اعلانیه
اعلانیه

با: ناگیسا مانابه مدیر ارشد خدمات پستی ایالات متحده آشنا شوید

ناگیسا مانابه به‌عنوان مدیر ارشد بازاریابی و فروش برای خدمات پستی ایالات متحده، مستقیماً به مدیر کل پست گزارش می‌دهد.

از زمان به عهده گرفتن این نقش در ماه مه 2012، Manabe هدایت تمامی بازاریابی، توسعه و مدیریت محصول داخلی و بین المللی USPS را بر عهده داشته است. او همچنین مسئول قیمت گذاری خدمات پستی، دسترسی به کانال، تجارت جهانی، فروش، راه حل های دیجیتال امن و سازمان های خدمات تمبر است.

قبل از رهبری تلاش‌های بازاریابی USPS، مانابه به عنوان معاون پلتفرم‌های رشد جدید در شرکت کوکاکولا و همچنین معاون بازاریابی برای شرکت مشروبات الکلی، شراب و آبجو Diageo Guinness USA خدمت می‌کرد. تقسیم آبجو و مالت نوشیدنی.

در طول دوران حرفه‌ای خود، مانابه نقش‌های رهبری بازاریابی مختلفی را برای بیش از ۳۰ برند با شرکت‌هایی مانند Procter & Gamble، Johnson & Johnson، Unilever، Bestfoods North America، و Campbell داشته است.

امسال، Manabe به اخبار بازاریابی مستقیم “سالن بازاریابی 2014 Femme” معرفی شد، جایزه ای که به رهبران بازاریابی زن که تأثیر قابل توجهی بر موفقیت سازمان های خود داشته اند، تجلیل می شود. مانابه و دیگر برگزیدگان در یک نشریه کتاب الکترونیکی جدید، «18 رهبر که زن را در وضعیتی خارق‌العاده قرار می‌دهند نشان داده شده‌اند. “

مانابه با کسب مدرک لیسانس هنر با دو رشته در اقتصاد و مطالعات ژاپنی از دانشگاه ییل، MBA خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرد.

Get To Know:
  • سن: 50
  • مرکز: واشنگتن دی سی
  • اولین شغل: تحلیلگر مورگان استنلی
  • اولین ماشین: تویوتا کمری
  • Apple یا Android؟ Apple
  • سرگرمی: یوگا، آشپزی و سگ

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون! در واقع من دو تا دارم – یکی برای خانه و دیگری برای محل کار.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Nagisa home screen

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

من عاشق Uber هستم، رفت و آمد صبحگاهی را تغییر داده است.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

زمانی که در رسانه های اجتماعی هستم، در واقع زمانی که کار نمی کنم خیلی کم کار می کنم. من معتقدم قطع شدن برق بهترین تجمل است، بنابراین تمایل دارم از چیزهایی مانند خانواده، دوستان و سگ هایم لذت ببرم.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

متون و ایمیل.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

پیام‌ها را چک می‌کنم و قبل از بلند شدن به درخواست‌های فوری پاسخ می‌دهم، و سپس در حالی که روی تردمیل هستم به خواندن ادامه می‌دهم.

من با سگ‌ها راه می‌روم، یوگا تمرین می‌کنم و سپس از اوبر یا دوچرخه برای کار استفاده می‌کنم. به محض ورود به دفتر، از ساعت 7:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر با کارکنان، مشتریان، رهبری متقابل و تیم های پروژه ملاقات می کنم. قبل از اینکه روز تمام شود، صندوق ورودی خود را تمیز می کنم (اول ایمیل، دوم ایمیل)، و سپس با دوچرخه به خانه می روم.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

تحویل بسته‌ها در هفت روز هفته – هر روز که یک کامیون USPS و باربری را در روز یکشنبه می‌بینم، احساس خوشحالی می‌کنم.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

من به طور متوسط ​​حدود 100000 مایل در هوا و 12000 مایل در بزرگراه طی کردم. سال گذشته برای نشست سالانه گروه پست Kahala به سنگاپور سفر کردم و با مدیران عامل از سراسر جهان ملاقات کردم.

نکته مهم سفر، غذای شگفت انگیزی بود که بعد از پایان جلسه با هم خوردیم، خرچنگ تند سنگاپوری خوشمزه!

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

فرصت‌های رشد بسیار زیاد و کارکنان کافی نیست. ما دائماً در حال استخدام، آموزش و توسعه هستیم، اما با رشد، افزایش مستمر تیم ها و منابع به وجود می آید.

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

پست مترو – تست تحویل همان روز ما در سانفرانسیسکو. ما باید علاوه بر تمرکز بر مشتریان، فشار مصرف کننده تهاجمی تری نیز می داشتیم. ما در نیویورک به این موضوع می پردازیم که دومین تلاش ما در این زمینه است.

در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.

بدون شک خانواده من. پدرم استاد ژئوفیزیک در پرینستون است. از زمانی که کودک بودم، او مرا به چالش می‌کشید تا قبل از اقدام به عمل، عمیق‌تر در مورد مسائل فکر کنم. من بارها و بارها از این رشته استفاده کردم.

مادرم به من خلاقیت و نظم را آموخت. او معلم آشپزی ژاپنی، گل آرایی و این روزها مراسم چای است. شوهر من در 14 سال گذشته یک استاد اقیانوس شناسی در راتگرز است و سعی کرده به من صبر و شکیبایی بیاموزد.

همیشه کار نمی کند، اما او مرا راهنمایی می کند که شبیه جزر و مد و کمتر شبیه طوفان باشم.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

لازم نیست ایده های عالی داشته باشید، فقط باید وقتی با شما به اشتراک گذاشته می شوند، آنها را تشخیص دهید. با این حال، بیشتر از همه، به اشتیاق، انعطاف‌پذیری و تمایل برای برقراری ارتباط نیاز دارید.

برای رشد سازمانی به اندازه خدمات پستی ایالات متحده، تلاش زیادی از کل سازمان لازم است.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

من خوش شانس بودم. زمانی که در مدرسه بازرگانی هاروارد بودم، P&G میزبان یک رویداد سال دوم بود و من این امتیاز بزرگ را داشتم که با مدیر عامل P&G، اد آرتزت، غذا بخورم. او مرا متقاعد کرد که آن را امتحان کنم.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

خب، من یک بانکدار سرمایه گذاری، یک بازاریاب، یک سرآشپز حرفه ای، یک صاحب استودیو یوگا بوده ام و اکنون مدیر ارشد مدیریت هستم.

من عاشق کار با مشتریان خود هستم. بنابراین چیزهای زیادی برای امتحان کردن باقی نمانده است. من سعی کردم یک مادر در خانه باشم، زیرا بچه هایم را دوست دارم، اما خانواده ام گفتند که باید به سر کار برگردم، من واقعاً در این کار وحشتناک بودم.

میز شما چه شکلی است؟

خیلی خسته کننده و خالی است، من تقریباً هرگز پشت میز کارم نیستم. بهترین چیز در مورد دفتر من نمای آن است.

View from Nagisa office

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

من چندین ماه پیش «معضل مبتکر» کلایتون کریستنسن را دوباره خواندم تا برای یک آفسایت اجرایی آماده شوم. من از اینکه سازمان‌های بزرگ اغلب در مواجهه با بزرگی چالش‌های تجاری خود در مقابل خود با مشکل مواجه می‌شوند و هرگز به مقدار لازم اقدام نمی‌کنند، متعجب شدم.

امیدوارم که به اندازه کافی سریع کار کنیم تا خدمات پستی را دوباره اختراع کنیم. من به تیم خود افتخار می کنم که هر روز در حال نوآوری برای بهبود ایمیل و ایجاد بسته های بیشتر و نوآوری دیجیتالی هستند.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

من تبلیغات تلویزیونی آمازون را در تعطیلات دوست داشتم زیرا بسته ها به صندوق پست ما می رفتند!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *