر هیولایی هستم.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

من همیشه عاشق نوشتن بوده‌ام و در ابتدا فکر می‌کردم روزنامه‌نگار می‌شوم، اما به نظر می‌رسید نوشتن تبلیغات راهی برای ارتباط با چیزهای دیگری بود که دوست داشتم – هنر، عکاسی، فیلم و موسیقی. همچنین راهی برای دریافت حقوق مناسب و بدون نیاز به خرید از Men’s Wearhouse به نظر می رسید.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

مکانیک فروشگاه دوچرخه. این افراد همیشه باحال به نظر می رسند.

میز شما چه شکلی است؟

با انبوهی از رسیدهای گزارش هزینه های معوقه کمی آشفته است.

مورد مورد علاقه من این نوع مجسمه انتزاعی است که پسرم در کلاس هنر ساخته است. مانند یک مرد نقره ای با یک تلسکوپ است که در میان یک برد مدار الکترونیکی ایستاده است. من دوست دارم فکر کنم این یک جایزه برای عالی بودن عمومی است.

Chris Cancilla workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

یک همکار من را به این کتاب فوق‌العاده منتشر کرد که توسط وب‌سایت 99U به نام مدیریت روز به روز خود: روتین خود را بسازید، تمرکز خود را پیدا کنید و ذهن خلاق خود را تیز کنید منتشر کرد. عنوان وحشتناکی است، اما مملو از مقالات کوتاه عالی در مورد چگونگی خلاقیت بیشتر است. این چیزهایی است که می توانید فوراً روی آنها عمل کنید و تغییری را مشاهده کنید.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

در اینجا دو چیز در انتهای طیف کاملا مخالف وجود دارد.

اول، یک قطعه فوق‌العاده دردناک که برای روز جهانی زن ایجاد شد. در واقع بدون مارک است، اما به طرز باورنکردنی تأثیرگذار است:

[هشدار: این ویدیو حاوی تصاویر گرافیکی قوی از خشونت خانگی است.]

دوم، من مشتاق رترو هستم و دوست دارم که چگونه این پوسترهای دافت پانک سبک جدیدترین آلبوم خود را کاملاً تسخیر کرده اند:

Daft Punk poster

[تصویر اعتبار: DaftPunk.com]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *