یک کسب و کار کوچک را اداره کنید؟ به احتمال زیاد، شما فقط رئیس نیستید. شما همچنین مدیر ارشد بازاریابی هستید. هم مدیر عاملی و هم مدیر اجرایی بودن سخت است، اما شما تنها نیستید. چگونه می خواهید زمان محدود خود را صرف بازاریابی دیجیتال کنید؟ اگر مانند همتایان خود هستید، در بازاریابی ایمیلی، به تبلیغات دهان به دهان و رسانه های اجتماعی امیدوار هستید.
افرادی در شرکت بازاریابی ایمیلی AWeber از 1500 مالک کسبوکار کوچک نظرسنجی کردند تا بدانند امسال چگونه بازاریابی آنلاین انجام خواهند داد. نتایج نشان داد که بازاریابی ایمیلی یک تاکتیک پیشرو است که احتمالاً توسط کسب و کارهایی که قبلاً AWeber را میشناسند، منحرف شده است.
با این وجود، بازاریابی ایمیلی یک فعالیت بازاریابی آنلاین محبوب است. و برخی از نتایج دیگر جالب هستند، مانند برنامه هایی برای افزایش استفاده از توییتر، وبلاگ نویسی، فیس بوک – و حتی Vine، Instagram و Pinterest. به طور عجیبی، SEO و SEM حتی ذکر نشده است.
اینفوگرافیک اینجاست:
میخواهید درباره مطالعه بیشتر بدانید یا اینفوگرافیک را برای خود دریافت کنید؟ آن را در اینجا پیدا خواهید کرد: کسب و کار کوچک در سال 2014: 4 ½ چیزهایی که باید بدانید .