اعلانیه
اعلانیه

با پیتر شنکمن، مفسر مهمان برای Marketing Land’s 2014 #HashtagBowl آشنا شوید

بسیار خوب، بسیاری از شما ممکن است پیتر شنکمن را به همان اندازه که در شبکه های اجتماعی مختلف فعال است، «می شناسید». همچنین ممکن است او را به عنوان نویسنده، کارآفرین و سخنران عمومی منتشر شده بشناسید که از به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد برندسازی، بهبود خدمات مشتری، رسانه های اجتماعی، روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات خجالتی نیست.

پیتر شنکمن بیشتر به دلیل راه‌اندازی HARO (Help A Reporter Out)، یک مرکز تسویه حساب برای تطبیق روزنامه‌نگاران با منابع خبره برای چاپ، به صورت آنلاین شناخته شده است. و رسانه های پخش؛ او آن شرکت را در سال 2010 به Vocus فروخت.

در سال 2013، او یکی از بنیانگذاران Shankman|Honig، یک گروه مشاوره جدید که است «برای کمک به شرکت‌ها، کسب‌وکارها، و عملیات خرده‌فروشی طراحی شده است تا خدمات مشتری درخشانی را ایجاد کنند که در «اقتصاد مکالمه» جدید ما طنین‌انداز می‌شود، باعث ایجاد درآمد، تکرار تجارت و مشتریان جدید می‌شود.

در همین حال، او همچنان به فعالیت The Geek Factory، یک رسانه اجتماعی بوتیک، بازاریابی ادامه می دهد. و شرکت استراتژی روابط عمومی که او در سال 1998 ایجاد کرد.

اکنون، او به عنوان یکی از کارشناسان برند Marketing Land که در طول بازی در مورد برندگان و بازندگان تبلیغات Super Bowl XLVIII در Hashtag Bowl وبلاگ زنده.

Peter Shankman featured guest commentator at MarTech.org #HashtagBowl
  • سن: 41
  • Apple یا Android؟ Android
  • مرکز: شهر نیویورک، نیویورک
  • مارک مورد علاقه: United
  • اولین ماشین: هیوندای اکسل
  • سرگرمی: دویدن، چتربازی

به تازگی، پیتر به‌عنوان کارشناس بازاریابی برای چندین کانال خبری ملی و بین‌المللی، از جمله فاکس نیوز، CNN، و MSNBC ظاهر شده است. علاوه بر این، او منبعی برای رسانه‌های بزرگ و نشریات تجاری است و در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، لس آنجلس تایمز، نیویورک دیلی نیوز، آسوشیتدپرس، رویترز و ایالات متحده نقل قول شده است. امروز.

Social Media Savvy

بدون شک، شنکمن راه خود را در رسانه های اجتماعی می داند – با بیش از 160 هزار دنبال کننده، او یک کاربر تایید شده در توییتر و فیس بوک است، جایی که بیش از 143000 نفر به روز رسانی وضعیت او را دنبال می کنند، که بسیاری از آنها شامل یک نگاه اجمالی به داخل روزانه او هستند. روال کار، تمرینات آموزشی مرد آهنین، سفرهای جهانی و زندگی خانوادگی.

در سال 2011، پیتر توییتی نوشت که از میان بیش از 160،000،000،000 توییت ارسال شده، به عنوان یکی از ده توییت برتر سال توسط توییتر انتخاب شد.

برای ثبت، استیک‌هاوس مورتون به درخواست‌های غیر جدی و نه کاملاً جدی شانکمن رضایت داد.

تصویر از طریق Shankman.com

همان‌طور که می‌بینید، این داستان مکرر خدمات مشتری از طریق رسانه‌های اجتماعی پایان خوشی داشت، به طوری که مورتون در عرض سه ساعت از توییت اولیه، یک تاکسیدو پوشیده برای ملاقات با شانکمن در EWR فرستاد.

در حالی که داستان اکنون چندین سال از عمر آن می گذرد، هنوز نشان می دهد که انتظارات و خطرات (خوانندگان توجه داشته باشند – شما از “استیک ها” جناس آشکار در اینجا در امان مانده اید) این روزها حتی بیشتر شده است. برای برندها در رسانه های اجتماعی، و فرصت به در می زند.

هیچ پلتفرمی بزرگ‌تر از Super Bowl وجود ندارد، جایی که تبلیغ‌کنندگان نام تجاری فرصتی برای مشارکت در «اقتصاد مکالمه» دارند.

این کار را به خوبی انجام دهید و تا آخر عمر به برند وفادار خواهید بود. اگر برندها در تبلیغات یا رسانه های اجتماعی گام اشتباهی بردارند، این یک طوفان مطمئن از تبلیغات بد است. بعد از آن، همه چیز به میزان بهبودی شما بستگی دارد.

برای نگاه اولیه به آنچه پیتر انتظار دارد از تبلیغ‌کنندگان Super Bowl امسال و فرصت (برای موفقیت یا شکست) پیش روی آنها ببیند، ادامه دهید.

کدام تیزرهای تبلیغاتی Super Bowl تا کنون توجه شما را جلب کرده است؟

همه کمپین های تبلیغاتی Super Bowl یکسان ایجاد نمی شوند. معمولاً برندها خط باریک بین خلاقانه، خنده دار و توهین آمیز را طی می کنند تا سر و صدایی ایجاد کنند. در بهترین حالت، تبلیغات تیزر در ایجاد انتظار موثر هستند. دیگران ممکن است این رمز و راز را از بین ببرند و تبلیغ در زمان پربیننده را ناامید کنند. با این حال، در بدترین حالت، تبلیغات تیزر ممکن است گیج کننده باشند یا تبلیغی که با سلیقه ضعیف انجام می شود می تواند مدت ها قبل از پخش کامل آگهی های بازرگانی، برای مصرف کنندگان به شدت خاموش شود.

شانکمن به یکی از نمونه‌های اولیه این مورد اشاره کرد، تیزر گیج‌کننده آئودی “Dog Show”، صادقانه به طعنه گفت: “موضوع آئودی با نمایش سگ‌ها من را ترساند – حتی به نوعی من را عصبانی کرد.”

با این وجود، شنکمن می‌گوید که برخی از برندها بر اساس عناصر خلاقانه‌ای که قبلاً فاش شده‌اند، آماده عملکرد خوبی در رسانه‌های اجتماعی هستند، و اشاره می‌کند که استفاده Bud Light از افراد مشهور و ادغام هشتگ #UpForWhatever زمینه را برای اشتراک‌گذاری اجتماعی فراهم می‌کند.

“تبلیغ دان چیدل باید تعداد زیادی از علاقه‌مندی‌ها و توییت‌های فراوان را ایجاد کند. یک لاما!»

نسخه کامل ترفند پینگ پنگ Bud Light آرنولد شوارتزنگر در فهرست تبلیغات پیتر برای تماشا نیز وجود دارد:

چه چیزهای قابل توجه دیگری را باید مراقب باشیم؟

از آنجایی که Super Bowl XLVIII اولین بار در سال‌های اخیر است، این بازی بزرگ در فضای باز و هوای سرد انجام می‌شود، و آب و هوا از قبل از معرفی “گرداب قطبی” یک خط داستانی مداوم بوده است. ورزشکاران سعی می کنند اجازه ندهند هوای سرد در برنامه بازی آنها اختلال ایجاد کند، اما آیا بازاریابان می توانند همین را بگویند؟

شانکمن به عنوان یک نیویورکی بومی با آب و هوای زمستانی غریبه نیست، اما می‌گوید شرکت‌های درگیر در جشن‌ها باید برنامه‌های پشتیبان را در کتاب خود داشته باشند:

“احتمال خوبی برای یک طوفان بزرگ وجود دارد. اگر بازی تحت تاثیر آب و هوا قرار گرفت، دیدن اینکه آیا شرکت‌هایی برنامه‌های بحرانی آماده دارند یا خیر، جالب خواهد بود.»

این اخطار ممکن است فقط برای تبلیغ‌کنندگان درون بازی اعمال نشود، بلکه همه فعالیت‌ها و رویدادهای بازاریابی در محل در نزدیکی استادیوم و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی که در کنار هم انجام خواهند شد، اعمال می‌شود.

مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، پیتر در طول سومین سالانه #HashtagBowlدر کنار ما می‌ایستد و آماده است تا وبلاگ زنده را در اینجا در Marketing Land بنویسد. > در 2 فوریه 2014 – پوشش از ساعت 6:00 عصر به وقت شرقی آغاز می شود. با ما همراه باشید تا با بقیه لیست وبلاگ نویسان زنده ما در این هفته آشنا شوید، زیرا بازیکنان کلیدی را که تبلیغات پخش شده در طول بازی را تجزیه و تحلیل می کنند، معرفی می کنیم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *