اعلانیه
اعلانیه

با: ماریسا تالبرگ، معاون بازاریابی دیجیتال شرکتی Estée Lauder آشنا شوید

ماریسا تالبرگ به عنوان معاون بازاریابی دیجیتال شرکتی در سراسر جهان برای شرکت‌های Estée Lauder, Inc. پشتیبانی می‌کند توسعه بازاریابی دیجیتال و اجتماعی در سطح جهانی در بیش از 25 برند این شرکت.

تالبرگ با شروع کار خود به‌عنوان دستیار حساب کاربری در Saatchi و Saatchi Advertising، پیشینه خود را هم در حوزه مشتری و هم دنیای آژانس در بر می‌گیرد، از جمله معاونت تبلیغات جهانی در Unilever Cosmetics International، معاون تبلیغات Revlon، و آژانس تبلیغاتی. موقعیت‌های رهبری حساب برای فروشگاه‌های P&G Haircare، Marshalls، J&J، Clairol و Victoria’s Secret.

علاوه بر رهبری تلاش‌های بازاریابی دیجیتال و اجتماعی Estée Lauder، تالبرگ سازمان و وب‌سایت Executive Moms را در سال 2002 تأسیس کرد. این سایت به یک شبکه اجتماعی پیشرو تبدیل شده است. و ارائه دهنده محتوا برای زنان موفق و چندوجهی.

تالبرگ می‌گوید: «این منطقی بود که سعی کنم با دادن شغل دیگری به سؤالات مادر شاغلم پاسخ دهم، اما نتیجه آن شد. او به عنوان بنیانگذار Executive Moms در The Today Show، NBC، CBS، FOX، The Wall Street Journal، New York Times، Chicago Tribune، Redbook و در بسیاری از رسانه های تلویزیونی و چاپی دیگر در سراسر کشور ظاهر شده است.

طبق گفته تالبرگ، رهبر سازمان مادران اجرایی به او درس‌های زندگی را در مورد انجام کاری از روی عشق ارائه داده و به او یاد داده است که چگونه سازگار شود. تالبرگ می‌گوید: «این به من صدایی در جهان داد که برای من بسیار معنادار است.

در سال 2013، نوآوران برند تالبرگ را به عنوان یکی از 50 بازاریاب برتر برندهای زن خود قرار داد. او همچنین در سال 2012 توسط Advertising Age به‌عنوان «زن برای تماشا» معرفی شد و توسط Cosmetic Executive Women به عنوان «دواین دیجیتال» معرفی شد. در سال 2011، زنان تبلیغاتی نیویورک (AWNY) به تالبرگ جایزه بهترین مادر سال را در زمینه تبلیغات اعطا کرد.

تالبرگ می‌گوید یکی از خوشحال‌کننده‌ترین افتخارات او انتخاب شدن توسط یونیسف به عنوان نماینده نمادین مادران شاغل در ایالات متحده برای گزارش وضعیت کودکان جهان بود.

تالبرگ فی بتا کاپا، فارغ التحصیل Magna Cum Laude از دانشگاه براون است. او با همسرش دیوید و دخترانشان هانا و اوری در شهر نیویورک زندگی می کند.

Get To Know:
  • مرکز: شهر نیویورک
  • Apple یا Android؟ Apple
  • سن: من در 40 سالگی هستم، اما سن فقط یک عدد است، درست است؟
  • اولین ماشین: تویوتا کمری
  • سرگرمی ها: آواز خواندن، خواندن، وبلاگ نویسی و شکار ارزان طراحان

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

iPad Air من.

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

Evernote. همه یادداشت هایم را در آنجا می گذارم – لیست کارهای انجام شده، لیست هدیه، برنامه ریزی سفر. من دوست دارم که همیشه با من است.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

من اینستاگرام را به دلیل صمیمیت عکس هایی که به اشتراک می گذارم و دیگران در آنجا به اشتراک می گذارند، دوست دارم.

من همچنین دوست دارم که دختر 13 ساله و دوستانم و حتی کودک 8 ساله من از آن استفاده کنند (مسئولانه). این یک نقطه خوب دیگر برای اشتراک گذاری و ارتباط بین ما می شود و به من لنز متفاوتی از دنیای آنها می دهد (تقریباً همیشه خوب)!

برای من، این واقعیت که نه تنها دخترم – بلکه بسیاری از دوستانش – تولدم را در اینستاگرام تبریک گفتند، در این مرحله زندگی بسیار حماسی بود.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

متأسفانه، ایمیل من، گاهی اوقات با چشمانم به سختی باز است.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

یکی از جنبه های پویا شغل من این است که من واقعاً یک روز کاری معمولی ندارم. با توجه به اینکه من در همه برندهایمان کار می کنم و با شرکت های زیادی در این صنعت ملاقات می کنم، تنوع زیادی وجود دارد.

تنها چیزی که ثابت است این است که همیشه پرجمعیت و سریع است.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

از آنجایی که کار من از نظر وسعت جهانی است، در سال گذشته دو بار به چین سفر کرده ام و همچنین به پاریس، لندن، ونکوور و همچنین برخی از سفرهای داخلی بوده ام.

یکی از سفرهای چین و همچنین سفر اروپایی، قرار بود یکی از بخش‌های کلیدی نقش من را انجام دهم: ایجاد توانایی جهانی ما در بازاریابی دیجیتال از طریق آموزش سازمان. من واقعا از این لذت می برم.

یکی از چیزهایی که من در مورد کار در دیجیتال دوست دارم این است که همیشه در حال تغییر است، بنابراین شما باید هم فروتنی و هم ذهنیت را داشته باشید تا یک دانش آموز ثابت باشید تا به نوبه خود معلم آن باشید.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

می‌خواهیم شرکت ما از مارک‌های شگفت‌انگیز به اندازه کافی چابک و ماهر باشد تا به یافتن راه‌های مهم و مهم برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ادامه دهد، با توجه به اینکه جهان در سطح ارتباطات چقدر پراکنده و پیچیده شده است. سپس، دریابید که چگونه در سراسر جهان مقیاس و سازگاری داشته باشید.

در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.

من هرگز یک مربی منحصر به فرد نداشته ام، اما این مزیت را داشته ام که اسفنجی از سبک های رهبری و انتخاب های بسیاری از افراد مختلف که با آنها کار کرده ام، که در کامپوزیت چیزهای زیادی به من آموخته اند، داشته ام. در مورد اینکه چه کسی می خواهم باشم و به همان اندازه که نمی خواهم به عنوان یک مدیر اجرایی باشم.

از قضا، شخصی که بیش از همه به من شکل داد، کمترین شرکت در زندگی من بود: مادرم. سال بسیار سختی برای من بوده است، زیرا پس از از دست دادن پدرم در سنین پایین، یاد می‌گیرم که با مرگ نابهنگام او کنار بیایم.

مادر من یک آسیب شناس گفتار بود که عمدتاً در مدارس کار می کرد، و زمانی که من با داستان ها یا مسائل مربوط به زندگی کاری خود به او گوش می دادم، توصیه های او اغلب به نظر من نسبت به آنچه که واقعیت پیچیده کار خود را می دیدم، به نظرم خیلی ساده به نظر می رسید. جهان با این حال، تصویر بزرگ‌تر، که برای من واضح‌تر و واضح‌تر می‌شود، این است که او بیشتر به من آموخت که چگونه با خودم صادق باشم.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

چابکی، سرسختی، اشتیاق، و توانایی تقطیر اطلاعات پیچیده به منظور اتصال نقاط. و در آخر: همدلی. من احساس می‌کنم این یکی از کم ارزش‌ترین ویژگی‌ها در یک عامل تغییر موفق در یک سازمان است.

ابتدا باید با این موضوع که چرا افراد یا شرایط به گونه ای هستند، همدلی کنید تا دلیل درستی برای اینکه چرا و چگونه باید متفاوت باشند.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

من در iPad خود یک گیمر گنجه هستم. در لحظات آخر، باید بگویم که چند دور CandyCrush، سودوکو، 2048 و بازی‌های مختلف کلمات ثابت کرده‌اند که بهترین حواس‌پرتی و تسکین استرس آنی هستند!

چرا وارد بازاریابی شدید؟

من عمدتاً به دلیل علاقه‌ام به تلاقی فرهنگ، رسانه و روانشناسی، وارد تبلیغات و بازاریابی شدم.

من هنوز این فرصت را دوست دارم که بدانم چرا مردم ممکن است آنچه را که شما برای فروش دارید بخواهند و راه‌های درستی برای ایجاد آن پل‌های ارتباطی بیابم.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

کار دیگری که تقریبا داشتم این بود که یک روزنامه‌نگار تلویزیونی باشم. من هم خیلی دوست داشتم در برادوی باشم. اکنون من فقط یک مادر صحنه دوگانه هستم.

میز شما چه شکلی است؟

من عاشق این هستم که کریدنزای من پر از عکس‌های شوهرم و دختران زیباست، و همچنین عکسی از مادرم که در حال تابیدن و تکان دادن است – او برایم دست تکان می‌داد در حالی که من روی صحنه بودم و یک جایزه صنعتی دریافت می‌کردم. برای من خیلی معنی دارد.

Marisa Thalberg work area

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

راستش را بخواهید، آنقدر نشریات صنعتی (آنلاین) خواندم که وقتی کتابی را می خوانم، عموماً یک اثر داستانی عالی است. با این حال، بیوگرافی والتر ایزاکسون از استیو جابز را به دلیل درس‌هایی که در مورد کسب‌وکار و خلاقیت داشت، جذاب یافتم.

بدون احتساب برند شما، مارک مورد علاقه شما چیست؟

نمی توانم یکی را نام ببرم! اگرچه، هرکسی که مرا می شناسد، می داند که من در سوگ مرگ لومانز هستم.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

تقریباً یک ساله است، اما من اخیراً کمپین “هواداران جاودانه” باشگاه فوتبال رسیف برزیل را دیدم و بسیار تحت تأثیر این موضوع قرار گرفتم که نمونه‌ای از این که چه جادویی می‌تواند اتفاق بیفتد وقتی که عشق به برند باورنکردنی با داستان‌گویی باورنکردنی همسان باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *