اعلانیه
اعلانیه

با: معاون و مدیر کل مرکز تعالی بازاریابی موبایلی IAB آشنا شوید

آنا باگر معاون و مدیر کل مرکز تعالی بازاریابی موبایلی در دفتر تبلیغات تعاملی است. مرکز موبایل، واحدی که مستقلاً تأمین مالی می‌شود و در داخل IAB کار می‌کند، وظیفه هدایت رشد بازار بازاریابی تلفن همراه، تبلیغات و رسانه را بر عهده دارد.

قبل از پیوستن به IAB، باگر هوش تجاری را در اریکسون مولتی مدیا رهبری می‌کرد و رئیس تحقیقات واحد مشاوره تجاری اریکسون بود.

او همچنین به عنوان مدیر تحقیقات و مشاوره IDC EMEA خدمت کرده است. در سال‌های 2012 و 2013، باگر توسط Business Insider به عنوان یکی از “20 زن برتر در تبلیغات موبایلی” انتخاب شد.

ماه گذشته، Marketing Land به اندازه کافی خوش شانس بود که باگر را در یک مقاله پرسش و پاسخ با ویرایشگر ویژگی های اجرایی ما پاملا پارکر. پس از شنیدن تمام بینش عالی که باگر در مورد بازاریابی تلفن همراه ارائه کرد، نمی‌خواستیم فرصتی را برای آشنایی بیشتر با او از دست بدهیم.

Get To Know:
  • سن: 40
  • مرکز: شهر نیویورک، نیویورک
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: بستنی فروشی
  • سرگرمی: دویدن
  • اولین ماشین: Volvo

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

تلفن من.

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

تویتر.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

لینکدین.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

Svenska Dagbladet، یک روزنامه سوئدی.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

نحوه کسب درآمد واقعی از تلفن همراه.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

دیدن بازاریابان واقعاً شروع به استقبال از تلفن همراه می کنند.

در سال 2013 چند مایل سفر کردید؟

خیلی زیاد…

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

دکتر.

میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟

بسیار نامرتب…

Anna Bager work space

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

تحریک توسط شریل سندبرگ.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

مثل هر کس دیگری، کمپین کامیون ولوو با ژان کلود ون دام:

[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *