اعلانیه
اعلانیه

بازاریابان می گویند در سال 2013 بیشتر برای داده ها / تجزیه و تحلیل هزینه خواهند کرد [نظرسنجی]

data-analytics-200pxبیش از دو سوم از بازاریابان مورد بررسی می گویند که قصد دارند در سال 2013 بیشتر برای داده ها هزینه کنند و بیش از نیم درصد می گویند که در حال برنامه ریزی برای استخدام کارمندان جدید برای مشاغل داده/تحلیل در سال جاری هستند.

این بر اساس غنای داده و بینش ضعیف، یک مطالعه جدید از Yesmail Interactive و Infogroup Targeting Solutions است. این نظرسنجی شامل بیش از 700 بازاریاب بود و در اکتبر 2012 انجام شد، با سؤالاتی در مورد برنامه های آنها برای مقابله با داده ها و تجزیه و تحلیل در سال 2013.

در این نظرسنجی، 68 درصد از بازاریابان گفتند که در سال 2013 هزینه‌های مربوط به داده‌ها را افزایش خواهند داد. تنها سه درصد قصد دارند چنین هزینه‌هایی را کاهش دهند.

data-survey-1

بخشی از این هزینه‌ها از استخدام جدید تامین می‌شود. پنجاه و شش درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که قصد دارند کارمندان جدیدی را برای جمع آوری یا تجزیه و تحلیل داده ها اضافه کنند. موقعیت‌های خاصی که آنها قصد دارند اضافه کنند، طیف وسیعی از نیازها، از تجزیه و تحلیل/استراتژی گرفته تا جمع‌آوری و مدیریت داده‌ها را پوشش می‌دهد.

data-survey-2

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تجزیه و تحلیل وب‌سایت، کمپین‌های ایمیل و رسانه‌های اجتماعی به روش اصلی بازاریابان برای تولید داده‌های مشتری تبدیل شده‌اند، در حالی که تبلیغات نمایشی، پست مستقیم، چاپ و بازاریابی تلفنی تقریباً مؤثر نیستند.

به همین ترتیب، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و رسانه‌های اجتماعی جایی هستند که بازاریابان می‌گویند که اغلب از داده‌های مشتری برای هدایت کمپین‌ها استفاده می‌کنند.

به طور کلی، این نظرسنجی نشان می‌دهد که امروزه بازاریابان فرصت‌های داده‌ای بیشتری در مورد مشتریان و رفتار آنها دارند – داده‌های تجزیه و تحلیل وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های ایمیل و موارد دیگر. و آنها قصد دارند امسال بیشتر هزینه کنند تا به درک بهتری از همه این داده ها کمک کنند.

گزارش کامل اینجا موجود است — اطلاعات تماس برای دانلود رایگان لازم است. همچنین این اینفوگرافیک وجود دارد که برخی از یافته‌های نظرسنجی را برجسته می‌کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *