آنا باگر معاون و مدیر کل مرکز تعالی بازاریابی موبایلی در دفتر تبلیغات تعاملی است. مرکز موبایل، واحدی که مستقلاً تأمین مالی میشود و در داخل IAB کار میکند، وظیفه هدایت رشد بازار بازاریابی تلفن همراه، تبلیغات و رسانه را بر عهده دارد.
قبل از پیوستن به IAB، باگر هوش تجاری را در اریکسون مولتی مدیا رهبری میکرد و رئیس تحقیقات واحد مشاوره تجاری اریکسون بود.
او همچنین به عنوان مدیر تحقیقات و مشاوره IDC EMEA خدمت کرده است. در سالهای 2012 و 2013، باگر توسط Business Insider به عنوان یکی از “20 زن برتر در تبلیغات موبایلی” انتخاب شد.
ماه گذشته، Marketing Land به اندازه کافی خوش شانس بود که باگر را در یک مقاله پرسش و پاسخ با ویرایشگر ویژگی های اجرایی ما پاملا پارکر. پس از شنیدن تمام بینش عالی که باگر در مورد بازاریابی تلفن همراه ارائه کرد، نمیخواستیم فرصتی را برای آشنایی بیشتر با او از دست بدهیم.
- سن: 40
- مرکز: شهر نیویورک، نیویورک
- Apple یا Android؟ Apple
- اولین شغل: بستنی فروشی
- سرگرمی: دویدن
- اولین ماشین: Volvo
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
تلفن من.
از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
تویتر.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
لینکدین.
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
Svenska Dagbladet، یک روزنامه سوئدی.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
نحوه کسب درآمد واقعی از تلفن همراه.
مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟
دیدن بازاریابان واقعاً شروع به استقبال از تلفن همراه می کنند.
در سال 2013 چند مایل سفر کردید؟
خیلی زیاد…
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟
دکتر.
میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟
بسیار نامرتب…
آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
تحریک توسط شریل سندبرگ.
خارج از تلاشهای شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟
مثل هر کس دیگری، کمپین کامیون ولوو با ژان کلود ون دام:
[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.