بازاریابان در ایجاد کلمات کلیدی و سپس اشباع کردن تمام موضوعات ارتباطی – کاغذهای سفید، تابلوهای پاورپوینت، توییتها، گفتگوهای معمولی با باریستاهای استارباکس – با آنها مهارت دارند. به همان اندازه چشمگیر، بازاریابان در آن زمان ادعا می کنند که از تغییر عبارتی که به وضعیت کلیدواژه ارتقاء داده اند متنفرند.
در نظرسنجی جدید از بیش از 500 متخصص بازاریابی، «همافزایی» در صدر فهرست منفورترین واژههای سرزنشکننده آنها قرار میگیرد و از افراد سرسختی مانند «ویروسی» و «بهترین در کلاس» غلبه میکند. این نظرسنجی بخشی از بررسی وضعیت بازاریابی دیجیتال در سال 2013 Webmarketing123 است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.