اعلانیه
اعلانیه

بازدیدها ادامه می‌یابند – برندهای بیشتری قبل از شب بازی تبلیغات Super Bowl را منتشر می‌کنند

به‌جای ارسال آگهی‌های تبلیغاتی Super Bowl مانند جگوار و Nestle، بسیاری از برندها ترجیح می دهند تبلیغات کامل Super Bowl خود را قبل از بازی یکشنبه شب آینده پست کنند.

تبر و GoDaddy هر دو هفته گذشته تبلیغات Super Bowl خود را پست کردند و دیروز عصر تبلیغات گزارش شده آئودی، هیوندای، اویکو و Squarespace نیز تبلیغات Super Bowl خود را به صورت آنلاین منتشر کرده اند.

در حالی که Ad Age از توانایی برندها برای “ایجاد هجوم ویروسی و به دست آوردن رسانه ای رایگان” با پست کردن امتیازهای بالای دلاری قبل از بازی تبلیغ می کرد، این موضوع قابل بحث است که آیا تبلیغ Super Bowl یک برند پس از وارد شدن هر عنصر غافلگیرکننده اثربخشی کلی خود را از دست می دهد یا خیر. قبل از شب بازی حذف شد.

بر اساس نظرسنجی فدراسیون ملی خرده فروشی، 25 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که Super Bowl را برای تبلیغات تماشا می کنند و 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تبلیغات را به عنوان سرگرمی می بینند. چنین داده‌هایی این سوال را مطرح می‌کنند که یک نقطه 60 ثانیه‌ای پس از تماشای آنلاین آن چقدر سرگرم‌کننده است؟

همانطور که گفته شد، در اینجا مجموعه ای از تبلیغات Super Bowl که توسط Ad Age به اشتراک گذاشته شده است، همراه با تبلیغات Axe و GoDaddy که هفته گذشته در Marketing Land گزارش شده است:

هیوندای النترا “نیس”

هیوندای جنسیس “حس ششم پدر”

Dannon Oikos “The Spill”

Audi “Doberhuahua”

Squarespace “یک وب بهتر در انتظار است”

GoDaddy “Body Builder”

Axe “Peace | عشق را بساز نه جنگ»

دوریتوس برند دیگری است که تبلیغات Super Bowl خود را زودتر از موعد منتشر می کند، اما آن را به عنوان راهی برای جلب مشارکت مصرف کنندگان در نظر می گیرد. این برند پنج آگهی جداگانه ارسال کرده است و از بینندگان می‌خواهد که در مورد کدام نقطه Doritos در طول Super Bowl اجرا شود، رأی دهند.

این یکی از پنج آگهی بالقوه Doritos Super Bowl است:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *