اعلانیه
اعلانیه

با معرفی «Creative Of The Day»، نگاه روزانه Marketing Land به خلاقیت بزرگ تبلیغات دیجیتال

ml-cod-logoمانند بسیاری از ناشران آنلاین، ما سهم خود را در فراخوانی شرکت‌ها انجام می‌دهیم که آنها با بازاریابی آنلاین خود اشتباه کنید، زیرا یادگیری از اشتباهات دیگران ارزش دارد.

اما ما همچنین می دانیم که پوشاندن روی روی سکه ارزش زیادی دارد.

به همین دلیل است که Creative Of The Day را راه اندازی می کنیم — یک ویژگی جدید فردا در اینجا در Marketing Land راه اندازی می شود.

با Creative Of The Day، با به اشتراک گذاشتن نوعی از بازاریابی آنلاین که به نظر ما منحصربه‌فرد، قابل توجه و/یا مؤثر است، روزانه مقداری الهام به بازاریابان دیجیتال ارائه می‌کنیم. و برنامه ما این است که به طیف کامل بازاریابی آنلاین نگاه کنیم. ممکن است ببینید ما یک روز در مورد یک ویدیوی ویروسی موثر می نویسیم و روز بعد در مورد یک موضوع ایمیل هوشمندانه. این می تواند یک روز یک تبلیغ منحصر به فرد PPC و یک روز بعد یک اینفوگرافی شگفت انگیز باشد. اگر هر نوع بازاریابی دیجیتال خلاقانه ای است، ما می خواهیم آن را ارائه دهیم.

نامزدها و پیشنهادات خوش آمدید

مایلیم از شما بخواهیم تلاش‌های بازاریابی دیجیتال را که باید ارائه کنیم، معرفی کنید. امروز می‌توانید با ارسال یک ایمیل به [email protected] این کار را انجام دهید. .

هنگامی که این کار را انجام می دهید، لطفاً تا آنجا که می توانید اطلاعات بیشتری درج کنید. خوشحال می‌شویم درباره شرکت و افراد پشت خلاقی که پیشنهاد می‌کنید، کمپینی که بخشی از آن بود، نحوه عملکرد آن (یا در صورت فعال بودن آن خلاقیت در حال عملکرد) و غیره بدانیم.

ما قول نمی‌دهیم که هر نامزدی را معرفی کنیم، اما هرچه بیشتر در مورد خلاقیت بازاریابی آنلاینی که به ما می‌گویید بدانیم و دوست داشته باشیم، شانس بیشتری برای معرفی آن وجود دارد.

SteveHall-lg

استیو هال را ملاقات کنید

Creative Of The Day توسط جدیدترین مشارکت کننده Marketing Land ما هدایت می شود: استیو هال. سوابق استیو شامل کار آژانس و رسانه است، اما ممکن است شما او را به عنوان بنیانگذار Adrants بهتر بشناسید، سایتی که او در سال 2003 برای پوشش دادن به آن راه اندازی کرد. صنایع بازاریابی و تبلیغات با اخبار و بدون تفسیر ممنوع.

ما از استقبال از استیو در سرزمین بازاریابی و ارائه دیدگاه منحصر به فرد او در بازاریابی دیجیتال به خوانندگان خود هیجان زده هستیم.

دیدن یک بازاریاب دیجیتالی دیگر که یک خلاقیت آنلاین عالی ارائه می دهد، می تواند بسیار الهام بخش باشد. این ایده پشت Creative Of The Day است. امیدواریم از فردا به ما بپیوندید تا نگاهی روزانه به بهترین ها در بازاریابی آنلاین داشته باشید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *