اعلانیه
اعلانیه

با: مدیر ارشد رسانه های دیجیتال برای بوستون سلتیکس آشنا شوید

هفته گذشته، مجموعه جدید “Get To Know”را راه اندازی کردیم > با مدیر بازاریابی دیجیتال جهانی و رسانه های اجتماعی یکی از مارک های مورد علاقه آمریکا، آدام کیمیک از شرکت سوپ کمپبل. امروز ما یک به یک با مردی که مسئول تمام بازاریابی دیجیتال، اجتماعی و موبایلی برای بوستون سلتیکساست ارائه می دهیم. >.

پیتر استرینگر به‌عنوان مدیر ارشد رسانه‌های دیجیتال، استراتژی را برای همه پلت‌فرم‌های محتوای دیجیتال، اجتماعی، موبایل و ویدیو پشت سر یکی از نمادین‌ترین سازمان‌های ورزشی حرفه‌ای در جهان ایجاد می‌کند.

استرینگر با پیوستن به بوستون سلتیکس در نوامبر 2005 به عنوان مدیر عملیات اینترنتی تیم، به راه اندازی و پرورش کانال های رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی سلتیکس ادامه داد. او مسئول ایجاد بیش از 7.1 میلیون مخاطب “لایک” در فیس بوک – در حال حاضر، چهارمین مخاطب بزرگ در میان تیم های ورزشی حرفه ای آمریکای شمالی – و بیش از یک میلیون دنبال کننده در توییتر است.

استرینگر که از طرفداران مادام العمر سلتیکس است، به طور منظم به عنوان یک میزگرد متخصص و ارائه دهنده در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال در سراسر ایالات متحده و همچنین خارج از کشور فعالیت می کند. او همچنین برای کانال های دیجیتالی تیم و مجله هواداران محتوا می نویسد. استرینگر که در سال 1998 از دانشگاه بوستون با مدرک لیسانس در روزنامه نگاری چاپی فارغ التحصیل شد، ساکن بوستون، MA.

پیتر نه تنها به اندازه کافی مهربان بود که به ما اجازه داد برای مجموعه آشنایی با ما با او مصاحبه کنیم، او سخنرانی اصلی را در رسانه های اجتماعی SMX این هفته رهبری خواهد کرد. کنفرانس بازاریابی در لاس وگاس. اگر در همسایگی هستید، گفتگوی او با مت مک گی از Marketing Land را از دست ندهید و در مورد چالش‌هایی که با ارائه محتوای جذاب و مرتبط به یکی از بزرگترین پایگاه‌های طرفداران در جهان به وجود می‌آید بحث می‌کند.

Stringer_Headshot_full_retouched
  • سن: 37
  • مرکز: بوستون، MA
  • Apple یا Android؟ Apple
  • سرگرمی: عکاسی
  • اولین شغل: کارمند خوب ورزشی در Kmart
  • اولین خودرو: نیسان ماکسیما SE مدل 2000

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

من یک پسر آیفون هستم، اما سعی کرده‌ام آگاهانه‌تر آن را خاموش کنم، آن را کنار بگذارم و زمانی که بتوانم از این کار خلاص شوم، آن را پشت سر بگذارم.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Peter Stringers Cell Screen

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

آیا ایمیل یک پلیس است؟ توییتر، مطمئنا توییتر چگونه با دنیا در تماس هستم و می دانم چه خبر است.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

تویتر، دوباره. من واقعاً اهل فیس‌بوک نیستم، اما توییتر مرا به دنیا متصل نگه می‌دارد.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

من در واقع صبح به سمت اینستاگرام می کشم. مطمئن نیستم چرا. اما سپس در توییتر است.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

در حال کار بر روی راه‌اندازی برنامه ویدیویی زنده جدید ما در برنامه تلفن همراه Celtics. این کار بسیار بزرگی بود و من بیشتر اوقات خارج از فصلم را با کمک بسیاری از افراد اطراف سازمان روی آن کار کردم.

مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟

نمایش زنده باید پاسخگو باشد. این یک چالش بود و ما کار زیادی در پیش داریم، اما من به آنچه که تیم من توانسته است با نمایش تا کنون انجام دهد، افتخار می کنم. من واقعاً سابقه تلویزیونی ندارم، اما در مورد آن چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

چند مایل در این سال سفر کرده اید؟

مطمئن نیستید، شاید 40 هزار مایل؟ من احتمالاً امسال حداقل شش یا هفت بار (LA، SF، SD، Vegas، Portland، و غیره) در خارج از کشور بوده‌ام و چندین سفر به شیکاگو و نیویورک نیز داشته‌ام. من عاشق سفر در ایالات متحده هستم، اما همچنین باید سفرهای بین المللی بیشتری انجام دهم.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

من همیشه دوست داشتم کسی باشم که با افراد مشهور لیست C برای مجلات پشت صندلی هواپیما و قطار مصاحبه می کند. من فکر می‌کنم مصاحبه با افراد نیمه‌معروف تصادفی درباره زندگی‌شان، از آنها بپرسیم که آیا به سرنوشت یا اراده آزاد اعتقاد دارند، با سگ‌هایشان معاشرت می‌کنند و غیره لذت‌بخش خواهد بود.

میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟

خب، من 3 مانیتور دارم… مانیتوری که پشت سر من است در توییتر می‌ماند، همه بازیکنان، رسانه‌ها و حساب‌های مربوط به تیم را دنبال می‌کند، بنابراین من همیشه در جریان اتفاقاتی که در تیممان می‌افتد هستم. دو مورد دیگر برای کار هستند.

در مورد دیوارهای دفترم، اخیراً به پایین راهرو رفته ام و هنوز تزئین نکرده ام. خارج از آن، تقویم محتوای سلتیکس من همیشه مفید است. و من فقط برای اینکه مت مک گی بخندد، آی پاد U2 قدیمی ام را برای عکس روی میزم انداختم. ما هر دو معتاد U2 هستیم.

Peter Stringers workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

این واقعاً یک کتاب تجاری نیست، اما من اخیراً کتاب “VJ” را خواندم که تاریخ شفاهی شروع MTV است. برای هر کسی که در حوزه دیجیتال کار می کند بسیار جذاب و بسیار مرتبط بود. آنها اساساً همان طور که پیش می رفتند آن را درست می کردند، که در فضای دیجیتال، باید یک احساس آشنا باشد.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

تبلیغات بازی ویدیویی «ندای وظیفه» که در آن گیمرها در حال دویدن در اطراف لاس‌وگاس جنگ‌زده، رفتن به فضا و غیره را نشان می‌دهند. ایجاد کردن. چیزهای بسیار تمیز.

همچنین، آگهی تبلیغاتی آی‌پد در رویداد اصلی اخیر اپل نشان داده شد و تمام مکان‌های دیوانه‌کننده‌ای که مردم از آی‌پد استفاده می‌کنند (کنار کوه، میز عمل و غیره) را برجسته می‌کرد، فوق‌العاده بود. این داستان بسیار عالی – و گران قیمت – است.

[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=MNxh7umVOZ0[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *