اعلانیه
اعلانیه

بازاریابان از این واژه های پر سر و صدا که (آهم) ساخته اند متنفرند

بازاریابان در ایجاد کلمات کلیدی و سپس اشباع کردن تمام موضوعات ارتباطی – کاغذهای سفید، تابلوهای پاورپوینت، توییت‌ها، گفتگوهای معمولی با باریستاهای استارباکس – با آنها مهارت دارند. به همان اندازه چشمگیر، بازاریابان در آن زمان ادعا می کنند که از تغییر عبارتی که به وضعیت کلیدواژه ارتقاء داده اند متنفرند.

در نظرسنجی جدید از بیش از 500 متخصص بازاریابی، «هم‌افزایی» در صدر فهرست منفورترین واژه‌های سرزنش‌کننده آن‌ها قرار می‌گیرد و از افراد سرسختی مانند «ویروسی» و «بهترین در کلاس» غلبه می‌کند. این نظرسنجی بخشی از بررسی وضعیت بازاریابی دیجیتال در سال 2013 Webmarketing123 است.

Marketing Buzzwords Marketers Hateاین لیست شروع خوبی است، اما مطمئناً بحث های بازاریابی بیشتری وجود دارد که دوست داریم از آن متنفر باشیم. با خیال راحت “از این دارایی استفاده کنید” و منفورترین کلمات مورد علاقه خود را در نظرات زیر اضافه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *