اعلانیه
اعلانیه

اینفوگرافیک: موثرترین کانال بازاریابی دیجیتال کدام است

به دنبال جذب بازدیدکنندگان جدید آنلاین هستید؟ شبکه های اجتماعی، ایمیل، جستجوی پولی و سئو همگی راه های جذابی برای جذب مخاطب هستند. اما برخی از آنها بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به دیگران به همراه دارند و برخی نیز بهتر تبدیل می شوند. افراد Conductor یک اینفوگرافیک جمع آوری کرده اند که به چهار کانال اصلی و تأثیرگذاری آنها می پردازد که از […]

مختلف گردآوری شده است.

به دنبال جذب بازدیدکنندگان جدید به صورت آنلاین هستید؟ شبکه های اجتماعی، ایمیل، جستجوی پولی و سئو همگی راه های جذابی برای جذب مخاطب هستند. اما برخی از آنها بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به دیگران به همراه دارند و برخی نیز بهتر تبدیل می شوند.

مردم Conductor یک اینفوگرافیک با نگاهی به چهار کانال اصلی و میزان مؤثر بودن آنها گردآوری کرده اند که از نظرسنجی های مختلف گردآوری شده است. به طور خلاصه:

  • SEO: 54٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. فقط پشت ایمیل برای سرنخ های واجد شرایط، 36%
  • ایمیل: 51٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. تاپ برای سرنخ های واجد شرایط، 40%
  • اجتماعی: 32٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. با جستجوی پولی برای سرنخ های واجد شرایط، 18٪
  • گره خورده است

  • جستجوی پولی/SEM: 18٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. با شبکه اجتماعی برای سرنخ های واجد شرایط، 18٪
  • گره خورده است

اینفوگرافیک اینجاست:

اینفوگرافیک را برای خود می خواهید؟ آن را در اینجا پیدا خواهید کرد: [Infographic] کدام کانال بازاریابی شما را دریافت می کند بیشترین انفجار برای کلیک شما؟


درباره نویسنده

اینفوگرافیک‌هایی با محتوای با کیفیت بالا و اطلاعات در مورد رسانه‌های اجتماعی، جستجو، بازاریابی تلفن همراه و سایر آمارهای مرتبط با صنعت بازاریابی دیجیتال به‌صورت سرمقاله. اینفوگرافیک بازاریابی جستجوی ما را در سایت خواهر ما، سرزمین موتور جستجو بررسی کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *