اعلانیه
اعلانیه

با وجود تاکید بر موبایل، یاهو شاترز موبایل وبلاگ

چند هفته پیش، ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو اولین خرید خود را انجام داد: Stamped، یک برنامه/سایت توصیه های تلفن همراه. معلوم شد که این یک “acqu-hire” برای کمک به ایجاد تیم توسعه و محصول موبایل یاهو است. خود مهر بسته خواهد شد.

همانند Stamped، یاهو نیز در حال بستن وبلاگ موبایل یاهو خود است. اولویت های اصلی – اگر اولویت اصلی آن نباشد. مایر موارد زیر را در تماس کسب درآمد یاهو گفت: :

ما وب‌سایت‌های خود را به‌طور مؤثر بهینه‌سازی نکرده‌ایم، در توسعه تلفن همراه خود سرمایه‌گذاری کمتری کرده‌ایم و مارک‌های خود را متلاشی کرده‌ایم. ما بیش از 76 برنامه در سراسر Android و iOS داریم. همه اینها باید تغییر کند. اولویت اصلی ما یک استراتژی متمرکز، منسجم و تلفن همراه است.

وبلاگ موبایل یاهو مکانی بود که این شرکت اعلامیه های جدیدی را در مورد محصولات ارائه می کرد و در مورد تحقیقات تلفن همراه بحث می کرد. با این حال در چند ماه گذشته فعالیت بسیار کمی وجود داشته است. تا زمانی که پستی که وبلاگ را متوقف می کند، از ماه می هیچ به روز رسانی نشده بود.

Google ده ها وبلاگ دارد که به هر حوزه و جنبه ای از کسب و کار می پردازند. مسلماً وبلاگ‌های شرکت Google بسیار زیاد است.

در انتهای دیگر طیف، من فقط توانستم چند وبلاگ یاهو را پیدا کنم: وبلاگ شرکتی، یک وبلاگ جستجو، یک وبلاگ توسعه دهنده و یک وبلاگ راه حل های تبلیغات. ممکن است مایر معتقد باشد که وبلاگ تلفن همراه به سادگی زائد است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *