اعلانیه
اعلانیه

با: کریستن نیپ، معاون بازاریابی Bigcommerce آشنا شوید

Kirsten Knipp با بیش از دوازده سال تجربه بازاریابی فناوری، به عنوان معاون بازاریابی، بازاریابی محصول و نام تجاری Bigcommerce خدمت می کند.

او و تیمش متشکل از بازاریابان برند، خلاق و محصول، وظیفه آموزش و توانمندسازی مشتریان برای ایجاد رویاهای تجاری از طریق فروشگاه های آنلاین خود را دارند.

قبل از پیوستن به Bigcommerce، نیپ نقش رهبری فروش و بازاریابی را در Solarwinds و HubSpot بر عهده داشت، جایی که او ایجاد کنفرانس ورودی HubSpot را رهبری کرد، یک رویداد صنعتی عظیم برای متخصصان بازاریابی.

کنیپ در حالی که مدرک تحصیلات تکمیلی خود را از برنامه MBA MIT اسلون دریافت می‌کرد، در سال 2003 به‌عنوان محقق سیلی، جایزه‌ای برای رهبری، مشارکت اجتماعی و پیشرفت تحصیلی اعطا شد. در سال 2012، او به عنوان یکی از 20 زن تماشاگر SLMA انتخاب شد.

Knipp به طور مرتب تخصص خود را در محصولات فناوری و بازاریابی به عنوان یک مربی، سخنران و مشارکت‌کننده محتوا در اختیار سایر مشاغل قرار می‌دهد. نیپ و همسرش که در آستین، تگزاس مستقر هستند، تجارت آنلاین RingSafe را راه‌اندازی کردند، یک سرمایه‌گذاری جمعی که این زوج برای نجات مردم از درد از دست دادن راه‌اندازی کردند. گروه های عروسی آنها.

Get To Know:
  • مرکز: آستین، تگزاس
  • Apple یا Android؟ Apple
  • سرگرمی: سفر، آشپزی و شراب
  • فیلم مورد علاقه: The Princess Bride
  • اولین شغل: فناوری داروسازی
  • اولین ماشین: موستانگ خاکستری

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون من.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

KirstenKnipp phone

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

Hootsuite – من تمام پروفایل های اجتماعی خود، شخصی، کاری و RingSafe را در یک ابزار دارم تا بتوانم تقریباً هر چیزی اجتماعی را در حال حرکت درگیر کنم و به آن پاسخ دهم. من همچنین از ماشین‌حساب آیفون استفاده می‌کنم – من دائماً محاسبات تبدیل فوق‌العاده سریع را انجام می‌دهم تا در مورد یک برنامه، قیف یا سرمایه‌گذاری ROI فکر کنم.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

فیس‌بوک – برای تماس با دوستان و دیدن عکس‌های فرار آنها.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

ایمیل، سپس آب و هوا.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

حوالی ساعت 6:15 بیدار می شوم تا به باشگاه بروم یا با دوستانم به دویدن بروم. اگر من ورزش می کنم، معمولا ایمیل را در آنجا چک می کنم و هر مقاله عالی را مطالعه می کنم. من حدود ساعت 7:15 برگشتم و یک بار دیگر ایمیل را با قهوه چک کردم.

در ساعت 8:30، من رفت و آمد می کنم و معمولاً یک تماس کاری یا یک تماس مربی با افراد غیرکار دارم. از ساعت 9:00 صبح تا 7:30 بعد از ظهر، ترکیبی از جلسات داخلی و خارجی، هم در اینجا و هم با تیم های ما در سیدنی و سانفرانسیسکو، از قیمت گذاری و بسته بندی، تا طوفان فکری برای یک کمپین جدید یا مصاحبه برای تیم در حال رشد ما است.

روزهای راه اندازی طولانی و متنوع هستند که باعث می شود زمان به طرز دیوانه کننده ای سریع بگذرد. بهترین روزها روزهایی هستند که بازدیدهای وبلاگ، تعداد سرنخ ها و اعداد درآمد مکرر ماهانه ما رکوردهای جدیدی را ثبت می کنند، و این اخیراً روزهای زیادی است.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

ژانویه و فوریه راه‌اندازی‌های بزرگی را برای Bigcommerce رقم زدند، از اینفوگرافی Growthville ما، شامل داده‌های مشتری که در فوربس، مجله Entrepreneur، و VentureBeat پوشش داده شد تا راه‌اندازی جدیدترین نسخه Bigcommerce Next – مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها. که پلتفرم ما را در رتبه دوم قرار می دهد.

آخرین نسخه ما مشتریان زیادی ایجاد کرده است و بازبینان واقعاً در مورد محصول مشتاق هستند. نتایج همه جانبه عالی بوده است و به تیم نسبتاً جدید ما این امکان را می‌دهد تا عضلات خود را از خلاقیت، داستان سرایی و زوایای محصول منعطف کنند.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

سفر کاری من در سال گذشته بسیار سبک بوده است – اگرچه من و شوهرم تابستان گذشته به ماه عسل در بورا بورا و نیوزیلند رفتیم.

جذاب‌ترین سفر کاری من بازگشت به بوستون برای Inbound 2013 بود، جایی که دوباره با همکاران قبلی متحد شدم و بینش‌های کارشناسان صنعت را برای سه روز عالی جذب کردم.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

تعادل کردن رشد انفجاری که ما را در پیش گرفته‌ایم – با تضمین کیفیت در سرنخ‌ها و کانال‌های محتوای ما – همگی در حین رشد تیم و تلاش برای ایجاد فرهنگ شفافیت، آزمایش و کار گروهی.

هر روز یک چالش برای ارزیابی مجدد اولویت‌ها و توانمندسازی تیم‌ها با چشم‌انداز مشترک برای اجازه دادن به آن‌ها برای اجرا ایجاد می‌کند.

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

بسیار زیاد است، اما درسی از هرکدام آموخته می‌شود، در بیشتر موارد کوچک هستند.

یک چیز قابل توجهی که ای کاش به گونه‌ای متفاوت از آن استفاده می‌کردم، مجموعه‌ای از انتخاب‌ها بود اطراف آژانسی که از آن استفاده می کردیم. ما نتایجی نمی دیدیم و سعی کردیم بیشتر آنها را مدیریت کنیم تا به نتایج درست برسیم. آنها در نهایت به وظیفه خود عمل نکردند، بنابراین ما راه خود را از هم جدا کردیم. فکر می‌کنم باید زودتر این تماس را برقرار می‌کردم.

در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.

اولین رئیس من، مارتین فیشتر، که از مدرسه فارغ التحصیل شده بود، به من آزادی عمل زیادی داد تا تلاش کنم و یاد بگیرم و شکست بخورم. درب او همیشه باز بود و او هرگز جواب من را «نمی‌داد» – او همیشه مرا به چالش می‌کشید تا از طریق آن کار کنم، در حالی که مطمئن می‌شدم اگر و زمانی که به او نیاز دارم پشتم را پشت سر می‌گذارم.

همچنین، دوست من و رهبر مایک ولپ، که من را (و دنیا) معرفی کرد ) به راه های بازاریابی درونگرا. او تیم بزرگی ساخت و همه بازاریابان خود را به چالش کشید تا متفاوت فکر کنند و بزرگتر فکر کنند. من اغلب او را کانال می کنم – و در صورت نیاز به او حلقه می دهم.

من زمانی متأسفم که رئیسی دارم که بسیاری از “چه کارهایی را که نباید انجام دهم” از او یاد گرفتم – و اغلب به رفتار آن شخص برمی گردم تا مطمئن شوم که آرزو دارم در موقعیت های مختلف چگونه هدایت می شدم. . شما می توانید از یک تجربه بد به اندازه یک تجربه خوب یاد بگیرید.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

ذهنیت تحلیلی: اگر نمی‌توانید محاسبات را انجام دهید، داده‌ها را به اشتراک بگذارید و نظر خود را ثابت کنید، اکنون باید با جداول محوری دوستان خوبی شوید.

خلاقیت و انعطاف‌پذیری: چه استفاده از لنز خلاقانه در یک کمپین واقعی باشد و چه در رویکردی به یک چالش بازاریابی، انعطاف‌پذیر بودن و جستجوی جایگزین‌های غیرعادی بسیار ارزشمند است.

مهارت های ارتباطی: رهبری یک تیم بازاریابی و همکاری در یک استارتاپ با رشد سریع به ارتباطات عالی، واضح و مکرر بستگی دارد.

کنجکاوی: همیشه در حال یادگیری باشید – چه در مورد گرایش‌ها و فناوری‌های بازاریابی جدید باشد یا در مورد نحوه استفاده مشتریان از محصول یا خدمات شما، تمایل به یادگیری بیشتر به شما کمک می‌کند پیامی را اصلاح کنید یا یک ایده کاملاً جدید را به ثمر برسانید.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

من یک بار برای فرماندار ورمونت به عنوان دبیر مطبوعاتی موقت او کارآموزی کردم… و من یک شهروند آلمانی هستم.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

بازاریابی مرا جذب کرد. من می خواستم بعد از گرفتن MBA مدیر محصول شوم و این کار را کردم. هر نقش بعدی مرا بیشتر و بیشتر به بازاریابی نزدیک می کرد.

در طول دوازده سالی که پس از MIT، من متوجه شدم که طیف کامل بازاریابی بسیار قانع کننده است. من از تنوع کار و اینکه برخی از کمپین ها طولانی مدت هستند در حالی که برخی دیگر بسیار فوری هستند و در بازه های زمانی کوتاه به شما بازخورد می دهند – اما همه نتایج کاملاً مبتنی بر آن هستند، دوست دارم.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

مجری برنامه آشپزی سفر – فکر می‌کنم همه چیز را می‌گوید. من عاشق سفر هستم، عاشق آشپزی هستم و یک برون گرا هستم و عاشق تدریس هستم.

اگر این کار درست نشد، پس از بازنشستگی، دوست دارم سواد مالی را به بچه‌های دوره متوسطه آموزش دهم. با تماشای وضعیت اقتصاد ما، احساس می کنم بسیار خوش شانس هستم که در خانواده ای بودم که در مورد پول و تحصیل و رشد کردن صحبت می کردند. بسیاری از دوستان در مورد ریسک های اعتباری و صرفه جویی در راه دشوار یاد گرفتند – زمانی که دیگر خیلی دیر شده بود. ما می توانیم کار بهتری انجام دهیم.

میز شما چه شکلی است؟

میز من کمی نامرتب است – اما با هدایای کوچک، یادآورهای مارک و آثار هنری اطراف من سازماندهی شده است. احساسی ترین مورد یک نقاشی مدرن زیبا است که در سالی که من متولد شدم توسط مادرم نقاشی شده است. از آنجایی که من مادرم را در سن بسیار پایین از دست دادم – داشتن این قطعه از او هر روز با من بسیار معنادار است.

KirstenKnipp workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

Super Freakonomics، این یکی مرز بین کسب و کار و مصرف کننده است، اما خواندنی عالی است تا به ما یادآوری کند که همه رفتارها منطقی نیستند و بیشتر چیزها قابل آزمایش هستند.

ما اغلب از یک نتیجه شگفت‌زده می‌شویم و می‌توانیم با ناظر دقیق محیط خود در تجارت و زندگی چیزهای زیادی بیاموزیم.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

نرم‌افزار حسابداری XERO SaaS برای SMB‌ها با استفاده از شخصیت، سرگرمی و مفهوم واقعی سادگی در داستان حسابداری (چیزی که فکر می‌کنید خسته‌کننده است) کار بسیار خوبی انجام داده است.

آن‌ها سعی کرده‌اند ایده «زیبایی» را با نرم‌افزاری که زندگی شما را آسان می‌کند گره بزنند – به SMB‌ها اجازه می‌دهند روی کارهایی که به خوبی انجام می‌دهند تمرکز کنند:

از نظر مصرف‌کننده، فکر می‌کنم AirBnB کار شگفت انگیزی انجام داده است و راه کاملا جدیدی برای سفر به میلیون ها نفر را باز کرده است.

چه با کمپین‌هایشان که بر تجربیات تمرکز دارند – که قیمتی ندارند – تا کمپین‌های آنلاینی که ارزش سفر را از طریق اعضای خود به شما نشان می‌دهند، آنها موشکی با پیام‌های بسیار واضح بوده‌اند:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *