اعلانیه
اعلانیه

با: ریشل پرهام مدیر ارشد اجرایی eBay آشنا شوید

ebay-sign-1920

ریشل پرهام به‌عنوان مدیر بازاریابی ای‌بی آمریکای شمالی، از سوابق خود در بازاریابی مصرف‌کننده و دیجیتال برای توسعه استراتژی‌ها و اجرای فعالیت‌های بازاریابی استفاده می‌کند. که به بیش از 140 میلیون کاربر فعال eBay می رسد.

پرهام از سال 2010 با eBay کار می کند و مسئولیت تمام زمینه های بازاریابی آنلاین بازار آنلاین در آمریکای شمالی را بر عهده دارد، از جمله: بازاریابی محصول مصرف کننده، بازاریابی وفاداری و ارتباط، بازاریابی دیجیتال، شهروندی جهانی، بهینه سازی جستجو و بازاریابی جستجو، بازاریابی فروشنده. ، تحقیقات بازار و شبکه شرکای جهانی eBay.

پرهام قبل از پیوستن به eBay به عنوان رئیس نوآوری‌ها و ابتکارات بازاریابی جهانی و خدمات بازاریابی جهانی برای Visa Inc.

تجربه او شامل 13 سال در Digitas, Inc.، یک آژانس بازاریابی پیشرو در جهان است که در آن نقش‌های رهبری ارشد مختلفی از جمله معاون ارشد و مدیر کل دفتر آژانس در شیکاگو را بر عهده داشت.

پرهام در صنعت خود به خوبی شناخته شده است و جوایزی مانند تالار بازاریابی اخبار بازاریابی مستقیم 2013 فم و جایزه زنان تأثیرگذار در سال 2012 از دره سیلیکون – ژورنال تجاری سن خوزه دریافت کرده است. او به انجمن جهانی مشاهیر تعاونی آموزش تعاونی راه یافت، به عنوان یکی از زنان برتر مجله ساووی در سال 2012 انتخاب شد و در سال 2013 توسط مجله Black Enterprise به عنوان 12 مبتکر برتر بازاریابی و تبلیغات معرفی شد.

او همچنین توسط انجمن رهبری زنان حرفه‌ای شهری مورد تقدیر قرار گرفته است.

از سال 2012، پرهام در هیئت مدیره Scripps Network Interactive Inc. و عضو هیئت مدیره CMO Collective و هیئت مدیره آن بوده است. او یک مدافع قوی برای توانمندسازی رهبران زن از طریق برنامه های STEM مانند Dare2BDigital، GirlStart و Girls Who Code است.

پرهام دارای دو مدرک لیسانس علوم در مدیریت بازرگانی و هنرهای طراحی از دانشگاه درکسل است.

Get To Know:
  • سن: 46
  • مرکز: سن خوزه
  • Apple یا Android؟ Apple
  • نمایش تلویزیونی مورد علاقه: رسوایی
  • سرگرمی: خرید
  • اولین ماشین: Datsun 280Z

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون 5S من.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

richelle parham phone

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

من استفاده از Wunderlist را برای کمک به مدیریت کار شروع کردم – هنوز معتاد نیستم.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

خارج از محل کار، من عاشق بازی Words با دوستان و بررسی عکس های شگفت انگیز در Houzz در iPad خود هستم. و البته، من نمی‌توانم بدون برنامه eBay زندگی کنم.

من به فیس‌بوک و توییتر می‌روم تا دوستان و جامعه‌ام را بررسی کنم، و همچنین ببینم رقبای ما در حال انجام چه کاری هستند. توییتر همچنین مکانی عالی برای اطلاع از اخبار و روندهای صنعت است.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

آب و هوا، به تعیین اینکه چه چیزی بپوشم کمک می کند.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

چیزی به نام یک روز معمولی وجود ندارد، که من آن را دوست دارم. تنها چیزی که ثابت است جلسات زیاد است.

من خوش شانس هستم که همه بازاریابی و کانال هایمان را لمس می کنم، بنابراین هر روز متفاوت است و همه چیز در مورد یافتن فرصت های جدید است.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

در ماه اکتبر، مجموعه‌های eBay را معرفی کردیم که راه دیگری را برای کاربران eBay فراهم می‌کند تا تجربه خرید خود را شخصی‌سازی کنند. این اعلامیه پس از انتشار برای صفحه اصلی جدید ما یک سال قبل به نام فید منتشر شد، که مواردی را نشان می دهد که با علایق و ترجیحات مشتریان منطبق است تا یک تجربه خرید الهام بخش و بصری ایجاد کند که کاملاً سفارشی شده است.

با افزودن مجموعه‌ها به تجربه فید eBay، کاربران اکنون می‌توانند با دیدن مواردی که با علایقشان مطابقت دارند در فید شخصی‌شان، بلکه مواردی را که در مجموعه‌ها گنجانده شده‌اند یا توسط کاربران و متصدی‌هایی که دنبال می‌کنند انتخاب کرده‌اند، تجربه خود را بیشتر سفارشی کنند.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

من دائماً در حال حرکت هستم و اغلب برای تجارت به منطقه خلیج به نیویورک سفر می کنم. من همچنین زمان زیادی را صرف انتشار اخبار شرکتمان در سخنرانی‌های مختلف در سراسر جهان می‌کنم.

در سال گذشته، دورترین سفر به کن، فرانسه برای Cannes Lions بود، جایی که من همچنین میزبان اجلاس بازاریابی جهانی eBay در سال گذشته بودم. این یک محیط بسیار خلاقانه است و به ارائه یک چشم انداز عالی از بیرون کمک می کند.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

من روی توسعه نام تجاری eBay بسیار متمرکز هستم، که به معنای بیدار شدن در طول شب با روش‌های جدید و خلاقانه برای الهام بخشیدن و تعامل با خریداران و فروشندگان در سراسر جهان است. کسب و کار eBay به یک مقصد خرید پویا تبدیل شده است که مردم را به چیزهایی که به آنها نیاز دارند و دوست دارند متصل می کند – هر زمان، هر کجا و هر طور که انتخاب کنند.

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

من به انجام کارها اعتقادی ندارم. من احساس می کنم هر کمپین یا پروژه فرصتی برای یادگیری و رشد است.

در اواخر سال 2012، ما تحقیقات زیادی انجام دادیم و یک طراحی لوگوی جدید شگفت‌انگیز داشتیم، اما من هنوز کمی نگران راه‌اندازی یک لوگوی جدید برای برند محبوبمان eBay بودم. با هر کمپین، همیشه می‌توانید کمی بیشتر از زمان خود استفاده کنید، اما من از نتایج بسیار راضی بودم – طراحی لوگوی جدید، نمادی که برای برند ما (معاصر، نوآورانه) داشت و نحوه برخورد با لوگوی جدید توسط مشتریان ما، جامعه و سهامداران.

در نهایت، من به این کار بسیار افتخار کردم.

در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.

خوشبخت بودم که افراد باورنکردنی در زندگی ام داشته باشم که به من یاد داده اند رهبر، بازاریاب، دوست و دختر بودن به چه معناست. برخی از این افراد را در تمام عمرم می شناسم و برخی دیگر را فقط چند سالی می شناسم.

من احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم که تجربیاتی را داشته ام زیرا همه آنها در موفقیت من نقش داشته اند.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

من فکر می کنم باید کنجکاوی و تشنگی برای درک مشتری، خواسته ها و نیازهای او داشته باشید. شما باید دوست داشته باشید که مشکلات را حل کنید و آینده را هموار کنید.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

من آشپز خوبی هستم.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

در دوران دبیرستان، می دانستم که می خواهم در بازاریابی کار کنم. به عنوان دانشجوی سال اول کالج، به برنامه بازاریابی در Drexel پیوستم.

دیدگاه من این بود – و هنوز هم هست – همه چیز در مورد زنده کردن ایده ها از طریق کانال های مختلف بسیار بود. هرگز تصور نمی‌کردم اینقدر جالب و سرگرم‌کننده باشد.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

من عاشق مد هستم. نمی دانم چه نقشی خواهد داشت – احتمالاً در پایان کار – اما من عاشق پارچه، طرح و تجارت هستم.

میز شما چه شکلی است؟

همه یک مکعب در eBay دارند، و مکعب من پر از کتاب است، یک مانیتور بزرگ و چند chotskie:

richelle parham workspace

ما برنده چندین جایزه بازاریابی شده ایم که در نزدیکی مکعب من نگهداری می شوند:

Richelle Parham work area and awards

من همچنین یک اتاق کنفرانس با چند قطعه روی دیوار دارم که نشان‌دهنده برخی از کمپین‌های بازاریابی ما است، و یک Clio عالی و دوست‌داشتنی وجود دارد:

richelle parham conference room

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

وقتی در آوریل در تعطیلات بودم، نسخه‌ای از کتاب جدید آریانا هافینگتون Thrive را با خود آوردم. من فکر می‌کنم که آریانا در تعریف مجدد موفقیت فراتر از پول و قدرت، و در عوض بر افزایش رفاه، بخشش، خرد و خلاقیت تمرکز دارد.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

من واقعاً مجذوب تمام تفاسیر و برداشت‌های رسانه‌های اجتماعی از آهنگ Happy فارل ویلیام شده‌ام. من عاشق ویدیوی بچه‌های مدرسه در دیترویت و ویدیوی بمبئی هستم – فوق‌العاده.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *